29 iul. 2011

Coperta volumului 9 din Casa noptii

Ei bine,se pare ca mama si fiica Cast nu se lasa.Eu credeam ca anul acesta nu va mai aparea volumul 9 din Casa Noptii,dar m-am inselat.Autoarele vor sa ramana la ritmul lor constant de doua carti pe an.Mai jos aveti superba coperta care sper sa se pastreze si la noi si descrierea cartii.Cartea va aparea in America in noiembrie 2011,deci este posibil sa apara si la noi la inceputul lui 2012.

Mai jos descrierea cartii:
In aceasta carte,lupta epica dintre lumina si intuneric se concentreaza pe Casa Noptii din Tulsa.Zoey este acasa,cu razboinicul ei gardian,Stark,care este alaturi de ea si este pregatit sa o infrunte pe Neferet.Kalona si-a luat fortele de pe Rephaim si prin darul de umanitate a lui Nix,el si Stevie Rae pot fi in final impreuna,daca Rephaim ar decide sa mearga pe calea zeitei si sa iasa din umbra tatalui sau.
Dar este Zoey cu adevarat in siguranta?Stie ea cine ii este aproape?Si va castiga dragostea,cand este pusa la incercare de intuneric?Puteti afla doar in noua carte din seria Casa Noptii.

Mi se pare cea mai interesanta descriere de pana acum.Am senzatia ca cu cat autoarele se apropie mai mult de volumul final(volumul 12) incep sa ne atraga mai mult.Aceasta carte din nefericire nu pot garanta ca va aparea la Litera la finalul anului 2011.Pe mine ma incanta foarte mult coperta si sinopsisul.Voi ce parere aveti?

8 comentarii:

Mie imi place foarte mult si coperta de asemenea,astept cu nerabdare sa apara. :-)

@anonim,sa stii ca s-ar putea sa o citesti in ianuarie.Revin cu informatii curand!

as vrea sa apara mai repede...sunt foarte frumoase toate volumele, insa dupa parerea mea au exagerat cu lungirea povestii...de 2 ani tot astept sa ajunga la final...mult prea multe rasturnari de situatii...ar fi putut foarte bine sa lase 7 volume. Mie mi-a placut in mod special Vol 7 :D

deci sa intelegm ca trebuie sa apara cat de curand si in romania volumul 9?

si uite, e trecut de ianuarie si noi inca asteptam:-))

@wanillaice,nu depinde de mine,dar de obicei cei de la litera publica cartea in Romania la 6 luni distanta de aparitia in state.Trebuie sa-i intelegem ca au multe serii si o carte nu e asa usor de tradus.
@dora,nu stiu inca sigur,dar am auzit niste zvonuri ca volumul ar aparea pana la finalul lunii aprilie.O sa va anunt cand stiu ceva sigur!

am vorbit cu cei de la "Litera" si au zis ca pe la inceputul verii apare, daca nu apare nimic in program :))

uite ca vine si luna decembrie si cartea inca nu a aparut!!!mai asteptam mult???

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)