29 mai 2013

9 comentarii:

YEEEY desi am vazut toate episoadele de ce sa nu le reiau?

@Eny eNy,asa ma gandesc si eu!

Serialul asta e extraordinar.Nu am cuvinte ca sa exprim cat de tare mi-a placut.Seamana cu stilul de la Gilmore Girls.Cred ca o sa cumpar si cartile.Imi lasi te rog un link?

@Daiana,seria de carti a aparut si in Romania,intr-adevar(primele 4 volume),la editura Leda.Poti sa le comanzi de la linkul de la finalul comentariului meu.Daca esti insa din Bucuresti,te-as sfatui sa treci pana la Romexpo, pavilioanele C1-C5,la standul editurii Leda unde vei gasi reduceri de 40%la toate cartile PANA PE 2 IUNIE.
http://www.ledabooks.ro/index.php?subcats=Y&type=extended&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pisbn=N&papar=N&pautor=N&pkeywords=Y&search_performed=Y&q=micutele+mincinoase&x=-1055&y=-100&dispatch=products.search

Si eu m-am uitat si mi se pare foarte interesant.Am citit primele 4 carti si mi se pare o idee geniala sa inceapa serialul cu prima carte,asa probabil ca povestea va evolua independent de roman.Multumim ca ne-ai anuntat.Daca nu ai fi postat nici nu as fi visat sa difuzeze Pretty Little Liars si la noi.Stii cumva cand va aparea volumul 5?

Mersi,Andrei,o sa incerc sa trec pe acolo.

@Mircea,ma bucur ca ti-au placut cartile si serialul.Intr-adevar,vei vedea ca cu fiecare episod povestea evolueaza independent fata de roman.Volumul 5 din Micutele Mincinoase se numeste Wicked si va fi publicat de editura Leda in aceasta toamna.

Mai un pic incepe al doilea episod.Doamne,de abia astept!Ai vreo recenzie la cartile Micutele Mincinoase,sa vad daca se merita sa le cumpar?

@Maya,nu nu am nicio recenzie la cartile din aceasta serie.Mi-ai dat de lucru pentru acest weekend.Oricum merita sa le cumperi.Acum editura Leda le are la oferta pana pe 2 iunie.Uita-te la ce i-am raspuns Daianei.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)