9 apr. 2013

De ce citesc?

    

   În timp ce citeşti o carte,o lume,un univers cu totul nou se deschide în mintea ta.Te înrobeşte şi te fascinează.E ca o călătorie cu un carusel,există suişuri şi coborâşuri,există obstacole şi drum liber,există lumină şi întuneric,dar nimic dintre acestea nu poate exista dacă nu-ţi asumi riscul de a urca în acel carusel.

   Cărţile nu sunt doar o adunatură de foi legate între 2 coperte.Cărţile sunt obiecte care servesc unui scop mai mare decat acela de a fi citite.Ele formează,cu fiecare pagina rasfoită,harta sufletului nostru.Se creează caractere umane,începem să ne diferenţiem chiar şi prin limitele minţii noastre.Cărţile ne influenţează viaţa,ne ghidează către o cale mai buna.Cărţile îţi dau sansa de a trăi mai multe vieţi în una singura.Viaţa noastră ar putea fi o carte.De unde să ştim dacă nu suntem doar nişte personaje care sunt manipulate de un maestru păpuşar?De ce am crede că avem libertatea de a alege când asta ar putea fi doar o impresie transmisă de un creator?.Dacă ne-am născut din cuvintele negre de pe o foaie albă?Ei bine,cu toate acestea,lectura este şi sper să rămână pasiunea mea.

   Nu mi-a plăcut întotdeauna să citesc.Nu mi-au plăcut niciodată cărtile obligatorii pe care le aveam de citit la şcoală.Întotdeauna am considerat că cititul trebuie să aibă legătură cu noi,cu alegerea de a citi acea carte.Lectura este o pasiune,iar o pasiune se naşte din flăcările inimii noastre,nu din constrângere sau obligaţie.Cititul ar trebui să fie o decizie,nu ceva impus.Însă,am început să citesc în urmă cu câţiva ani.Atunci,odată cu răsfoirea primelor pagini din Jurnalele Vampirilor volumul 1:"Trezirea"de L.J. Smith,s-a născut şi pasiunea mea pentru lectură.Bineînţeles,mai călătorisem până atunci şi în alte lumi care m-au înduioşat(Heidi),dar niciodată până în acel moment nu am simţit dorinţa aceea puternică de a afla finalul poveştii.

   Şi astfel,dorinta de a descoperi noi lumi şi noi personaje s-a născut.Încetul cu încetul,cititul începuse să devină ceva frecvent pentru mine.Cititul nu mai era doar un obicei,ci o pasiune.Şi din cenuşa acelei pasiuni
s-a născut blogul acesta,pe care îl citeşti chiar acum.Şi totuşi,nu am stabilit de ce citesc?

   Cu fiecare carte pe care o citim mai adăugăm o cărămidă imaginaţiei noastre.Imaginaţia ne măreşte limitele minţii.Cu ajutorul ei,o carte poate deveni un fluture,ale cărui aripi să fie filele.Odată citit primul cuvânt dintr-o carte,aceasta ar prinde viaţă,iar acel fluture m-ar purta în spatele său,într-un zbor lin,prin universul de personaje,tendinţe şi idei.

  Îmi place să uit pentru scurt timp de lumea reală.Îmi place să am momente de linişte departe de realitatea nu tocmai blândă.Când citeşti o carte,parcă uiţi de lume,uiţi de probleme.Este ca un pui de somn într-o mare a ficţiunii.Atâta timp cât dormi,problemele par să dispară,chiar dacă atunci când te trezeşti ele sunt încă acolo.

   Da,cred că romanele ne oferă clipe de răgaz,momente în care să ne vindecăm rănile sufletului.Sufletul nostru este ca o coală de hârtie.Odată ce ai îndoit coala,aceasta nu mai revine la forma iniţială,dar cuvintele din cărţi ne mângâie sufletul,ne tămăduiesc rănile.Chiar dacă nu va mai fi niciodată la fel,rănile se vor vindeca,iar gândul ne va fi luat de la durere şi vom fi absorbiţi de universul nemărginit al cărţii.

   Lectura ne permite să ne abatem pe cărarea nebătătorită a necunoscutului.O carte bună are în primul rând nevoie de mister.Trebuie să te facă să doreşti să mai dai o pagină la o parte.Pesonajele vor încerca să descopere adevărul despre un eveniment,iar pentru aceasta vor trebui să aleagă drumul mai puţin umblat.Călătoria către lumina crudă a adevărului este de multe ori un drum iniţiatic,în care descoperim adevărata faţă a personajelor.Şi astfel,am ajuns la următorul motiv...

   Personajele te fascinează.De unele te îndrăgosteşti,pe altele le urăşti şi de multe ori eşti surprins de evoluţia lor.Personajele din cărţi sunt ca oamenii,asemenea nouă şi reflectă într-un anumit mod adevărata faţă a societăţii în care trăim.De câte ori citesc,îmi place să fac comparaţii între personajele din carte şi oamenii pe care îi cunosc.Şi,spre surprinderea mea câteva chiar se aseamănă.Autorul ascunde în spatele personajelor(care pot fi privite ca nişte măşti)caractere şi tipuri umane.

  Citind îmi îmbunătăţesc vocabularul,dau înţelesuri noi cuvintelor şi îmi este mai uşor să-l aleg pe cel potrivit din marea de cuvinte.Pot să transform o propoziţie care nu e frumoasă în una care să te emoţioneze,care
să-ţi facă sufletul să tremure.Cu un vocabular bogat poţi fii creator,poţi lega cuvintele şi să le faci să înflorească din sămânţa îngropată în pământ.

   Cititul nu doar măreşte limitele imaginaţiei,ci ne umple sufletul de emoţie.Îmi aduc şi acum aminte tristeţea pe care am simţit-o în momentul în care am citit romanul "Se numea Sarah"de Tatiana de Rosnay.Cuvintele păreau să danseze pe file după muzica tristă reverbată de gândurile autoarei,aşezate pe hârtie.

   Doar prin lectură poţi descoperi poveşti minunate scrise de persoane sensibile,care pot construi în mintea lor un univers ce mie,în timp ce citesc,să-mi pară real.E greu să construieşti o lume,care să răsară asemenea unui castel în departare,din cuvinte.E şi mai greu să nu o laşi să dispară din mintea cititorului după ce a citit ultimul capitol.Îi admir pe autorii care reuşesc să facă acest lucru.

  Cartea este o cheie a cunoaşterii.Citind,putem descoperi istoria omenirii.Putem păşi în Verona,pentru a vedea cu ochii noştri povestea de dragoste a lui Romeo şi a Julietei,sau la Wuthering Heights pentru a revedea drama prin care au trecut Catherine si Heathcliff.Romanul nu doar transmite sentimente,prezintă personaje şi actiuni,el îţi permite să păşeşti cu un felinar în mână prin întunericul trecutului,pentru a-i descoperi tainele,pentru a vedea că  modul de viaţa s-a schimbat,dar oamenii,nu.

 Fiecare carte ascunde în interiorul ei o parte din sufletul creatorului.Sentimentele sunt ascunse în spatele unor cuvinte,alcătuite din "slovă de foc şi slovă făurită",cum spunea Tudor Arghezi.Nu e suficient doar să lecturăm o carte,e nevoie să înţelegem ceea ce ea este menită să ne transmită.Fiecare autor scrie o carte sau o poveste pentru că are ceva de spus.Noi trebuie sa intelegem acel ceva.

                                            "Robul a scris-o, Domnul o citeşte,
                                            Făr-a cunoaşte că-n adâncul ei
                                            Zace mânia bunilor meï."-Testament de Tudor Arghezi



P.S:Sper că v-a plăcut acest articol.Vă rog să lăsaţi şi voi un comentariu în care să vă spuneţi părerea despre articol,sau chiar să răspundeţi la întrebarea:"De ce citim?"


170 comentarii:

frumos articolul se vede ca ai muncit. te astept si la postarea mea cu un comm: http://quietreadin.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html

@Bia Bianca,mersi mult!

Daaa, ai dreptate! Imi place tot ce ai spus. Succes!

Ai scris foarte frumos si sunt sigura ca ai scris din inima tot ce ai postatat.N-as gasi cuvinte mai potrivite pentru motivul pentru care citesc sau de ce imi plac cartile.Tine-o tot asa cu blogul faci o treaba minunata.:)

@Christyna_BM,multumesc.Ma bucur ca ti-a placut postul!

Foarte frumos!Succes in continuare!

@Ariana,mersi mult!

M-am regasit in tot ce ai spus si astept un alt articol cat mai curand! :D
Succes in continuare.

Nu cred ca ar fi putut cineva sa scrie mai bine.Succes in continuare cu blogul:)

Felicitari, Andrei! Articolul tau este fascinant si deosebit de profund. Tine-o tot asa! :)

@Anonim,ma bucur ca te-ai regasit in tot ce am scris.Speram din tot sufletul sa va placa pentru ca am muncit din greu la ea.Iti multumesc pentru comentariu si pentru ca-mi urmaresti blogul.

@Anca Liliac,multumesc!Ma bucur ca ti-a placut...

@Diana,mersi.Exact asa am vrut sa fie,pana la urma cititul este pasiunea mea si cred ca si a multora dintre voi.

Un articol foarte bine scris care mi se potriveste si mie.profund si emotionant .pe mine m-ai convins!!!! .felicitari

@dgabix752,ma bucur ca ti-a placut si ca te-ai regasit in ceea ce am scris.=)

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Felicitari!Se vede ca esti pasionat de letura ! Succes ! (scuze de greseala )

@maia,vezi ca ai facut aceiasi greseala.Ma bucur ca ti-a placut si sper sa-mi mai vizitezi blogul!=)

Cititul este si pasiunea mea.Imi pare rau ca sunt atat de multi tineri in ziua de azi care nu mai pun mana pe o carte si prefera sa se uite la un film sau sa se joace pe calculator.E bine ca totusi mai exista bloggeri ca tine care incurajeaza lectura.Felicitari Libris pentru aceasta initiativa!Un post foarte frumos...

@Adela Stoincescu,e intr-adevar pacat ca sunt tineri in ziua de azi care prefera sa vada un film decat sa citeasca o carte.
"Iubesc cărțile, apropo, mai mult decât filmele. Filmele îți spun ce să gândești. O carte bună te lasă să-ți alegi singur o parte din gânduri. Filmele îți arată casa roz. O carte bună îți spune că există o casă roz și te lasă să decorezi tu o parte din ea, poate modelul de acoperiș sau să-ți parchezi mașina în fața casei." – Karen Marie Moning.
Ma bucur ca ti-a placut postarea!

E o lucrare.frumoasa ...apreciez ca ti -ai dat silinta...felicitari!

Vai,andreiutz1997,ce postare frumoasa!M-ai convins.Cea mai buna postare de pana acum,din cate am vazut!Sper sa castigi.Citatul pe care i l-ai pus Adelei Stoincescu,este superb!!!

@Anonim,ma bucur ca ti-a placut!Totusi mi-ar fi placut sa vad un nume...

Mi-a placut foarte mult ce ai scris.Ai dreptate si sper ca cei care citesc acest articol,cel putin cei care considera ca cititul este o pierdere de timp, sa ajunga sa gandeasca la fel ca tine.Tot ce pot sa mai este este succes!

@Blacky,multumesc mult!Ma bucur ca ti-a placut.Si eu sper sa-i influentez in bine...

Cel mai mult imi place : " Îmi place să uit pentru scurt timp de lumea reală.Îmi place să am momente de linişte departe de realitatea nu tocmai blândă.Când citeşti o carte,parcă uiţi de lume,uiţi de probleme.Este ca un pui de somn într-o mare a ficţiunii.Atâta timp cât dormi,problemele par să dispară,chiar dacă atunci când te trezeşti ele sunt încă acolo."
Este foarte adevarat. Felicitari, ai scris foarte frumos! :)

Sunt impresionat! Chiar ai reusit sa creezi ceva agiatie cu postarea ta .Ma distrez ca ai deja 25 de comentarii si nu au trecut nici 3 ore de cand aipublicat.Sper sa castigi !Meriti ! :)

Ai realizat un articol splendid. Se vede ca ai pus mult suflet in realizarea lui. Si, desi se pare ca avem preferinte pe alocuri diferite in materie de lectura, am sa mai trec pe aici sa vad ce ai mai citit. Succes!:)

P.S. Codul asta la comentarii e usor deranjant uneori, dar daca tu vrei sa-l pastrezi, ma voi adapta.:)

@andreea toma,ma bucur ca ti-a placut.Multumesc mult si mersi de sugestia legata de codul de la comentarii.Nu am observat!Sper sa mai treci pe aici.

De ce nu ne-ai mai aratat niciodata pana acum ca stii sa scrii atat de frumos ?Felicitari si succes

@Cosmina Gheorghe,nu cred ca am avut ocazia.Cu atatea comentarii m-ati incurajat,nu gluma.Mersi!

Ai pus suflet in aceasta postare.Se vede ca ai lucrat la ea.Toate cuvintele sunt alese cu grija si trezesc ceva in sufletul meu.Ma bucur ca am citit aceasta postare . Eu te sustin .Sper sa castigi .Succes !!!

@Adelina Matei,ma bucur ca ti-a placut!!!Intr-adevar am ales cuvintele cu grija.Ma bucur enorm ca ti-a placut.=)

a fost foarte interesant articolul mi-a placut....succes

Ma bucur ca mai exista persoane ca si tine Andrei , pentru care cititul nu reprezinta o obligatie, ci pura pasiune . Bravo ! Ai respectul meu .

Mult noroc ! Ai scris foarte frumos !

Frumos scris, bravo!
Si imi place mai ales citatul de la urma.
Mult succes!

Bravo pentru acest articol, Andrei . Pasiunea ta pentru lectura este evidenta :) . Te felicit pentru blog , faci o treaba minunata ! Tine-o tot asa .

Foarte bune motivele! Si frumos argumentate! Succes!

O argumentare frumoasa si emotionanta.Felicitari si mult succes!

Sunt atâtea motivele pentru care citim, încât nici nu ni le amintim pe toate când vrem. Concursul acesta ne-a dat șansa să ne regăsim în articolele unora dintre concurenți, nu doar în cuvintele noastre.
Recunosc articolul tău mi-a adus un zâmbet pe buze pe măsură ce-l citeam, nu pentru că ar fi comic, ci pentru că mă regăsesc în ceea ce ai scris

Frumos articol :)

Foarte frumos articolul. Bravo!

Nu mi-am pus niciodată până acum problema-"De ce citesc?".În timp ce citeam postarea ta,însă,am fost plăcut surprins să văd cât de frumos ai argumentat fiecare motiv.Cred ca mulţi dintre noi se regăsesc în ceea ce ai scris.Eu mă număr printre ei.

nice article.se vede ca e muncit.succes!;)

Multumesc tuturor pentru apreciere si sustinere!=)

Foarte frumos!"Nu exista carti pentru copii si carti pentru adulti - exista doar carti bune si carti rele. Toata lumea ar trebui sa le citeasca pe cele bune."-Stephenie Meyer.
Chiar meriti un premiu!Eu citesc pentru ca o carte imi da liniste.Sunt curioasa,ceilalti care ati comentat,de ce cititi?

Catre:Mihaela Rusu

Mesaj:
Nu am mai apucat sa intru astazi pe blog,insa ma bucur sa vad ca articolul a creat asa de multa valva.Eu citesc pentru ca este modul meu de a ma detasa de lumea reala,cum spunea si andreiutz1997.Chiar mi se potrivesc multe dintre argumentele lui.

@Mihaela Rusu,multumesc ca ai pus si tu aceasta intrebare.Eu sunt la fel de curios!!!

O postare foarte buna..Iti doresc succes si sper sa castigi !!

WOW!Mie imi place sa citesc pentru ca intotdeauna am fost fascinata de necunoscut.Citez andreiutz1997,"să ne abatem pe cărarea nebătătorită a necunoscutului".Foarte bine spus si mi se potriveste perfect.

La început am fost îngrozită de mărimea acestei postări,dar am
citit-o foarte repede.Se vede că ai lucrat la ea,nu glumă!Ai pus suflet şi nu a ieşit doar ceva frumos,ci mai mult de atât.Sper să reuşeşti să câştigi.

Răspunsul la întrebarea Mihaelei Rusu:
Eu citesc pentru că acesta este modul în care mă recreez.Poate că nu ne suprapunem cu toate motivele,dar dacă nu mi-ar plăcea să citesc,cu siguranţă că m-ai convinge să o fac.

LIBRIS ar trebui SA TE PREMIEZE!Ai facut o treaba excelenta cu aceasta postare.
Cel mai mult mi-a placut partea cu "Pot să transform o propoziţie care nu e frumoasă în una care să te emoţioneze,care
să-ţi facă sufletul să tremure.Cu un vocabular bogat poţi fii creator,poţi lega cuvintele şi să le faci să înflorească din sămânţa îngropată în pământ.".

Felicitari!!!

Catre:Anonymous

Frumos spus,dar de ce vrei sa ramai anonim?

Eu citesc pentru ca atunci cand o fac,ma simt liber.Simt ca nu mai exista reguli pe care trebuie sa le respect!

Un articol care m-a fascinat.L-am recitit pentru ca mi s-a parut foarte bun.Complimentele mele!

Am aflat despre blogul tau abia acum,dar dupa aceasta prima impresie nici nu cred ca se mai pune problema sa nu-l vizitez regulat.

Superb articolul! Mi-au placut foarte mult ultimele motive! Succes!

Frumos articolul.Chiar ai reusit sa ma uimesti.Se vede ca nu esti doar pasionat de lectura,ci si foarte talentat in a scrie.Succes si sper sa castigi!

Catre:Mihaela Rusu

Eu citesc pentru ca vreau sa descopar cat mai multe stiluri de a nara,de a prezenta ceva.Vreau sa descopar autori care sa poata construi o lume din cuvinte,cum a spus si andreiutz1997.

@ZICsiEu-ceva,multumesc!
Multumesc tuturor celor care au postat pana acum comentarii.Nu ma asteptam sa va placa asa de mult.Nu am apucat sa va raspund tuturor si chiar imi pare rau.:(

M-ai lasat profund impresionata.Ai participat pana acum la un concurs de creatie?Mi s-a parut foarte bine scris si extrem de inrobitor.Felicitari!Sper sa ai sansa de a castiga.

Eu citesc pentru ca imi place sa ma indragostesc de personaje.

@Cristina-Elena,am participat intr-adevar pana acum la un concurs de creatie.Am obtinut premiu special.Ma bucur ca ti-a placut.

Citesc pentru ca doar prin intermediul cartilor reusesc sa-mi potolesc setea de cuvinte.

Frumos articol!Succes!

ai scris foarte frumos !!!!

Original.Emotionant.Spectaculos.

Succes!!!

Am revenit şi eu cu comentariul în care explic de ce îmi place să citesc.Am văzut că în general aţi pus fiecare un singur motiv.Cărţile îmi permit să trăiesc,chiar dacă pentru puţin timp,în trecut,

Cites carti pentru ca imi cresc gradul de cultura si imi dezvolta vocabularul.

Îmi place modul în care ai enumerat motivele. Au decurs aşa, una din-tralta. Chiar a fost interesant.

Frumos!Chiar te pricepi.

Articoulul acesta e genial!In aceste randuri ai spus exact ce gandesc eu, si poate multi altii, despre lecturi si pasiunea fata de ele.Felicitari!

"Ele formează,cu fiecare pagina rasfoită,harta sufletului nostru"...Prin acest citat evidentiezi ca cititul nu reprezinta pentru tine o obligaztie ci un ghid spre delectare, orientarea spre o lume mai buna si descoperirea multor necunoscute:)...Felicitari Andrei!!

Cred ca o sa aiba putin de muncit juriul e la Libris. Parca postarile devin din ce in ce mai interesante :D

Foarte frumos articolul!Cum se face ca nu am mai intrat o zi pe blogul tau si chiar atunci ai scris o compunere atat de frumoasa?Motivele mi se par cat se poate de frumoase si cel mai mult imi place ca sunt prezentate printr-un limbaj poetic.Succes si sper sa castigi!

Abia acum am vazut ca majoritatea persoanelor care au comentat au raspuns la intrebarea "De ce citim?".Ei bine,eu citesc pentru ca imi place sa descopar povesti unice scrise de persoane sensibile.Sunt de acord cu andreiutz1997,care a spus ca:"E greu să construieşti o lume,care să răsară asemenea unui castel în departare,din cuvinte.E şi mai greu să nu o laşi să dispară din mintea cititorului după ce a citit ultimul capitol.".Mie imi place foarte mult articolul.

Un articol care chiar mi-a intrat la suflet.Tu chiar stii sa faci dintr-o propozitie nu foarte frumoasa una care sa te emotioneze,sa-ti faca sufletul sa tremure(Doamne,ce bine spus!)

Catre:Mihaela Rusu

Eu citesc pentru ca ma simt libera cand o fac.Imaginatia imi da senzatia ca nu mai am limite.

O postare foarte intereseanta.Sincera sa fiu,nu mi-am pus niciodata problema:de ce citesc?Citesc pentru ca imi place.Nu cred ca as fi reusit sa gasesc 10 motive atat de bine explicate.Frumos si iti tin pumnii!

"Unele cărți ar trebui gustate, altele devorate, însă doar câteva ar trebui mestecate și digerate pe îndelete."-Cornelia Funke

Imi place asa de mult cum scrii.Bravo pentru compunerea asta atat de frumoasa.Nu cred ca a fost usor de scris,mai ales ca se vede ca ai cautat raspunsurile in suflet.

Tu chiar ai potential!Mi-a placut postul pentru ca motivele mi s-au parut naturale.Se vede ca scrii cu lejeritate si ca nu ti-e teama sa te exprimi in scris.In acelasi timp,te pricepi sa faci trecerea de la un motiv la altul,fara ca cititorul sa realizeze acest lucru.Am citit-o foarte repede si totusi am ramas cat se poate de impresionat de ceea ce ai reusit sa-mi transmiti.Chiar meriti un premiu!

Eu citesc pentru ca povestile ma fac sa descopar noi personaje,de care sa ma indragostesc.Am inceput chiar sa tin un jurnal cu personaje.In prima jumatate sunt cele care imi plac,in cealalta jumatate cele care nu-mi plac.Le comentez comportamentul si evolutia.

O piatră prețioasă nu valorează nimic dacă nu e șlefuită; un om nu valorează nimic până când se educă. - Proverbe despre Carte, China

Mi-a placut mult.Sunt bucuroasa sa descopar un blog atat de interesant.Oricum,cu compunerea m-ai dat pe spate.

Am mai gasit si eu un citat foarte frumos despre lectura.

""Există două tipuri de cititori: cei care citesc ca să-și amintească și cei care citesc ca să uite." spune William Lyon Phelps

Sper sa va placa!

Le-am dat compunere si colegilor de la servici,andreiutz1997,asa ca probabil ca ar trebui sa te astepti la din ce in ce mai multe comentarii.

paulhords,foarte frumos citatul si mai ales initiativa.

Eu abia acum am vazut ca trebuia sa scriu si de ce citesc?
-citesc pentru ca imi place sa redescopar trecutul.Ma bucur ca ai mentionat doua dintre povestile mele favorite:"Se numea Sarah"si"La rascruce de vanturi".
-citesc pentru ca mi-a placut intotdeauna sa am o imaginatie bogata;
-citesc pentru ca-mi place si-mi da liniste;

Dar cam asta a scris si andreiutz1997.

paulhords,foarte buna ideea de a arata articolul si colegilor de la servici.Compunerea e chiar frumoasa si ar merita sa castige.Mi-ar placea si mie sa tin un jurnal de personaje ca al tau!

Mi-a placut intotdeauna ideea ca viata este o carte.Ma bucur ca te-ai gandit si tu la asta.Articolul tau nu doar ca reuseste sa te convinga,dar te face sa realizezi de ce iti place sa citesti si iti lasa o stare de bine in urma.Ai un stil de a scrie foarte emotionant!

"Cred că viața este precum o carte bună. Cu cât o parcurgi mai mult, cu atât începe să aibă sens."- Harold Kushner

Va multumesc tuturor pentru comentariile frumoase si pentru sustinere!Nu-mi vine sa cred ca in 23 de ore si 15 minute am ajuns la 85 de comentarii.

paulhords,foarte frumoasa ideea de a face un jurnal cu personajele favorite.Si eu am trimis postarea unor prieteni!

Am ramas fara cuvinte.Un articol foarte frumos care ne invata de ce sa citim.Tu nu doar ai explorat adevarurile ascunse in sufletul tau si le-ai pus pe hartie.Ne-ai lasat sa vedem o particica a sulfetului tau si sa resimitim emotia lecturii.
Toate motivele sunt frumoase si se vede ca ai primit comentarii pe masura.
Felicitari si succes pe mai departe!

Eu citesc pentru ca imi place sa descopar noi lumi si chiar vreau sa traiesc,cum ai zis si tu,mai multe vieti in una singura.

Superb!

Cel mai mult mi-a placut:"Pot să transform o propoziţie care nu e frumoasă în una care să te emoţioneze,care
să-ţi facă sufletul să tremure."si "Este ca un pui de somn într-o mare a ficţiunii.".

Se vede ca iti place ceea ce faci!

Am primit un link catre postarea asta pe mail,de la un coleg de lucru.Mi-a spus ca e foarte buna si am vrut sa vad.Intr-adevar ai scris minunat si se vede ca ai un bogat vocabular in spate.M-am regasit in motivele tale,cu toate ca timpul nu-mi mai permite sa citesc chiar cum citeam in adolecenta.Sper sa reusesti sa castigi pentru ca eu chiar cred ca ai merita.

imi place postarea ta :)
mult succes la concurs!

Ai un articol excelent ! Chiar se vede ca ai talent !Meriti sa castigi !

Felicitari!Ai scris extraordinar si sper sa castigi!Bafta !

Foarte frumoas,Andrei!Si foarte adevarat ,chiar m-am regasit in ceea ce ai spus mai sus!Meriti sa castigi !SUCCES !! :)

Am urmarit blogul tau inca de la prima postare.Am vazut cum a evoluat in acesti 2 ani jumate.Dar,niciodata pana acum nu ai postat o compunere.Ideea Libris de a pune bloggeri din Romania sa marturiseasca de ce citesc mi se pare geniala.Scrii foarte frumos si eu zic ca ar trebui sa-ti folosesti mai des acest talent.Mi-ar placea sa vad mai multe astfel de compuneri pe teme variate.Mi-ai incantat efectiv ochii.Foarte frumos!Sper ca cei de la Libris sa aprecieze compunerea ta cat maine,daca nu mai bine.

Un articol care m-a lasat fara cuvinte!Mi se pare ca motivele pentru care citesti mi se potrivesc si mie.Mai trebuie totusi sa ma gandesc la altele.Frumos!Succes si sper sa cartigi.

Sunt in pauza de pranz de la lucru si am zis sa arunc si eu o privire pe compunerea ta.Am primit-o de la un coleg de servici.Ai scris foarte frumos si pot sa vad in spatele cuvintelor tale sinceritate si pasiune.Ai scris pentru ca ai simtit ca trebuie sa o faci nu pentru a castiga un premiu.Ai avut ceva de spus,cum ai zis si tu in compunere despre autorii de carti.Felicitarile mele si la cat mai mari sanse catre castig!

Eu citesc pentru a descoperi noi lumi dincolo de orizontul realitatii .Felicitari!Un articol foarte frumos si emotionant .

Va multumesc tuturor pentru comentariile frumoase!!!

Felicitari pentru articol! Succes! :D

Am citit acest articol cu placere si am redescoperit motivele pentru care imi place sa citesc.Frumos!Succes si sper sa castigi.

Foarte frumoasa postarea! Se vede ca ai muncit mult la ea si ca ti-ai spus fiecare gand!

Bafta!

Am si eu o postare AICI daca poti vezi daca iti place! Pupici

Foarte frumos articolul!E de apreciat ca stilul tau de a scrie transmite sentimente.Felicitari!!!Sper ca cei de la Libris sa te premieze!

Cartile au avut,au si sper sa ocupe in continuare un loc special in sufletul meu.
Urmaresc blogul tau cu multa placere,iti citesc toate recenziile-care apropo,mi se par foarte sincere-,dar nu am vazut niciodata o postare de acest gen pe blogul tau.Se vede ca ai potential si sunt sigura ca daca vei continua sa citesti la fel de mult,vei ajunge sa scrii din ce in ce mai frumos.
Postarea este extrem de frumoasa.Mi s-a parut ca ai un stil foarte natural de a scrie.Am mai vazut si alte compuneri prin care se incearca sa para ceea ce nu sunt.Nu conteaza sa folosesti sute de metafore-oricum ai folosit multe-,ci sa reusesti sa-i produci cititorului o stare de bine.Sa reusesti sa-i rascolesti in suflet,in cautare de sentimente.Asta inseamna sa fii un bun scriitor.
Motivele sunt foarte bine alese si au reusit sa ma impresioneze.Nu e o compunere usurica pe care sa o citesti pe plaja.Trebuie digerata cum trebuie pentru ca ascunde in strafundurile ei niste adevaruri.
Jos palaria!Succes la concurs si sper sa fii apreciat la fel de tare de Libris cum ai fost de noi.

frumos articol!
succes :*

Eu citesc pentru ca imi place sa descopar povesti noi,care sa ma emotioneze.

Scuze ca nu am scris asta de la inceput.=D

Eu n-as fi stiut sa zic de ce citesc,dar dupa ce am citit motivele tale,am realizat ca de aceea citesc.

P.S:Am citit toate compunerile aparute pana acum si a ta mi se pare cea mai reusita!

Foarte frumos articolul.Mult succes in continuare!!

Foarte bun articolul!O argumentare foarte buna,construite pe motive reale,redate cu un aer poetic.Mi-a placut mult si te felicit pentru compunere.
Succes la concurs si sper sa revi pe blog cu un premiu!

Imi place foarte mult ceea ce ai construit tu prin cuvinte .Totusi mi-ai stranit o mica curiozitate , sper sa nu fie cu suparare ca te intreb , dar sunt putin curioasa ce parere ti-a last continuarea jurnalelor vampirilor .Vreau sa vad parerea ta .Heidi este o carte superba.Felicitari pentru ceea ce ai scris si pentru motivele expuse de tine .Mult succes in concurs

@krisszu95shinnygirl,ma bucur ca ti-a placut.Nu e nicio problema.Mi-a placut continuarea seriei Jurnalele Vampirilor pana la volumul 4,dupa aceea am simtit ca povestea a fost prelungita mai mult decat era cazul.Tu ce parere ai avut despre continuare?

Impresionat!Ai reusit sa scrii o compunere care sa se potriveasca oricarui cititor impatimit,dar care,in acelasi timp,ii va convinge cu siguranta pe cei care nu citesc sa o faca.
Mie mi-a placut foarte mult si sper sa ai sansa de a castiga acest concurs.Succes!

M-am regasit in articolul tau, foarte frumos scris!
"Da,cred că romanele ne oferă clipe de răgaz,momente în care să ne vindecăm rănile sufletului.Sufletul nostru este ca o coală de hârtie.Odată ce ai îndoit coala,aceasta nu mai revine la forma iniţială,dar cuvintele din cărţi ne mângâie sufletul,ne tămăduiesc rănile.Chiar dacă nu va mai fi niciodată la fel,rănile se vor vindeca,iar gândul ne va fi luat de la durere şi vom fi absorbiţi de universul nemărginit al cărţii."
Felicitari!

Sincer ? De la 5 in colo a fost trasa de par primele patru sunt cele originare :) restul sunt scrise de alt autor ..sub acelasi pseudonim cu numele autoarei ..oricum a fost ciudat de aceea voiam sa stiu ce parere ai avut tu legata de ea :) ..Eu m-am pierdut in detalii si in toate aripile pe care le avea Elena ..decrierea e mult prea lunga si pe alocuri foarte plictisitoare :)) ...

@krisszu95shinnygirl,exact!

Bun! Fiecare blog e diferit, nici nu se putea altfel. Ma bucur ca am dat peste al tau, cu atat de multe carti citite/de citit/wishlist pentru mine .... Cat despre articol in sine este foarte reusit. Ce mi-a atras atentia a fost: ”Nu mi-au plăcut niciodată cărtile obligatorii pe care le aveam de citit la şcoală.Întotdeauna am considerat că cititul trebuie să aibă legătură cu noi,cu alegerea de a citi acea carte.Lectura este o pasiune,iar o pasiune se naşte din flăcările inimii noastre,nu din constrângere sau obligaţie” (stiu ca nu numai eu am simtit asta, dar e placut ca nu sunt singura :D). Mult succes!

PS. Cand vine vorba de carti, citit si lectura, imi place competita fair-play care exista intre diferiti bloggeri. Ma bucur ca mai exista ceva ”sacru” printre noi.

Un articol impresionant!Felicitari pentru tehnica foarte buna de a scrie.Am citit toate postarile publicate pana acum si mi se pare ca al tau este cu siguranta cel mai bun.Ai reusit sa transmiti si sa impresionezi.Nu vad cum ai putea sa nu convingi pe cineva sa citeasca.

:) Interesant! Mult succes!

Interesant articolul tau. Cu ocazia concursului acestuia am avut sansa sa citesc diferite pareri despre acelasi subiect. Motivele tale sunt originale si de altfel in asentimentul meu.

Ma bucur, de asemenea, ca am si gasit niste vechi prieteni bloggeri conectati la articolul tau.

Awesome! Its really awesome article, I have got much clear idea regarding
from this piece of writing.

Visit my page body mass index chart

Foarte frumos articolul, ma regasesc in motivele pe care le-ai enuntat. Si eu incerc sa evadez din realitate prin lectura, si pot spune ca cel mai bun moment din zi este atunci cand citesc.

O postare foarte buna,care reuseste sa-ti patrunda in suflet si sa te emotioneze.Tu nu doar ai scris aceasta compunere,ci ne-ai facut sa simtim fiecare motiv.Mi-a placut foarte mult si consider ca este intr-adevar o compunere foarte buna!Dar,probabil ca te-ai convis de asta dupa ce ai citit comentariile pozitive.Succes si sper ca cei de la Libris sa aprecieze compunerea.Meriti cu siguranta un premiu.

Foarte frumosa postarea ta.
Consider ca ne reflectam pasiunea in numarul de carti citite. In cazul tau se vede ca iti place sa citesti si iti place si sa scri.
Felicitari.

Imi place foarte mult opinia ta despre legatura oamenilor cu cartile pe care le citim, insa si mai mult mi-a placut gandirea ta fata de universul in care traim si cel pe care il citim. Ma bucur totodata ca mai sunt persoane care considera ca "lectura vine din inima". Este o postare minunata care merita citita de catre cat mai multe persoane, in special de catre elevi si profesori. Felicitari si iti doresc sa ai toate sansele de a castiga concursul!!

Articolul tau mi se pare foarte original,atat prin vocabular cat si prin modul de prezentare.Motivele sunt legate unele de celelalte,iar la final te simti ca dupa o cursa cu un carusel pentru ca este intra-adevar o cursa emotionanta.Mi-a placut foarte mult si cred ca ai reusi sa incurajezi pe oricine sa citeasca cu astfel de argumente.Se vede ca cititul este pasiunea ta si cred ca si a noastra,a tuturor celor care am comentat si citim blogul tau.Sper sa ai parte de un premiu la concurs.

Un articol foarte bun la care doar o inima de gheata ar ramane rece.Ai reusit sa explorezi in interiorul sufletului tau si sa ne iei si pe noi in aceea calatorie.Cuvintele bine alese reusesc sa-ti miste sufletul si te fac sa realizezi ca si tu citesti din aceleasi motive.Felicitari si sper sa ai sansa de a castiga marele premiu pentru ca e evident ca ai talent si eu spun ca aceasta compunere chiar merita.

ai scris foarte frumos.. intr-adevar cartile ajuta la vindecarea ranilor sufletului.. :)
te astept si la mine http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html

Un articol foarte interesant si emotionant care te impresioneaza si te farmeca de la primul la ultimul cuvant.Frumos!Mi-a placut cel mai mult articolul tau.Chiar meriti sa castigi.Bravo!

Mi-a placut mult articolul tau.Mi se pare foarte interesant si profund.Ai un stil inrobitor de a scrie si fiecare cuvant pare la locul lui.Talentul se vede cu ochiul liber.Ma bucur ca reactiile au fost pe masura.Sa speram ca cei de la Libris il vor considera la fel de bun ca noi,toti cei care am postat un comentariu aici.Succes si sper sa revii cu vesti bune pentru noi(poate cu premiul cel mare).Eu am gasit un alt citat despre carti:"Cartile sunt prieteni buni,dar siguri"(Victor Hugo).

Wow, si eu tot cu Jurnalele am inceput! Si da, asta a fost un fel de... nu stiu cum sa ii zic... mi-a deschis ochii spre niste povesti minunate... altfel... da, citisem Jules Verne si carti gen Colt Alb, dar niciodata pana atunci nu citisem ceva fantasy... JV a fost... the wake up call, if I can say so!!
Bafta! :d

Un articol foarte bine structurat. Nici mie nu mi-a placut sa citesc intotdeauna. Eu aveam probleme cu literele cand eram mica. Imi placeau mult mai mult cifrele :)). Dar cand au plecat ai mei de acasa si m-au lasat singura, tot ce am putut face a fost sa citesc o carte. Iar de atunci, am inceput sa ador fiecare litera in parte pentru ca imi ofereau multe povesti frumoase.
Mult succes in continuare si sper din suflet sa revi cu un comentariu si la mine: http://walking-on-letters.blogspot.ro/2013/04/jocul-de-ce-citim.html

Un articol minunat,care nu doar te convinge sa citesti,dar iti si ravaseste sufletul.Foarte frumos scris,felicitari si sper sa fii apreciat pentru ca e evident ca ai talent.Mi-a placut ca ai fost sincer si textul a parut natural,nu ca altele,extrem de fortat.Frumos!Sper sa castigi....

Articolul tau e in acelasi timp si fascinant(ai un stil foarte inrobitor),cat si foarte original,parerea mea.Mi-a placut foarte mult faptul ca le-ai legat foarte bine unele de altele si chiar am simtit compunerea ca pe ceva cursiv,nu ca pe niste motive scrise cu liniuta.Foarte frumos te exprimi si e impresionant faptul ca prin naturaletea ta ne faci sa ne emotionam,fara sa introduci in text metafore foarte fortate.Sper din tot sufletul sa castigi marele premiu pentru ca mi s-a parut cea mai buna compunere.
P.S:Ai un talent innascut pe care l-ai putea folosi pentru a scrie o carte.Ai fost natural si eu asta inteleg prin talent adevarat.Ne-ai aratat intr-un mod extraordinar o particica din sufletul tau fara sa incerci sa devi altcineva pentru a parea foarte "poetic".Bravo!

Foarte frumos spus cum romanele ne ajută să ne vindecăm rănile sufletului. Articolul în general este foarte bine structurat.
Personal, găsesc plăcere în a citi literatură clasică, deci nu am probleme în ceea ce privește lecturile obligatorii. Totuși, sunt de acord cu faptul că nu poți impune cuiva ce să citească. Poate că dacă li s-ar oferi posibilitatea de a alege, atunci tinerii ar îndrăgi mai mult lectura și, de la cărțile potrivite vârstei lor ar trece, treptat, și la lecturi mai serioase. ;)
Te felicit pentru articol și îți doresc baftă în concurs, iar dacă ai timp te aștept și pe la mine:
http://www.mybookbasket.blogspot.ro/2013/04/de-ce-citesc.html


Un articol minunat,care te surprinde de la primul la ultimul cuvant.Sper sa nu supar pe nimeni spunand ca este cel mai bun,pentru ca asta este parerea mea.Mi se pare ca ai fost scurt si ai reusit sa spui mai mult decat altii in 5 pagini.Eu consider ca cel mai important este calitatea unui articol,nu cantitatea.Felicitari si ma alatur clubului tau de sustinatori.Sper sa castigi premiul cel mare!

Felicitari pentru articol. Multa bafta!

Ma bucur ca unul dintre blogurile mele favorite are o compunere atat de frumoasa,care sa-l reprezinte la concurs.Ai cu siguranta mult talent si sper sa ai curajul sa te afirmi intr-o zi in viitor si pe piata de carte din Romania.M-ai emotionat cu articolul tau.Il citisem inca din ziua in care a aparut(am vazut postul pe Facebook),dar am avut tot felul de probleme personale si nu am mai apucat sa o fac.Raspunsurile tale au venit din suflet si mi s-au parut naturale,dar redate intr-un stil aparte,care are ceva special,ceva atragtor si in acelasi timp inrobitor.Nu stiu cum ai facut acest lucru,dar am simtit fiecare cuvant,fiecare litera,ca si un prim capitol al unui roman.Cred ca faptul ca ai atat de multe comentarii ne arata nu doar ca ai un blog foarte cunoscut,dar ca ai ceva de spus.Cuvintele tale,chiar par sa danseze pe file dupa muzica frumoasa,placuta a gandurilor tale-cum ai spus si tu in articol.Cel mai bun articol de pana acum.Meriti cu siguranta sa castigi!

Foarte tare, tine-o tot asa.
Q: De ce citesti ?
R: Eu citesc pentru ca ma relaxeaza si prin citit ma transpun intr-o complet alta lume , una mai perfecta sau mai cu defecte fata de cea reala. Cititul pentru mine este un mod de a ma calma dupa o zi grea si agitata.

Bafta in continuare , tot asa .

Articolul e foarte bine scris. Spune cam tot despre ce iti ofera cartile si cat de mult poti depasi limitele imaginatiei prin citit. Toti impatimitii lecturii ar trebui sa se regaseasca in aceste paragrafe. Merita citit articolul. Felicitari si succes in continuare!

WOW!Ce articol frumos si ce de comentarii.Eu sunt o impatimita dupa lectura si mi-a placut foarte mult ideea concursului de la Libris,mai ales ca este cu totul ingenioasa si nemaiintalnita pana acum.Am citit toate articolele si cu toate ca parerile sunt diferite si unice in felul lor,compunerea ta mi se pare cea mai reusita.Ai un stil aparte de a scrie.E deopotriva fascinant,inrobitor,cat si foarte emotionant.Te pricepi sa transmiti sentimente prin cuvinte.Articolul tau ne arata ceea ce se obtine in momentul in care combini pasiunea cu talentul.Felicitari si sper ca cei de la Libris sa iti ofere marele premiu.Pe mine m-ai convins.Nu cred ca se putea ceva mai frumos de atat!Bravo.

Foarte interesant ! Felicitari !

Foarte bun articolul tau.Cred ca ai putea convinge pe oricine cu o astfel de compunere sa citeasca.Raspunsul tau este fascinant si asa cum au spus si celelalte persoane care au comentat se poate vedea clar ca ai talent.Mi-au placut raspunsurile tale pentru prezentarea lor atat de naturala,facuta cu un limbaj poetic si inrobitor,care sa nu te lase sa te impotmolesti dupa primul paragraf.Un raspuns mai mult decat interesant.Cred ca ar trebui citit de toate persoanele care citesc,dar si de cele care au inca indoieli.Nu trebuie sa te lasi,cum ai sugerat si tu,trebuie sa cauti cartea potrivita pentru sufletul tau.Intr-o zi o vei gasi.Lecura se naste din flacarile inimii noastre(te citez).Frumos!Mie mi-a placut cel mai mult dintre toate,sper ca si celor de la Libris.

Si eu am avut o problema cu cartile obligatorii de la scoala.
De obicei le citeam, dar imi lua enorm de mult ca timp - pentru ca nu imi placeau, normal ca au fost si exceptii - pentru a ne contrui castelul virtual trebuie sa existe si o temelie.
Cartile ne formeaza ca si persoana.
Si este o vorba veche care spune ~Verba volant, scripta manent~

Un articol foarte interesant.Imediat dupa ce am citit primul cuvant nu m-am putut opri.Cred ca este incontestabil faptul ca ai scris cea meai buna postare.Impresionant ca ai reusit sa scrii ceva atat de frumos dintr-o intrebare care nu parea extraordinara.Felicitari librariei Libris pentru initiativa de a provoca bloggurile la asa ceva.Tot ce ai scris tu nu reda decat talent din plin,inspiratie si genialitate.Mie mi-a placut cel mai mult articolul tau si iti tin pumnii ca si cei de la Libris sa aiba aceiasi parere.

Un articol foarte reusit.M-ai fascinat de la primul la ultimul cuvant.Ai scris superb si nu stiu cui nu i-ar placea.Sper sa primesti premiul cel mare mult meritat.Ai muncit foarte mult si se vede ca ai talent.Fiecare motiv a fost original si bine descris folosind cuvinte care veneau din suflet.As cumpara o carte scrisa de tine.Succes si sper sa revii cu o veste buna.Cea mai buna in opinia mea.Bravo8!

Mi-a placut foarte mult articolul tau si cred ca toate persoanele care citesc se regasesc in el.Foarte bine scrise motivele.Limbajul tau este natural,dar cu multe nuante poetice.Superb!Compunerea mea favorita..Chiar ai merita marele premiu.Eu citesc pentru ca ma relaxeaza....

Minunata compunerea ta.Cred ca orice persoana care citeste se regaseste in ceea ce ai scris tu.Ai reusit sa exploatezi sentimentele noastre prin "slova de foc si slova faurita"(citez si eu Arghezi).Mi se pare cea mai reusita compunere,cel mai interesant raspuns.Felicitari si sper sa revii cu o veste buna!Nu cred ca cei de la Libris nu vor considera ca este cea mai buna.Bravo!

Ahaa, its good dialogue concerning this article at this place at this weblog, I have read all that, so now
me also commenting here.

my weblog raspberry ketones

Foarte tare!Felicitari...E genial si mi se pare cel mai bun.Eu am fost curios sa citesc toate compuneril,iar a ta este cea mai reusita.Fiecare dintre cele 10 motive mi se pare extraordinar.Multumesc pentru sansa e a citi ceva atat de bun,sper ca vei mai scrie si vei impartasi cu noi,fie printr-o carte,fie pe blog.Uimitor!

Foarte interesant articolul!Mi se pare bine scris si cel mai bun articol dintre toate.Sper din tot sufletul sa castigi!Bravo.Foarte faina compunerea.

Si eu sunt pasionata de citit cat si de scris.Imi plac in principal cartile fantastice.Urmaresc blogul tau in principal pentru recenzii,concursuri si oferte de carti.Am vazut ca acest post este diferit inca din descriere.Mi se pare foarte reusit,adica chiar unul dintre cele mai reusite(daca nu chiar primul).Dar,ba da,este preferatul meu.Imi place ce ai scris si modul in care ai scris.Se vede ca ai un talent rar pe care eu zic ca trebuie sa-l folosesti.Sunt sigura ca cei de la Libris vor aprecia articolul tau la maxim.

Un articol foarte frumos.Pana acum este unul dintre preferatele mele.Foarte frumosasa compunerea si stilul tau unic de a scrie.M-ai impresionat.Am citit-o de doua ori si apoi,le-am citit-o si parintilor mei.Si ei au zic ca este excelenta.Felicitari si succes la concurs.Sper sa primesti un premiu mult meritat.Am extras si eu un citat despre lectura:


Vine o clipă când va trebui să alegi între a întoarce pagina și a închide cartea. – Josh Jameson

Mie chiar mi-a placut articolul tau.Ma bucur ca l-am citit pentru ca am ramas profund impresionata.Nu sunt tocmai tanara si totusi,cred ca tu nu ai decat 16-17 ani.Ai reusit sa impresionezi o femeie care a trait mai multe vieti decat ti-ai fi imaginat prin carti.Am vazut deci multe,si pot spune ca ai o compunere excelenta.Nota 10!!!Nu am nimic de comentat si chiar sunt o perfectionista.Sper ca vei reusi sa-i vrajesti de cei de la Libris cum m-ai vrajit si pe mine.

Motivele pentru care cittesti se potrivesc si cu ale mele.M-am regasit in articolul tau si consider ca este un raspuns cu adevarat interesant.Nici nu se poate pune problema sa nu-ti placa.E foarte bine scris(superb,Doamne,ce poti construi din cuvinte!As vrea si eu asa un talent.),iar motivele sunt prezentate intr-un mod original si captivant.Am citit si celelalte articole,unele dintre ele de 3-chiar mai multe pagini,in care nimeni nu a reusit pana acum sa ma faca sa simt ceea ce ai facut tu.Nu-mi plac povestile fantastice prin care iti prezinti motivele pentru ca nu mi se par ingenioase deloc(unii dintre noi nu inteleg ca e importanta cqlitatea unui articol,nu cantiatea) se pare ca unele persoane doresc doar sa fie ceea ce nu sunt.In schimb tu,tu ai fost extraordinar si te felicit.Meriti
respectul nostru si cu siguranta marele premiu.

Ok,deci sunt foarte socata de articolul tau.Mi se pare ca e foarte interesant(avand in vedere ca motivele tale sunt redate intr-un mod foarte original si nu mi se par fortate.)si in acelasi timp bine scris.Cred ca este cel mai reusit pentru ca te face sa simti fiecare cuvant,e expresiv,te inrobeste,te fascineaza si se incheie cum trebuie.Nu e o poveste cu personaje,ci este povestea sufletului tau de cititor.Bravo,nici nu gasesc cuvintele potrivite pentru a exprima cat de tare mi-a placut!!!Sper ca si celor de la Libris sa le placa.x





Am vazut ca ai postat ceva si la inceput nu am avut chef sa-l citesc.Era dupa o zi de munza lunga si obositoare,cu toate acestea,in momentul in care am citit primul paragraf,am simtit ceva din interiorul meu care ma indemna sa merg mai departe si nu m-am putut opri pana la final.Postarea ta a fost ca o calatorie cu un carusel.Prima data mi-a placut foarte mult,dar apoi,cand am citit-o din nou am fost pur si simplu fascinata.Textul tau e incarcat de metafore subtile,de simboluri si sentimente pe care doar un adevarat scriitor reuseste sa le trezeasca in sufletul omului.Am incercat sa citesc si alte articole.Am stat treaza pana la ora doua noapte pentru ca am vrut sa vad toate compunerile.Niciuna nu a fost ca a ta.In opinia mea,aceasta este compunerea castigatoare,sper ca si cei de la Libris sa creada la fel.

Foarte bun articolul de la primul la ultimul cuvant.Mi se pare cel mai bun dintre toate.M-am regasit in motivele tale si mi s-a parut ca le-ai prezentat intr-un mod unic si fascinant.Original si sunt sigura ca si cei de la Libris te vor premia pentru ca tu chiar meriti.Avem nevoie de voci proaspete ca a ta.

Foarte frumos articolul tau.Unul dintre cele mai bune.Ai un stil foarte frumos de a scrie si transmiti multe sentimente.Cel mai bun articol!Nici nu se compara cu celelalte.Esti original si natural,iar asta consider eu ca este de apreciat.

Superb modul in care ai reusit sa redai motivele pentru care citesti in cuvinte.Cred ca nu iti dai seama cat de genial este articolul tau.Bravo!Sper din tot sufletul sa primesti marele premiu pentru ca mi se pare cea mai buna compunere(e incontestabil acest lucru).Jos palaria in fata ta!

Mi-a placut articolul tau pentru ca ai reusit sa transmiti sentimentele unui adevarat impatimit dupa lectura.Ne-ai aratat modul prin care,voi,persoanele care cititi vedeti lumea.Foarte originale motivele.Sper sa ai curajul de a scrie o carte pe viitor pentru ca te pricepi sa scrii foarte bine.Cel mai interesant raspuns la intrebarea:de ce citim?

Foarte frumos spus!Ai un articol superb.Am cam renuntat la lectura in timpul scolii pentru ca nu am suficient timp sa ma impart intre invatat si citit,dar tu mi-ai reamintit ceea ce am de pierdut.Sper sa castigi marele premiu pentru ca pe mine m-ai fascinat si emotionat in acelasi timp.

Ai un post foarte bun.Felicitari,andreiutz1997.Sper sa iti fie rasplatit talentul si munca depusa pentru a realiza aceasta compunere.Talentul tau este uimitor si m-am regasiit in fiecare motiv enuntat de tine.Cu toate acestea,nu cred ca cineva ar fi putut explica mai frumos decat tine motivul placerii de a citi.Am citit si alte posturi,al tau e unul dintre cele mai bune.

Nu credeam ca cineva poate raspunde atat de frumos la o intrebare.Eu iti propun sa mai scrii si sa raspunzi si la alte intrebari,cum ar fi:de ce iubim?Bravo,motivele sunt originale,iar tu nu esti doar un talentat,ci si un adevarat maestru al cuvintelor.Chiar ai stiut sa le alegi pe cele potrivite din marea de cuvinte.Sper sa castigi pentru ca este o postare foarte interesanta(e favorita mea-ca si blogul tau).

Emotionant.Fascinant.Inrobitor.Unic.Am fost surprinsa sa vad ca tu ai avut cea mai buna compunere-e opinia mea si nu doresc sa jignesc pe nimeni.Sper din tot sufletul sa castigi pentru ca ai un adevart suflet de poet.Bravo!

Mi-a placut in intregime compunerea ta.Cuvintele tale chiar rascolesc niste sentimente profunde in sufletul cititorului.Imi doresc din tot sufletul sa fii rasplatit de libraria Libris.Ai niste 10 motive originale,pe care le-ai prezentat din suflet.Cel mai interesant raspuns din punctul meu de vedere.

Un raspuns foarte convingator care chiar ar convinge orice copil sa citeasca.Motivele sunt bine alese si nu sunt fortate.Le-ai redat foarte frumos in cuvinte si ma bucur ca am avut sansa de a-ti citi compunerea.Sper sa castigi.

Imi plax argumentele aduse de tine si mi se pare una dintre cele mai originale compuneri.Sper din tot sufletul ca si cei de la Libris sa-ti aprecieze stilul poetic,originalitatea si talentul!

I am sure this post has touched all the internet viewers, its really
really fastidious article on building up new blog.


my page; calculate bmr

Va multumesc tuturor pentru comentariile frumoase!Sincer,nu m-am asteptat la reactii atat de bune la raspunsul meu pentru intrebarea:"De ce citesc?".Ma bucur sa vad ca am reusit sa strang 168 de comentarii si sa va impresionez pe voi.Ma bucur atat de tare ca va place modul in care scriu si va multumesc pentru ca imi admirati operele.De asemenea,fara voi nu as fi fost aici,nu as fi ajuns sa scriu pe acest blog.Acum,ramane doar sa astept decizia librariei online Libris.Sunteti niste cititori minunati!
Va multumesc.

Treceam prin iad în căsnicia mea când am dat peste o mărturie a unei doamne numită Ann, ea a descris cum a putut să-și salveze relația cu ajutorul unui jucător de vrăji numit Dr. Ajayi, pentru că bărbatul ei a părăsit-o pentru o altă femeie fără ele. având vreo neînțelegere semnificativă, dar dr. Ajayi, care este binecuvântat de strămoșii săi, a ajutat cu puterea de a arunca vrăji, iar bărbatul ei s-a întors spunând că nu știe ce i-a venit, am avut un caz aproape similar pentru că soțul meu vrea să depun un divorț, dar nu vreau o casă spartă pentru că suntem împreună de 15 ani după ce am citit mărturia lui Ann. Am contactat dr. Ajayi și am explicat situația mea, mi-a spus câteva lucruri care trebuiau făcute și I-am urmat instrucțiunile după o săptămână de vrăjeală, soțul meu mi-a spus că îi pare rău pentru toate durerile pe care le-a pus pe mine și pe copii să promită că va fi cu toții lângă noi și de atunci trăim în pace. Dacă aveți o problemă similară cu a mea sau orice problemă din viață, fie la locul de muncă, la școală sau probleme legate de sănătate, contactați-l pe dr. Ajayi, vrajitorul, munca sa este garantată cu 101%. E-mail: drajayi1990@gmail.com Viber sau Whatsapp: +2347084887094

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)