5 ian. 2012

Recenzie Jocul Minciunii de Sara Shepard







Titlul original:The Lying Game
Titlul:Jocul Minciunii
Autor:Sara Shepard
Traducator:Sorin Petrescu
An aparitie:2011
Editura:Leda
Numar de pagini:320
Disponibila la comanda de:
aici(Libraria Online Libris)
aici(editura Leda)
aici(Libraria online Elefant.ro)
Nota pentru carte:8.5/10


Rezumat:
 Emma Becker a avut o viata foarte trista.Dupa ce a fost abandonata de mama ei a schimbat familiile adoptive ca pe sosete.Ei bine,ceva se schimba de data aceasta pentru ca Emma descopera pe internet un filmulet cu o fata care arata exact ca ea,dar care e strangulata in acel videoclip,asa ca Emma incearca sa o contacteze si se duce la locuinta acesteia,in Tucson,Arizona.
 Ajunsa acolo,toata lumea o confunda cu Sutton si Emma se vede nevoita sa joace rolul.Se gandeste ca totul e pe termen scurt,ca sora ei se va intoarce.Dar,incepe sa primeasca biletele cu amenintari de la asasinul lui Sutton,care o ameninta ca ea urmeaza.Emma se vede nevoita sa continuie toata prefacatoria,dar se teme ca ar putea fi acuzata de asasinarea lui Sutton.Incepe sa vada in oricine un posibil asasin si nu se mai simte in siguranta.
 Va reusi ea sa afle cine a ucis-o pe Sutton,fara sa-si piarda si ea viata?Asta nu puteti afla decat intrand mai adanc in....
Jocul Minciunii!

Ce cred eu despre "Jocul Minciunii":
Partea intai:
Titlul:Jocul Minciunii 
Inainte sa incep de citit cartea titlul mi se parea destul de interesant,dar nu reauseam sa-l inteleg."Jocul Minciunii"este in acelasi timp un joc,dar si un club,din care fac parte Sutton si prietenele ei.Acest club are rolul de a face farse,de a stranii povesti false.Clubul are 4 membre,care isi pot face farse chiar si una alteia.Suna interesant,nu-i asa?

Prologul:
 Foarte rar mi se intampla sa fiu antrenat in lectura dupa ce am citit prologul,dar aceasta carte a fost o exceptie.Nu vrei sa o lasi deloc din mana dupa ce l-ai citit.Simti nevoia de mai mult si mai mult...

Subiectul cartii:
 Autoarea s-a bazat pe aceleasi ideei pe care le-a folosit si pentru a creea cealalta serie,Micutele Mincinoase(aparuta tot la editura Leda).Ea ne dezvaluie treptat lucruri despre Sutton,unele dintre ele fiind putin socante.

Personajul principal:Emma Becker
Mi-a placut mult de ea,dar m-a dezamagit pentru ca nu a fost un personaj feminin puternic(a abandonat de 2 ori povestea).In final,insa,am fost placut surprins sa vad o Emma puternica,care cred eu ca ma va surprinde in volumul urmator.

Partea a doua:
 Cartea apartine genului non-fantasy,fiind o carte young adult(pentru tinerii adulti),plina de mister si ceva fantastic.Povestea este narata din perspectiva lui Sutton Mercer,geamana moarta,care pare sa fie legata intr-un fel de sora ei,Emma.
 Mi-a placut ca Sutton povesteste totul si ca nu-si mai poate aduce aminte aproape nimic din viata ei.Ideea ca e legata de sora ei,chiar si dupa moarte,mi se pare frumoasa si in acelasi timp si interesanta.
 Romanul se citeste foarte usor si e plin de intorsaturi de situatie.Cand chiar crezi ca ai aflat cine este asasinul lui Sutton,iti schimbi imediat parerea.Toata lumea este suspecta si Emma stie ca nu se poate increde in nimeni.
 Am extras si cateva citate care mi-au placut:
"-Te vad acolo,Fraulein Mercer!Stiu cine esti.Esti o Teufel Kind.Un drac de copil!Dar nu si la ora mea,ja?"
"Ceva de genul,a tastat Emma.Doar ca acum farsa era pentru ele.Si,de data asta,era o chestiune de viata si de moarte."

Concluzie:
Cartea a fost foarte interesanta si nu pot spune ca m-a plictisit,ba chiar mi-a placut foarte mult.Sara Shepard ne-a aratat inca o data ca este o autoare foarte buna,care a reusit sa construiasca niste povesti extraordinare.V-o recomand!
Lectura placuta!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)