27 feb. 2013

2 comentarii:

Depinde de fiecare prieten in parte deoarece nu sunt la fel de apropiata de toti cei din jurul meu si fiecareia dintre ei poseda o personalitate originala, diferita de toti ceilalti. Daca ar trebui sa ii fac cadou o carte uneia dintre prietenele mele de incredere sau cele/cei in care am incredere sa ma confensez, as alege o carte in care sa exista si o relatie stransa de prietenie intre doua personaje in care sa ne regasim. E posibil sa ii daruiesc una sau setul de patru carti aparute in Romania din seria Micutele Mincinoase, datorita prieteniei dintre cele 4 fete si Alison, fata in care ma regasesc si caracterizarea ea se potriveste cu caracterizarile facute de prietenii/prietenile mele despre mine. Daca i-as cumpara unei prieten/unui prieten mai putin apropiat, as alege o carte cu gust, pe placul tuturor pentru a fi sigura ca o sa il surprinda placut cadoul meu si ca nu o sa ramane dezamagit/a. Cred ca pe gustul tuturor ar fi cartile lui Jane Austen, binecunoscuta seria Divergent a Veronicai Roth, poeziile lui Eminescu si lista poate continua.

Vampirii din Morganville sau Altfel de ingeri,daca e genul de prieten caruia ii plac fintele supranatural,misterul si suspansul,daca e genul caruia nu ii plac fintele supranaturale atunci ias face cadou Eve.
MOTIVUL:aceste carti mi s-au parut foarte interesante si captivante.dar fiecare carte are "magia"sa care te invaluie.
Dar depinde mereu de acea persoana.Chiar daca ii plac cartile cu vampiri poate ca o anumita carte sau serie nu ii place chiar daca e cu vampiri.depinde de cititor,daca ii place cum scrie autorul.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)