16 ian. 2012

Pretty Little Liars in curand la PROTV....



Da,ati citit bine,cei de la PROTV au achizitionat drepturile de difuzare a acestui serial.Nu am date exacte despre perioada in care vor difuza primul sezon,dar banuiesc ca in intervalul primavara-vara.E o veste buna pentru cei care nu au vazut pana acum serialul.Si pentru aceleasi persoane si o scurta descriere:

Pretty Little Liars este o productie ABC Family, bazata pe seria de romane cu acelasi nume a Sarei Shepard. Serialul urmareste schimbarile din vietile a patru fete - Hanna, Aria, Spencer si Emily - dupa ce "liderul" grupului lor, Alison, dispare, iar ele incep sa primeasca mesaje scrise din partea unui necunoscut care se semneaza "A". 
La inceput, ele cred că este Alison, dar după ce este găsită moartă, fetele îşi dau seama că altcineva ştie secretele lor, inclusiv pe cele mai ascunse, pe care au crezut că doar Alison le ştia.
Se pare ca Gossip Girl are un rival, tematica celor doua fiind asemanatoare- barfa, sex, intrigi, secrete, minciuni.

Eu pot sa va spun ca am vazut toate episoadele care au fost difuzate pana acum in America si nu regret.Serialul este senzational si la fel si seria de carti aparuta la editura Leda.












Un trailer:

Vizionare placuta!


4 comentarii:

wow, ce veste buna!!!
chiar daca am vazut deja primul sezon, cu siguranta il voi urmari si la tv:D

AAAAAAAA!! Nu pot crede ochilor! Daca chiar s-ar difuza, cred ca ar avea un rating... Oricum, abia astept sa ma mai uit inca o data la el!

Mai am o intrebare: De unde ai aflat de asta? Sunt curioasa, poate aflu mai multe si poate postez pe blogul meu daca nu te supara.

@Ana,am aflat dintr-o anumita sursa ca cei de la Protv au cumparat deja drepturile de difuzare.Se presupune car acest serial ar fi trebuit sa fie difuzat pe canal din toamna lui 2011.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)