16 apr. 2011

Urzeala Tronurilor cartea și serialul

Fișier:Urzeala tronurilor.Nemira.vol1.jpg


Serialul are premiera pe HBO luni 18.04.2011,dar cum este bazat pe o carte foarte interesantă,m-am decis să scriu o recenzie.
Urzeala tronurilor (1996) (titlu original A Game of Thrones) este prima carte din seria Cântec de gheață și foc, o epopee fantasy scrisă de George R. R. Martin. Romanul, publicat pe 6 august 1996, a câștigat premiul Locus în 1997 și a fost nominalizat în 1998 pentru Premiul Nebula și pentru premiul World Fantasy în 1997. Nuvela Blood of the Dragon (Sângele dragonului), care cuprinde capitolele despre Daenerys Targaryen ale romanului, a câștigat în 1997 premiul Hugo pentru "Cea mai bună nuvelă".
Numele romanului a fost dat ulterior jocurilor derivate din el, printre care unul cu cărți, unul cu pioni și unul pe calculator. În noiembrie 2009, HBO a filmat episodul pilot al ecranizării cărții.                                                                            Sursa:wikipedia.ro

Cartea este apărută la Nemira și din câte știu are doar 2 volume.De abia aștept să urmaresc episodul și vă promit că imediat după ce îl voi vedea voi scrie o recenzie.

Mai jos aveși trailerul sezonului.Puteți vedea pe HBO România primele 15 minute din primul episod al sezonului.




2 comentarii:

Hey!
Vezi ca o aparut VA6 , mi-am luat-o. Ideea serialului e cat de cat interesanta.
-Patri

ma bucur ca iti place!stiu ca a aparut VA6,doar eu ti-am spus!Spor la citit.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)