20 ian. 2012

1an....




Nici macar nu-mi vine sa cred ca este deja un an de cand blogul Heaven4books a luat viata.Dupa cum bine stiti,blogul se numea initial Dragosh Angel for a book,dar considerand ca el nu reuseste sa incifreze informatiile pe care le-am scris pe el,l-am schimbat.Si asa luat nastere blogul Heaven4books.
 Inainte de a avea acest site am incercat mai multe bloguri care mi s-au parut nereusite(erau Wordpress)si pentru ca nu prea sunt foarte bun intr-ale tehnologiei,mi s-a parut greu sa lucrez pe ele.Apoi am descoperit ca iti face si bloguri pe Blogger,unde este mult mai usor sa lucrezi.Acum nu regret ca am decis sa pastrez acest blog pentru ca altfel nu ar fi existat si poate nici nu ati fi citit toti ce am scris eu in aceasta postare astazi.
 Am scris aceasta postare cu o oarecare intarziere deoarece este foarte greu sa exprimi ceea ce simt eu in momentele acestea.Ma tot gandesc:"E oare adevarat?Chiar e blogul meu?"si desi nu-mi vine a crede,stiu ca este adevarat.
 Acest blog a luat nastere in special pentru ca sunt foarte fascinat de literatura.Deci,povestea blogului incepe cu dorinta mea de a citi cat mai multe carti.La inceput,inainte ca acest lucru sa se intample vedeam cititul ca pe o pedeapsa:"A,de ce trebuie sa citesc?",dar dupa ce am urmarit serialul Jurnalele Vampirilor si am achizitionat prima carte din aceasta serie publicata de editura Leda,ceva s-a schimbat.Am inceput sa vreau mai mult si tot mai mult.A aparut apoi seria Academia Vampirilor si asa am inceput sa am un apetit cat mai mare pentru citit.Am inceput sa urmaresc blogul editurii,sa precomand din ce in ce mai multe carti si apoi dupa un an m-am gandit ca ar fi frumos sa incerc sa-mi fac si eu un blog.
 Sincer sa va spun,am fost fascinat de blogul lui Shauki,care acum este totusi inchis(ce pacat!)si m-a facut sa-l iau drept un model in blogosfera.Am inceput sa postez,la inceput cu mai putina regularitate si mai apoi chiar zilnic.Cu timpul,postarile mele au devenit din ce in ce mai interesante si sper ca recenziile nu plicitisitoare.
 La inceput a fost un pic greu pentru ca erau unele bloguri mai bune si mai vechi ,care aveau  mai multe comentarii,dar am incercat sa-l imbunatatesc si consider ca acum chiar putem zice ca este un blog la acelasi nivel cu altele mai vechi.
 Un alt pas important in dezvoltarea acestui blog la avut si Libraria Online Libris,care mi-a acordat aceasta sponsorizare minunata.Ei mi-au dat ocazia de a organiza concursuri pentru voi,cititorii blogului.Bineinteles ca si ceilalti sponsori au avut un rol foarte important:editura Nemira,All si Rao,carora tin de asemenea sa le multumesc pentru ajutorul lor.
 Nu am facut acest blog pentru a primi carti pentru recenzare,cum au afirmat unele persoane rauvitoare,cit pentru ca am vrut sa vad cum este sa impartasesti aceasi pasiune si pentru alti oameni.Daca as fi facut intr-adevar acest lucru,atunci as fi renuntat dupa doua luni si nu as mai fi tinut blogul pana in august,cand am primit sponsorizarea librariei online Libris,sau as fi renuntat cand nu am primit sponsorizarea editurii Leda,dar nu,am continuat sa postez pentru ca imi place ceea ce fac.
 Blogosfera m-a ajutat sa ma imprietenesc cu alti bloggeri:Ioana Raluka,Vegeta Mirel,Simona,Madalina(de pe carte pentru mine) si am reusit sa vorbesc si cu altii:Bianca si Roxana.Daca am uitat pe cineva,va rog sa ma scuzati pentru ca sunt extrem de emotionat.
 Ma uitam acum pe statisticile blogului si vedeam ca am avut 570de postari si 622 de comentarii,multe concursuri si ca vizitele pe zi au fost intre 700 si 970 de vizitatori(in medie).Cea mai buna zi a fost pe data de 17 noiembrie cand am avut 1279de vizitatori pe zi.Sunt multumit cu aceste cifre,dar sper ca in anul urmator vor fi mai bune.
 In acest an de scris pe blog am incercat sa fiu cat mai original,am scris cat mai multe postari pentru a va mentine interesul.Am citit multe carti,am scris recenzii frumoase(desi la inceput nu ma prea pricepeam)si am organizat multe concursuri,care sper eu au facut multi cititori fericiti.
Tin sa le multumesc tuturor celor care au urmarit blogul.Suneti minunati si sper ca sunteti multumiti de efortul pe care il fac pentru a scrie cat mai multe informatii despre carti si seriale de aici si de afara.Sper ca-l veti urmari si in continuare si veti spune cator mai multe persoane despre el.

P.S:Probail ca ati observat ca am luat o scurta pauza de la concursuri.De ce?Pentru ca vreau sa organizez un concurs aniversar de exceptie.Veti vedea voi!























10 comentarii:

la multi multi ani blogului tau...sper sa existe cel putin 50 de ani de acum in colo

@mirela,multumesc,sper si eu.

La multi ani!:)

>:D<La multi ani!!

La multi ani si mult succes in continuare!!:)

La multi ani!

La multi ani! Ai facut o treaba foarte buna cu blogul, tine-o tot asa!

@blacky,zipy,ioana alexandra,oanna si giddusadik,multumesc mult,sper ca o sa va placa la fel de mult blogul si in continuare!

Ah aveam impresia ca ti-am urat la multi ani. Scuze pentru intarziere. Iti urez la multi ani si la cat mai multe postari. (^^)

La multi ani blogului si la cati mai multi ani de existenta!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)