15 ian. 2012

Continuarile unor carti....



 Va voi vorbi acum despre Never Have I Ever,volumul 2 din seria Jocul Minciunii,care cred eu ca se va numi la noi:"Adevar sau provocare".Mai jos coperta+descrierea:

VIATA MEA PERFECTA A FOST O MINCIUNA...
 ACUM AS FACE ORICE PENTRU A DESCOPERI ADEVARUL

 Nu cu mult timp in urma aveam tot ce si-ar fi dorit orice fata:prietene minunate,un iubit adorabil si o familie extraordinara.Dar niciunul dintre ei nu stie ca am disparut-ca sunt moarta.Pentru a rezolva misterul crimei mele,sora mea geamana de mult pierduta,Emma,trebuie sa se prefaca ca e eu.Ea doarme in dormitorul meu,imi poarta hainele si ii striga pe parintii mei "Mama"si"Tata".
 Si ucigasul meu ii urmareste fiecare miscare.
 Imi amintesc putine din viata mea,doar flashuri si singurul lucru pe care il pot face este sa o urmez pe Emma,care incearca sa rezolve misterul crimei mele.Dar,cu cat patrunde mai mult in viata mea,cu atat apar mai multi suspecti.Am jucat cu prietenele mele jocuri care le-au distrus vietile unor oameni.Oricine ar vrea sa se razbune....Oricine ar putea sa ma vrea pe mine-si acum si pe Emma- moarta.

2 comentarii:

Nu am citit inca nici macar primul volum, dar suna foarte interesante amandoua. Tinand cont ca biblioteca mea este plina acum s-ar putea sa apelez la vesnicull format pdf pentru a economisi niste bani si a citi seria asta.

Acum la precomanda si la editura Leda!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)