31 mar. 2014

31 martie. Ce ziceti sa adaugam prima floare la colectia de citate? IMAGINI DE PRIMAVARA




Azi se împlinesc 81 de ani de la nasterea poetului Nichita Stanescu,asa ca m-am gandit ca ar fi dragut sa caut cateva citate celebre ale marelui poet. 

Sper sa va faceti timp sa cititi aceasta postare pentru ca citatele sunt deosebite. Ca recomandare, pentru o atmosfera mai buna, incercati sa ascultati si urmatoarea melodie in timp ce cititi. Sper din tot sufletul sa va faca placere!



 1) "Oamenii sunt păsări cu aripile crescute înlăuntru"
 2)  "Dacă timpul ar fi avut frunze, ce toamnă!"


 3) "Aminitirea întâmplărilor mele vine din viitor, nu din trecut."


 4) "Am să vă spun un lucru, cu riscul de a mă repeta. Eu nu prea cred 

că există poeţi, cred că există poezie."


5) "Oamenii sunt păsări cu aripile crescute înlăuntru."

6) "Noi suntem clipa care trece prin poarta existenței."

7) "Dacă florile şi-ar dărui oameni la fel cum oamenii îşi oferă flori, de unde ar 

fi tăiaţi oamenii?"


8) "Poezia este o lacrimă care plânge cu ochii."

9) "Singura bogăţie a unui om este spiritul."

                                 
Daca mai gasiti alte citate ale lui Nichita Stanescu, astept sugestiile voastre in comentarii!

3 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Frumos,Cumpiii:*

Frumoase citatele, big like :)

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)