15 mai 2013

DELIRIUM de Lauren Oliver-de la carte la serial,sau CUM ÎȘI SUSȚIN CITITORII CĂRȚILE FAVORITE

1359025140_8206_Delirium.jpg (585×294)

   După ce în urmă cu câteva zile,Fox Television a refuzat episodul pilot filmat pentru acest serial și astfel,nu a fost comandat niciun număr de episoade pentru primul sezon,fanii sunt nemulțumiți și susțin în continuare serialul în speranța că poate vor reuși să-i convingă pe cei de la Fox,să predea serialul unei alte televiziuni,sau să-i lase să filmeze un nou episod pilot.Ei susțin că nu pot lăsa o serie ca aceasta
 să-și irosească potențialul.

În acest scop a fost realizată o petiție,pe care bineînțeles o veți putea semna și voi,dacă ați vrea să vedeți un serial,care să se bazeze pe următoarea poveste

Ei susțin că după ce îmi va fi administrat leacul împotriva Dragostei,voi fi fericită și în siguranță pentru totdeauna.

I-am crezut.

Până acum.

Acum totul s-a schimbat.

În momentul de față,aș prefera să fiu mai degrabă infectată cu Dragoste,decât să trăiesc 100 de ani crezând într-o minciună.

Lena așteaptă să primească leacul împotriva Dragostei,un leac care promite să o facă fericită,iar când mai rămân doar 95 de zile până la administrarea leacului ea brusc,descoperă fericirea,pentru că se îndrăgostește.

Dacă descrierea cărții nu a reușit să vă convingă,atunci,ar trebui să citiți scenariul episodului care a fost respins,mai jos,cu un simplu click pe imagine.


Puteți semna și voi această petiție AICI.




2 comentarii:

Tare pacat ca a fost anulat serialul,adica cred ca merita un vot de incredere.Nu am aflat despre aceasta petitie pana acum si iti multumesc ca ai publicat acest articol.Scenariul primului episod este chiar foarte interesant,desi cred eu ca ar fi putut un pic mai mult.Trebuia sa mai adauge ceva si de la ei.

@Mirela,intr-adevar e pacat ca a fost anulat serialul.Scenariul pare destul de bun,nu inteleg de ce l-au anulat,adica am vazut si lucruri mai rele si au acum multe sezoane.Sincer,eu am incercat sa citesc prima carte si mi s-a parut destul de plictisitoare(am ajuns la 300).M-am oprit si nu cred ca o sa reiau lectura.Pacat ca a fost anulat serialul,poate reusea sa ma convinga sa termin cartea.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)