14 aug. 2011

The Lying Game-premiera 15 septembrie


Serialul The Lying Game are la baza seria de carti publica in America de catre Sara Shepard(autoarea seriei Micutele Mincinoase)cu acelasi nume.
Seria de carti va avea initial patru volume,iar in cazul in care povestea nu atige finalul dorit autoarea va continua seria.Deocamdata stim cum se numeste volumul 2 al acestei serii-Never Have I Ever,dar si volumul 3-Two Truths and A Lie.
Despre ce este vorba in serial:
Este vorba despre Emma Becker,o fata cuminte,care ar face orice i-ar cere familia ei.Intr-o seara descopera pe laptopul ei un videoclip cu o fata care arata exact ca ea,dar nu e ea.O cauta pe Facebook si desopera ca se numeste Sutton Mercer si ste sora ei geamana de mult pierduta.Ele vorbesc pe messenger si Sutton o invita pe Emma pe proprietatea familiei ei si Emma accepta.Lucrurile nu sunt insa roz pentru ca in momentul in care Emma merge la familia Mercer descopera ca Sutton e moarta si intra intr-un joc periculos,trebuie sa joace viata surorii ei si sa afle cine a omorat-o pe Sutton.

Alexandra Chando Picture
Alexandra Chado este Emma Becker/Sutton Mercer


Andy Buckley este Ted Mercer


Helen Slater este Kristin Mercer


Blair Redford este Ethan Whitehorse


Tyler Christopher este Dan Whitehorse
si

Kiersten Prout este Char Chamberlin

Posterul de la inceputul postarii este posterul oficial al serialului si a gfost dezvaluit la conventia Comic Con de anul acesta.
Mai jos v-am pus si trailerul serialului.Sper ca si voua va place la fel de mult ca si mie.








4 comentarii:

Nu stiu cum de zici ca premierea e in 15 septembrie...dar eu am vazut azi primul episod:D

cred ca ai gresit acolo:D

mmda,cand am scris acolo sus,ca premiera e pe 15 septembrie,ma refeream la premiera din S.U.A.Ma bucur ca serialul are deja fani.Eu nu am apucat sa vad primul episod,dar il voi urmari.Cum ti s-a parut primul episod?

Am vazut si eu primul episod.Mi-a placut:)

si mie mi-a placut foarte mult,andreea.Ma bucur ca-mi impartasesti parerea.Sincer,de abia astept noul episod.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)