5 aug. 2013

Concurs cu 3 carti ale editurii Epica

                 E vara... e soare...e mult timp de citit ,deci e vremea unui nou concurs, nu-i asa?

                                                                                                                                                                   Premiile:

Cop Destine la limita
cop Mare Tranquillitatis_coperta buna


Cum vor fi alesi castigatorii si informatii despre premii?

Vor fi 3 castigatori alesi prin tragere la sorti. Cartile sunt in format de librarie.

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga?

Tot ce trebuie sa faci pentru a castiga este sa lasi un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spui urmatoarele 3 lucruri:
1)care este cartea ta preferata;
2)ce varsta ai;
3)cand ai descoperit acest blog;

Sfat in momentul in care lasi un comentariu si nu ai cont Google:
intra la rubrica:"Comentati ca" si selecteaza:"Nume/Adresa URL".Adresa URL o poti lasa necompletata daca nu ai site.

Comentariile anonime nu se iau in considerare(citeste paragraful de mai sus si procedeaza in acel mod sau comenteaza cu un cont Google)!!!

Perioada de desfasurare a acestui concurs este: 5 august - 20 august 2013
Castigatorul va fi afisat in cursul zilei de 21 august.

P.S:Nu este o cerinta obligatorie,dar v-as ruga sa dati like paginii de Facebook a blogului(mai multe detalii in coloana din dreapta)

Nu uitati de celalalt concurs care se incheie pe 8 august!!!
http://dragoshangelforabook.blogspot.ro/2013/07/primul-concurs-al-veriiun-fantasyun.html

114 comentarii:

Cartea mea preferată e O crimă anunţată, de Agatha Chistie, deoarece misterul e ceea ce ne face să uităm de griji!! Ador cărţile Agathei Christie. Am 16 ani ţi am descoperit blogul acum cateva zile :)

Cartea preferata: `La capatul lumii si in tara aspra a minunilor` de Haruki Murakami. E preferata mea deoarece m-a teleportat intr-o alta lume unde domina linistea si misterul. Am 19 ani si am descoperit blogul tau datorita acestui concurs

Am mai multe carti preferate, dar cea care mi-a placut este Tami Hoag, Liniste Periculoasa, am 22 de ani, blogul ti l-am descoperit odata cu cererea de accept din partea grupului Carti de citit, pupici. Succes si pentru ceilalti participanti la concurs

Sunt foarte multe carti preferate si imi este greu sa aleg una, aa ca am sa iti spun cea pe care o citesc acum si imi place foarte mult si anume, volumul 3 din seria Ingerul noptii.
Am 23 de ani, iar blogul tau l-am descoperit acum mult timp. Nu cred ca as putea spune cu exactitate cand.

Cartea preferata "Rebecca" de Daphne Du Maurier (desi mi-e greu sa ma opresc doar la una, insa asta imi vine mereu in minte cand intocmesc o lista, scrisa sau mentala, a cartilor care mi-au placut). 35 ani. Blogul l-am descoperit acum, cand mi-au fugit ochii pe cuvintele "carti" si "concurs cu carti".

1)care este cartea ta preferata;
Sunt atat de multe carti care imi plac si care m-au marcat cumva, incat imi e imposibil sa aleg una. Voi alege 3(cu toate ca nu e corect fata de celelalte carti superbe pe care le-am citit): Harry POtter, Jocurile foamei si Alchimistul
2)ce varsta ai;
CUm ramane cu regula aia "Sa nu intrebi niciodata o domnisoara/doamna cati ani are"? :)) Biiine...25
3)cand ai descoperit acest blog;
Cred ca saptamana trecuta

Cartea mea preferată e Mizerabilii de Victor Hugo, am 22 de ani şi bogul l-am decoperit acum. :)

1-Este greu sa ma rezum doar la o carte ... dar sa spun "Minunatele oase"
2-Aproape 19
3-Nu pot spune de mult...presupun undeva la cateva luni distanta :))
Multumim pentru concurs, si multa bafta participantilor!

1. Cronicile lumii pământene :)
2. 15
3. Când m-am înscris pe un anumit grup de pe facebook, acum 1-2 luni.

Baftă tuturor ! Mulțumim pentru concurs !

Cartea mea preferata este vol 2 din seria Fortele raului absolut,am 15 ani iar blogul l-am descoperit acum ceva vreme,nu mai stiu exact :)

1. Nu am o carte preferata, dar momentan imi place foarte mult Mandrie si prejudecata de Jane Austen
2. 16 ani
3.Nu mai stiu exact probabil acuma cateva luni in urma.

1. Nu este doar o carte. E o serie... si anume: Academia Vampirilor :)
2. 18 ani (fac 19 in 1 septembrie)
3. Am descoperit blogul datorita grupului We Love Books, dar nu mai stiu exact cand.

Apropo, cum am mentionat si pe grup, eu particip doar pentru Mare Tranquillitatis...

Cartea mea preferata este Dragoste in vremea holerei. G.G. Marquez
Am 27 ani, si am descoperit blogul tau in urma postarii linukului acestui concurs, intr-un grup de pe facebook destinat bloggerilor.

1. Fata de hartie - Guillaume Musso
2. 18 ani
3. de cand esti in We love books :)

1. Pff, cam grea cerinta asta. "Mandrie si prejudecata", pentru ca m-a lasat sa trec printr-o gramada de emotii.
2. 15 ani
3. Cred ca de cateva luni bune (4-5)

1. Cartea mea preferata este sigur 'La rascruce de vanturi' de Emily Bronte
2. Am 15 ani
3. Cred ca de cateva luni, nu stiu sigur...

1. Jane Eyre e cartea mea preferata
2 Fac 17 ani luna asta pe 15
Am descoperit blogul de curand, cateva luni dar ma bucur pt ca e super
am dat like la pagina cu Bia Bis

Nu pot spune ca am doar o carte preferata, dar ma rezum doar Into the deep de Lauryn April.
Am 16 ani :)
Nu mai tin minte, de cateva luni.

Multumim pentru concurs :)

Giorgiana turcu
35 ani
Cartea preferata in aceasta perioada este destine la limita am inceput-o azi si e grozava
M-am abonat la blogul tau cred ca acum aproape un an
As participa numai pentru mare tranquillitatis

Cartea preferata... hmmmm...sunt multe, dar daca trebuie neaparat sa aleg una, atunci merg pe Creatura de Nely Cab.
Varsta: 28 de ani
Cand am descoperit blogul? Cred ca acum vreo 2 saptamani. :)

Cartea mea preferată este Please Look After Mom de Kyung-sook Shin. Am 19 ani și am descoperit blogul acum vreo 3-4 luni, cred.

Ok, carte preferataaaa -_- recent am terminat Die for me si chiar mi'a ajuns la suflet! i
fac 19 ani in octombrie.
Cand am dat peste bloooog... uhm, de ceva timp cred :)) de cand mi'am dat seama ca postai prin grup, dar abia acum am dat follow *memorie proasta :3*

mmm,am citeva dar acuma citesc si e una din preferate : ,,diavolul si domnisoara Prym'' de Paulo Coelho
22 in curind fac !
chiar astazi 05.08.2013 si ora 21:35 )))

Cartea (seria) mea preferată e Harry Potter de J.K. Rowling! Ea m-a introdus în lumea lecturii şi îi datorez multe. Cât despre mine, am 17 ani şi nu ştiu sigur de când ştiu de blog, dar în orice caz, de câteva luni. Particip pentru Destine la limită.

Cartea mea preferată? Dar nu se poate aşa ceva! Mie îmi plac trei cărţi la fel de mult. Harry Potter e cartea mea preferată din copilărie, apoi Jocurile Foamei cae e adolescenţa mea şi Pe aripile vântului care a atins partea mai matură din mine, chiar dacă am 17 ani. Blogul îl ştiu de ceva vreme de pe grup: we love books.

Buna:)
Sunt Ecaterina si am 19 ani. Una dintre cartile mele preferate este "Portretul lui Dorian Gray" de Oscar Wilde. M-a impresionat prin cantitatea de maxime din continutul operei,care m-au determinat sa gindesc intr-un alt fel decit anterior, si datorita complexitatii personajelor la nivel psihologic.
Nu voi minti la capitolul "Descoperire Blog", de aceea voi spune ca am dat de el abia asta seara, dupa ce am vazut postarea despre Concurs.
O seara frumoasa in continuare!

1.Balciul desertaciunilor
2.41
3.de vreo saptamana

Hi there, nice contest:)

1. Cel mai probabil "Exerciții de echilibru" de Tudor Chirilă. Pur și simplu m-am atașat de carte și citesc puțin câte puțin în momente de liniște.
2. 19
3. Acum vreo 15 minute, când mi-ai recomandat concursul. :))

Btw, thanks again:)

Cartea mea preferata este "Dimineata magicienilor" de Pauwels si Bergier.
Am 26 de ani.
Am descoperit acest blog acum vreo saptamana.

Padure norvegiana-Murakami.
20 ani.
Cred ca in 2012,prind decembrie.

1. N-as putea sa spun care este cartea mea preferata. Dintre cartile pe care le-am citit in ultimul timp, as alege, totusi, intre Divergent (V. Roth) si Mara (I. Slavici)
2. 16
3. Stiu blogul de cateva luni, de pe grupul de pe facebook. (Stefania Buzaianu).

1. Cristine - Stephen King (si alte carti de acelasi autor :))
2. 29 ani
3. Acum odata cu postarea concursului ...dar am sa-l rasfoiesc :)

Cred ca O zi din sapte de Lauren Oliver.
15 ani
Cred ca acum o luna, cand cautam bloguri pe google.

Cartea mea preferata este Divergent de Veronica Roth.Am 14 ani.Ti-am descoperit blogul acum o luna tot prin intermediul unui concurs si mi-a placut foarte mult :D

Cartea mea preferata: E usor sa te iubesc de Tammara Webber.
Am 18 ani
Ți-am descoperit blogul, astăzi.

Cartea mea preferata este "Printesa mecanica" de Cassandra Clare.
Am 16 ani si ti-am descoperit blogul prin intermediul grupului de pe facebook "We Love Books"

Cartea mea preferata...sincer imi plac mai multe , dar de curand am citit Angelologia de Danielle Trussoni si super :X.
Am 17 ani
Blogul tau cred ca l-am descolperit cam acum un an :-J

1. Pe aripile vantului - Margaret Mitchel
2. 26 de ani
3. azi:)

De fapt e o serie si anume Academia vampirilor de Richelle Mead.
Am 18 ani si am descoperit blogul de vreo 5 luni :D

Cartea mea preferata este volumul intai din seria This Man. Am 20 de ani si am descoperit acest blog cu cateva luni in urma cand m-am alaturat grupului de FB.

Cartea preferata este Invitatie la Vals de Mihail Drumes, este o carte magnifica, ravasitoare, dar daca este vorba sa aleg din cartile aparute recent la o editura as spune ca mi-a placut mult E usor sa te iubesc.
Am 17 ani. Am descoperit blogul printr-un mesaj primit pe facebook

1)Cartea mea preferata este Fiul Risipitor de Radu Tudoran
2)Am 18 ani
3)Am descoperit acest blog acum cateva luni prin intermediul we love books ^^

Cartea mea preferata este o serie Divergent de Veronica Roth.
Am 17 ani.
Am descoperit blogul printr-un mesaj pe Facebook.

1.Cartea mea preferata e Codul Haosului
2.Am 14 ani
3.Am desscoperit blogul pe facebook

1.Cartea mea favorita este "E usor sa te iubesc" de Tammara Webber. Atunci cand o deschid, citesc primele pagini si ma pierd printre randuri fara sa imi dau seama cand a trecut timpul, sau cum de am ajuns la sfarsitul cartii.
2. 18 ani.
3.Am aflat de acest blog in aceasta dimineata cand am primit un mesaj in legatura cu concursul.

Cartea mea preferata este Reactie in Lant
18 ani
AM descoperit blogul in perioada cand a fost infiintat :)

Cartea mea preferata este ”Pădurea norvegiană” de Haruki Murakami.
Am 20 de ani.
Am descoperit blogul astazi.

Buna!
Am mai multe carti care imi plac si de aceea nu ma pot hotara care anume sa o trec aici,voi trece 3 pentru ca nu pot doar una: Divergent,Nu plange sub clar de luna,Eve si.......
Am 39ani.
Si am aflat de acest blog azi,mai exact la ora 16si14min.si ma bucur foarte tare.

1. Adam Smith - Avutia natiunilor
2.21 de ani
3. Astazi pe facebook

Greu de ales o carte preferata, dar una dintre preferate este Panza de painajen de Cella Serghi!
Am 25 de ani, iar de blog am aflat pe facebook, recent datorita concusului acesta.

hmmmm cartea preferata throne of glass
am 23 de ani hihihi
acum un an si ceva...nu mai stiu sigur

Cartea mea preferata este " Pe aripile vantului " de Margaret Mitchell . Am 16 ani . Acest blog l-am descoperit chiar astazi ( 6.08.2012 ) .

Cartea mea preferata...nu pot sa zic una pentru ca am mai multe pe care le ador, cum as putea sa aleg una. Imi plac multe, chiar si serii...din care am si invatat multe chestii interesante. ;)
Am 24 de ani si am aflat de blog astazi cand am primit un link pe facebook. De azi inainte va urmaresc!

Seria mea preferata este Chimie perfecta si daca ar fi sa aleg din aceste 3 carti as opta pentru Reactie in lant
Am 19 ani si am aflat astazi prin facebook de acest blog

Cred ca am doua preferate :) Circul noptii si Cele treisprezece motive
Am 15 ani si am aflat azi prin facebook de acest blog :)

Cartea preferata, clar "City of Lost Souls" de Cassandra Clare.
15 ani :)
Sincer, spre rusinea mea, azi am aflat de acest blog. Am primit un mesaj pe facebook :D :)

Cartea mea preferată este ,,Scrisoare de dragoste''scrisă de Mihail Drumes(autorul meu favorit) deoarece mi-a plăcut personajul Anda, ca toate protagonistele drumeşene, este o fată frumoasă, inteligentă, puternică şi care ştie să transforme iubirea în cel mai pur, puternic şi frumos sentiment. Din păcate, realitatea noastră prezintă mulţi tineri şi tinere precum Dinu, care-şi distrug viaţa alegând în funcţie de contul din bancă şi nu de ce le dictează inima.Cred că poţi încerca să te bucuri de lucruri materiale, dar fericirea adusă de ele este anulată de absenţa iubirii! Am 16 ani şi am descoperit acest blog prin facebook.

Cartea mea preferata este Doctorul de Noah Gordon.
Am 22 de ani.
Am descoperit acest blog azi datorita lui Andrei Cumpanas :D

Doar una? But...but...în fine. „Harry Potter”, „Divergent”, „Lord of the Rings” și cărțile lui John Green („The fault in our stars” :x), „Mizerabilii” și încă multe altele. Ador atât operele clasice cât și cele ale autorilor moderni (indiferent de secol, sentimentele sunt aceleași, nu?). Am 15 anișori și am descoperit blogul pe un grup de facebook dedicat cărților.

1.Seria "Fortele raului absolut" de Kelley Armstrong. Iubesc aceasta serie pentru ca e gen horror si fantasy in acelasi timp. Personajele sunt foarte interesante si imi place stilul de a nara a lui Kelley, mai ales ca povestea e pe cat de neobisnuita, pe atat de captivanta.
2. 14, aproape 15 ani
3. De putin timp :)) Am primit azi un mesaj pe facebook in legatura cu concursul.

1) Zăpadă de primăvară - Yukio Mishima

2) 15 ani

3)Tocmai am primit un mesaj pe facebook în legătură cu acest cuncors ...deci sunt doar câteva minute de când am descoperit blogul(dar nu e niciodată prea târziu)


1)care este cartea ta preferata;
Am mai multe carti preferate, printre care seria Academia Vampirilor
2)ce varsta ai;
15
3)cand ai descoperit acest blog;
Am descoperit blogul acum cateva luni de pe facebook.

1. Cartea mea preferata este Pe Culmile Disperarii- Emil Cioran
2. Am 16 ani
3. Chiar astazi

1. Pai sunt multe carti care m-au impresionat, dar printre cele care m-au marcat cel mai mult se numara si "Mesaj din Vietnam" de Danielle Steel.
2. Am aproape 19 ani.
3.Blogul l-am descoperit chiar astazi, pe grupul de pe facebook dedicat cartilor,

1. Atâtea cãrti preferate, încât e dificil sã alegi, totusi o sa aleg "Quo Vadis" de Henryk Sienkiewicz
2. Am 19 ani
3. Am descoperit acest blog astãzi, prin acest concurs :)

1. Cartea preferata este Harry Potter (ramane placerea mea vinovata)
2. Am 24 de ani
3. Cred ca te-am descoperit pe facebook (sper sa nu ma insel)

PS: Multumim de concurs

1. Cartea mea preferata Eu si Marley - John Grogan
2. Am 21 de ani
3. Nu imi aduc aminte in ce circumstante ti-am descoperit blogul, dar cel mai probabil am cautat in blogroll-urile de pe bloggurile pe care le frecventez si am intrat de curiozitate si m-am abonat la newsletter, iar despre concurs din newsletter am aflat!

1. Cartea mea preferata sau mai bine zis seria (pentru ca sunt mai multe volume) este Fallen de Lauren Kate. Am iubit-o de la prima pagina si a devenit seria mea de suflet.
2. Am 20 de ani :D
3. Am descoperit blogul prin pasiunea mea pentru carti.

1.Cartea mea preferata este "Pe aripile vantului";
2.Am 19 ani
3.Urmaresc acest blog de mai bine de un an.

1. Cartea mea preferata este Shining de Stephen King
2. Am 15 ani
3. Urmăresc blogul de aproximativ 2 luni.

1.Cartea preferata: Elixirul vietii
2. Am 16 ani.
3. Urmaresc blogul cam de un an.

Cartea mea preferata e Cincizeci de umbre ale lui grey ...
Am 14 azi
Mai intram inainte pe blog din cand in cand .. iar acm l-am descoperit pe fb

1.Cartea preferata: Se numea Sarah
2.Am 17 ani.
3.Urmaresc blogul de o saptamana.

1.seria de carti BDB(black dagger brotherhood)
2.am 26 de ani
3.acum cateva minute de la tine printr-un mesaj pe fb

1. E o serie...Fortele raului absolut, de Kelley Armstrong.
2. Am 19 ani.
3. Acum o ora, de la tine, printr-un mesaj pe facebook.

1. Jocurile Foamei ,Triologia , de Suzanne Collins.
2. Am 18 ani.
3. Printr-un mesaj pe facebook.

1."Damnare" de Lauren Kate
2.16 ani
3.Printr-un mesaj de Facebook.

1. The unbecoming of Mara Dyer de Michelle Hodkin
2.17 ani
4.Facebook .

1. Ziua a 7-a de A. Calaras
2. 17 ani
3. Am primit un mesaj pe facebook

Sa alegi o carte preferata e ca si cum daca esti parinte si ai mai mult de un copil alegi un copil preferat, asa ca nu pot alege. Ma indragostesc de toate cartile pe care le citesc pentru ca toate au cate o poveste diferita de spus. Totusi imi plac foarte mult romanele distopice, cum ar fi Spulbera-ma si Divergent. Am 16 ani si am aflat de blog de curand printr-un mesaj pe facebook.

1. Urzeala tronurilor de George R.R. Martin
2. 18 ani
3. Aproximativ cu un an in urma.

Cartea mea preferata este "Cele treisprezece motive", am 16 ani, am descoperit blogul datorita acestui concurs :D

1. Greu de ales, da totusi cred ca romanul meu preferat este "Robotii si Imperiul" de Isaac Asimov
2. Am 19 ani
3. Am aflat de blogul tau chiar azi, de pe pagina de facebook a editurii Epica :D

1. M-as simti destul de ciudat sa aleg o carte preferata din moment ce toate cartile pe care le citesc sunt superbe si imi plac la fel de mult toate. Si parcurg pe toate cu aceeasi placere si entuziasm. Totusi aleg o carte citita recent,o carte de vara care mi-a facut fiecare muschi din corp sa se infioare cu fiecare pagina parcursa,aceasta fiind ''Anna si sarutul frantuzesc'' este o carte incredibila de dragoste cu o poveste de viata superba iar descrierile autoarei sunt atat de reale incat nu ai cum sa nu fii un personaj al cartii de indata ce incepi sa o citesti.
2. Implinesc 17 ani chiar luna aceasta.
3.Blogul l-am descoperit acum ceva timp,deoarece urmaresc diferite bloguri cu recenzii de carti si mi sa parut ca faci niste recenzii foarte bune,insa de concurs am aflat de pe pagina de facebook a editurii Epica.
Mult succes in continuare cu recenziile cartilor pentru ca sunt foarte bune! Sper sa castig :D

1.Cartea mea preferata este Legaturi miraculoase de Judy Durate .
2.Am 15 ani .
3.Am descoperit blogul tau luna trecuta ;)

1. Imi este destul de greu sa aleg o carte preferata, insa am o carte care mi-a ramas mult timp in minte si suflet, Nu ti-am promis niciodata o gradina de trandafiri de Hannah Green.
2. Am 23 de ani.
3. Blogul l-am decoperit acum 2-3 luni, pe facebook.

1. Dune - Frank Herbert
2. 21 de ani
3. Am descoperit blogul tau duminica trecuta.

1. Hopeless de Colleen Hoover
2. 21 de ani
3. Am descoperit blogul saptamana trecuta.

1. Cele treisprezece motive de Jay Asher
2. 16 ani
3. Am descoperit blogul de vreo saptamana.

Cartea mea preferata este ... Hmmm. Fior de Maggie Stiefvater.
Am aproape-aproape 15. ^-^
Acum vreo ora. Am dat de concurs de pe alt blog.

Cam greu sa aleg o carte! Am sa trisez un pic si am sa zic seria Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong. Si am 14 ani.
Abia am dat de blogul tau :)

1.Diavolul si domnisoara Prym de Paulo Coelho
2. 17 ani
3.cred ca de peste una an

1. Mandrie si prejudecata de Jane Austen si seria Harry Potter de J.K. Rowling.
2. 21 de ani.
3. Acum un an.
Multumesc pentru concurs. Cartile oferite sunt minunate.

Cartea mea preferata este Lassie vine acasa, de Eric Knight
Am 11 ani
Am descoperit blogul datorita surorii mele zilele trecute
Sa castige cel mai bun
Madalina
nu imi merge sa scriu numele

Cartea mea preferata este Intr-o alta viata de Marc Levy.
Am 16 ani si am descoperit acest blog recent... de vreo saptamana-doua

cartea preferata: aleph de coelho paulo
16 ani
am descoperit blogul saptamana trecuta, din intamplare printr-un comm primit pe fb

1. Cartea mea preferata este Sub aceeasi stea de John Green, pe care am citit-o recent (inainte, timp de ani de zile preferata mea a fost La Medeleni)
2 Am 17 ani
3.Am descoperit blogul acum cateva minute!

Multumim pt concurs!

Buna! Cartea mea preferata este scrisa de Nicholas Sparks si se numeste Ultimul cantec. Eu am 14 ani si imi place blogul vostru,e foarte dragut, insa l-am descoperit acum cateva zile,si deja sunt un fan al vostru. :*

1) Umm, am citit multe carti si e greu sa ma hotarasc, ma uimesc cei care au scris mai inainte, le-a fost asa usor, au dat un raspuns concret dar, revenind la cartea preferata...cred ca este "Pe aripile vantului" prima carte la care am plans, a fost..uimitor. <3
2) Am 15 ani (e atat de ciudat sa spu asta deoarece i-am implinit pe 30 iulie si nu m-am obisnuit cu ideea :)) )
3) Am descoperit acest blog acum cateva sptamani, cred ca 2 dar sincer, nu am avut timp sa petrec mult timp pe el, imi cer scuze)
Multumim pentru concurs! <3 "pupici"

Scuze pentru greseli:"spun", "saptamani".

E greu, nu? :))

1.Cartea mea preferata e Spulbera-ma de Tahereh Mafi
2.Am 16 ani.
3.Am descoperit blog-ul acum doua saptamani.
Multumim pentru concurs!

1. Cartea mea preferata este Alchimistul de Paulo Coelho.
2. Am 17 ani.
3. Am descoperit blog-ul acum, aproximativ, o luna.

1. Aș putea zice că fiecare carte este frumoasă. Nu știu dacă este bine să fac diferențe între autori, pentru că aceștia în egală măsură și-au stors amintirile pe foi. De asemenea, orice om este o carte, orice carte este o amintire, orice amintire învie sentimente, orice sentimente cauzează diferite stări.Fie ca am scris sau nu o carte, reprezentăm o carte datorită zilelor trăite care ne-au adus mii de amintiri, și avem întipărit totul in sufetul nostru. Suntem prinși in palmele incolore ale amintirilor, atat din trecut, cat și din prezent asemeni unei fotografii mangaiate de căldura mainilor ramei în care se află.
Cum trebuie sa aleg cartea preferată și nu mă pot rezuma la un singur titlu, mă sacrific în a scrie doar trei titluri de cărți.
a)Fluturi - Irina Binder
b) Panza de paianjen - Cella Sergi
c) Teiul salbatic - Doina Ionet.
Sunt cartile mele preferate, pentru ca: sunt romane, transmit emotii si multa sensibilitate, sunt capsate de mainile si privirea mea.
2. 17 ani jumatate.
3. L-am descoperit chiar azi si nu inteleg motivul pentru care nu l-am gasit mai devreme.

1. Am o serie preferata, "Harry Potter", iar cartea mea preferata este chiar prima fiindca datorita acesteia am ajuns sa citesc, sa imi deschid mintea si sa invat sa iubesc lectura.
2. 19 ani
3. Cu aproximativ doi ani in urma

1.Cartea mea preferata este JFK de Stephen King, unde misterul si suspansul se impletesc perfect.
2. 19 ani
3. In urma cu un an

1. Mi-a placut mult Doamna Bovary - Gustave Flaubert
2. Tocmai am implinit 20 de ani.
3. Azi-noapte. :D

1)Nu pot sa aleg, dar cred ca Divergent
2)13
3)Acum 2 luni cred :))

1. Jocul lui Ender - Orson Scott Card (si tot ce tine de domeniul SF)
2. 45
3. august 2013

1) Chiar daca voi parea desueta (!), voi alege seria "Amurg" scrisa de Stephenie Meyer (mai adaug suplimentar si romanul "Adevarul despre cazul Harry Quebert" scris de Joel Dicker).
2) 41 ani
3) am aflat de blog la inceputul lunii august 2013.
P.S. Multumim pentru concursurile oferite !

Iar te-ai cufundat in stele?
Ai disparut de pe blog?

@Nastya Paun, imi cer scuze pentru aceasta absenta. Sunt plecat din tara si nu am avut timp si cateodata nici Internet pentru a posta. Sper sa ma ierti! O sa incerc sa nu se mai repete. Va pregatesc multe surprize in continuare.

:D

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)