9 aug. 2013

Castigatorii concursului "Primul concurs al verii"

Asa cum v-am promis, astazi anunt castigatorii concursului.

Cei care nu ati castigat de aceasta data, nu fiti suparati, vor mai fi si alte concursuri in scurt timp!

Pana atunci nu uitati sa va inscrieti la un concurs care dureaza pana pe 20 august ...


Si acum, castigatorii:

"Predestinati "de Josephine Angelini merge la 
Paun Catalina Cezarina



"Piaza rea" de Camilla Lackberg merge la 
Dana Vasilas



si "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde merge la 
Baban Alexandru Marian


Felicitari castigatorilor!!!

Castigatorii sunt rugati sa-mi trimita un mail la adresa
andrei_cumpanas@yahoo.com
care sa contina urmatoarele date:
nume si prenume+adresa completa+cod postal+numar de telefon

Mailul cu datele trebuie trimis in curs de 7 zile, in caz contrar voi fi obligat sa aleg un alt castigator!!!Ar trebui sa cititi rubrica CONTACT, in partea de sus a blogului.

In curand noi concursuri la fel de interesante si cu premii la fel de tentante ...

                            Un weekend frumos va doresc! =)

4 comentarii:

Felicitari castigatorilor si sa va bucurati de premiu!! ;D

Multumesc frumos. Ti-am trimis emailul cu datele, sa imi dai un semn daca l-ai primit.

Nu am primit nici pana acum cartea castigata...! :(

Dana, serios????¿¿? Eu am primit-o imediat dupa de am castigat-o. Nu cred ca a durat mai mult de-o saptamana.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)