31 oct. 2013

Happy Halloween!!!

 Bine ati venit la petrecerea de Halloween de pe blogul Heaven4Books!!!

Imbracati-va costumele si pregatiti-va de distractie. Vreau sa fie un Halloween amuzant, un Halloween pe care fiecare dintre voi sa-l tina minte.

In cateva momente incepem! Fiti pe faza pentru ca vor fi minim 3 concursuri, daca vor fi mai multe depinde de cati dintre voi participa.

INDICIU #1:
Unul dintre premii este romanul "Apocalipsa" de Stephen King.

Daca ajungem la 100 de participanti mai adaug o carte si tot asa. Vorbim pe parcurs. Asa ca distribuiti aceasta postare pe pagina de Facebook si stati pe aproape pentru ca atata timp cat sunteti mai multi, voi pune la bataie mai multe carti. Am multe surprize.



5 comentarii:

Draagut :3 De King am citit decat The shining si mi-a placut mult :)

Mersi pentru concurs:*! Nu am citit niciodata ceva de Stephen King dar mi-am dorit intotdeauna :D. Am auzit ca are niste carti foarte bune.

Am auzit multe despre Stephen King, dar din pacate nu am citit nicio carte de-a lui. Multumim pentru concurs.

Multumim pt concurs. Am mai citit Cimititrul animalelor de la Stephen King si mi-a placut mult.

Eh, să vedem pe cine lovește norocul...

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)