24 dec. 2013

Pentru fanii Lauren Oliver am o surpriză



Editura Litera a publicat în anul 2011 romanul "O zi din șapte" de Lauren Oliver( "Before I fall", în original). Cartea a fost destul de bine primită de public și cititorii cărora le-a plăcut acest roman așteptau cu nerăbdare ca editura Litera să publice și trilogia Delirium. Acest lucru nu s-a mai întâmplat și în urmă cu ceva timp am aflat și de ce.

Păi, pentru că drepturile de publicare pentru trilogia Delirium au fost achiziționate de editura Nemira. Eu am citit primul volum din această trilogie și chiar vreau să postez în zilele ce urmează o recenzie. Mai jos, v-am pus copertele din SUA pentru varianta paperback, respectiv hardcover și un trailer. Romanul este extraordinar, fiind scris în stilul caracteristic lui Oliver, cu multă sensibilitate.

Chiar de abia aștept să apară. Teoretic vorbind, primul volum din trilogia Delirium va apărea în anul 2014, când voi afla mai multe informații voi reveni cu o dată oficială de apariție.



Synopsis:

Mai 95 de zile și voi fi în siguranță. Mă întreb dacă procedura mă va durea sau nu. Vreau să termin cu asta. E greu să fii răbdătoare. E greu să nu-ți fie frică când încă nu ești vindecată, chiar dacă nu am fost infectată cu deliria până acum. Totuși, sunt îngrijorată. Ei spun că în vremuri de demult, iubirea i-a dus pe oameni la nebunie. Cea mai letală dintre lucrurile periculoase: te ucide și când o ai și când nu.

TRAILER:


Romanul "O zi din șapte" poate fi comandat de la editura Litera, de AICI!


2 comentarii:

De-abia astept sa apara,sper sa fie la un pret bun

Super tare vestea!! Sunt tare curioasă de cum este această serie! :D

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)