17 iun. 2011

Concurs Litera

Am revenit cu un concurs care va avea următoarele premii:Focul, EON, Crescendo, Ratacire.
Cerința concursului este una cât se poate de originală și sper eu să vă încânte.Tot cea ce trebuie voi sa faceți este să-mi trimiteți pe emailul meu o poza cu cartea Litera favorită sau cu tine și cartea Litera favorită.Îmi puteți trimite aceste imagini pana pe 21 iunie 2011,apoi voi pune pe pagina de facebook Litera pozele voastre si caștigă cine are mai multe likeuri.Bineînțeles că timpul în care trebuie să strângeți likeuri este de 2 săpămâni,deci durata concursului este o luna,pana pe 5 iulie.Adresa de mail la care trebuie trimise este concurs@litera.ro.
Mulțumesc editurii Litera pentru sponosrizare și vă urez succes tuturor!
Baftă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)