24 dec. 2012

Crăciun fericit tuturor!



 Ce mai faceți?Eu mă bucur din plin de vacanță și de magia sărbătorilor de iarnă.Concursul Un gând bun de Crăciun nu va mai avea o a doua etapă pentru că s-au înscris doar două persoane(ce s-a întâmplat cu voi?),care vor primi fiecare câte o carte.Eu am terminat astăzi de citit Marele Gatsby,care s-a dovedit a fi o carte clasică excepțională.Sper să apuc să postez astăzi o recenzie,dacă nu,sigur mâine de dimineață.
 În fine,lăsând asta de o parte,aș vrea să vă urez un Crăciun fericit tuturor.Sper să fiți alături de cei dragi,să
cântați colinde,să împodobiți frumos bradul și să vă aducă moșul tot ce v-ați dorit.



Miros de brad, parfum de flori,
Bat în ferestre urători
Clipesc pe cer mii de culori,
Fiți fericiți de sarbători,
Acum și-n anii următori!

2 comentarii:

Salut. Trebuie sa trimitem vreo adresa?

Buna,ne contactezi tu sau iti dam noi mail?Multumim mult si sper ca ai avut un craciun mai vesel decat al meu.Un an nou fericit si plin de lecturi grozave!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)