12 sept. 2013

PREMIERA NATIONALA: J.K. Rowling revine cu o noua poveste marca "Harry Potter"- afla despre ce e vorba...


Warnes Bros. a anuntat azi 12 septembrie 2013 ca J.K. Rowling, autoarea fenomenului 
" Harry Potter " si a cartii " Moarte Subita " , va scrie scenariul filmului " Bestii Himerice si unde le poti gasi" ( in original, 'Fantastic Beasts and Where to Find Them' ), primul dintr-o serie  ce face parte din parteneriatul extins cu J.K. Rowling. Filmele vor fi inspirate din manualele de la Hogwarts ale lui Harry Potter si il vor prezenta pe autorul lor fictiv, Newt Scamander.


" Totul a inceput cand cei de la Warner Bros. au venit cu sugestia de a transforma 
" Bestii Himerice si unde le poti gasi " intr-un film. Am crezut ca ar fi interesant, dar ideea de a creea o poveste despre Newt Scamander, presupusul autor al " Bestii Himerice", creat de  mine e dificila. Am trait atat de mult timp in universul meu fictiv incat sunt foarte protectoare si stiu mai multe decat credeam despre Newt.
Asa cum probabil unii dintre fanii " Harry Potter " stiu, mi-a placut atat de mult de Newt incat  l-am casatorit pe fiul sau, Rolf , cu unul dintre personajele mele favorite din seria 
" Harry Potter" , Luna Lovegood.

De asemenea, actiunea va fi plasata tot in comunitate mondiala de vrajitori si vrajitoare, in care m-am simtit atat de bine in ultimii 17 ani. "Bestii Himerice si unde le poti gasi" nu este nici un prequel, nici un sequel pentru seria " Harry Potter ", ci o extensie a lumii vrajitorilor. Legile si obiceiurile societatii magice ascunse vor fi familiare oricarui cititor al seriei " Harry Potter " sau oricarei persoane care a vazut filmele. Totusi, povestea lui Newt va incepe in New York, cu 70 de ani inainte ca aventura lui Harry sa inceapa.

As dori sa-i multumesc in special lui Kevin Tsujihara de la Warner Bros pentru sprijinul acordat in acest proiect, care nu ar fi avut loc fara ajutorul lui. Am spus intotdeauna ca voi revizita lumea vrajitorilor doar daca as avea o idee despre care sa fiu incantata si in legatura cu aceasta, chiar sunt.

                                                                                                                                        Sursa

1 comentarii:

I can't wait !!!!!!!
NU POT SA CREEEDDDD !!!
Ma bucur ENORM !!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)