2 sept. 2013

Filmul care a impresionat America - Un film promitator. Cum vi se pare?


Intrand ieri pe siteul www.cinemagia.ro am vazut in rubrica de Box Office acest film clasat pe prima pozitie in America de Nord. Sincer sa fiu, m-a facut sa fiu curios in legatura cu filmul. Stiu. De cele mai multe ori filmele care ocupa locul 1 nu sunt neaparat filme bune.

Nu m-am uitat inca la film. Dar stiu cu siguranta ca vreau sa-l vad. E foarte promitator trailerul. Recenziile sunt foarte bune si se pare ca toata lumea care l-a vazut l-a adorat.

Sa va spun cam despre ce este vorba? Bine. =)

Este vorba despre un valet (Forest Whitaker) care a lucrat la Casa Albă sub mandatele a 8 preşedinţi americani, pe parcursul a peste 30 de ani. Filmul urmareste schimbarile sociale din societatea americana de la Razboiul Civil pana la Vietnam si modul in care aceste schimbari influenteaza viata acestui barbat si a familiei sale.

Mi se pare ca este un film care seamana cu atmosfera din " Coliba unchiului Tom ". Urmareste viata unui om de culoare si care ne arata ca trebuie sa luptam intotdeauna pentru viitorul nostru.

                                                            TRAILERUL FILMULUI:


Cum vi se pare? E interesant sau nu ?

Cu ce carte pe care ati citit-o sau de care ati auzit seamana?



3 comentarii:

Am citit şi eu despre el tot pe cinemagia.
Se află în lista mea de must-see. Pare promiţător, mai ales subiectul, iar actorii au fost aleşi cu grijă.

cu siguranta pe must-see :D

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)