15 dec. 2012

Luni 17 decembrie campania FOREIGN BOOKS CHALLENGE continuă

 
În ultima perioadă am lăsat blogul de izbeliște și țin să-mi cer scuze pentru acest inconvenient,dar abia ce am început clasa a IX-a și după cum bine știți este greu să adaptezi la nou.De acum încolo promit să nu mai neglijez blogul.V-am pregătit câteva surprize de Crăciun,dar nu vă veți putea bucura de ele decât începând cu săptămâna viitoare.
 
Am început în vară un proiect cu ajutorul câtorva dintre colegii mei bloggeri.Din nefericire nu am mai putut să continui pentru că o campanie are nevoie de timp epntru a fi începută și dusă cu succes până la final.Eu bine,campania va fi reluată începând de luni 17 decembrie când următoarele 8 cărți vor intra la duel:
 
1)" A Temptation of Angels" de Michelle Zink"
VS.
 
"Masque of the Red Death"- vol. 1 din seria cu același nume de Bethany Griffin
 
 
2)Seria WHITE RABBIT CHRONICLES de Gena Showalter – "Alice in Zombieland", volumul I
VS.
"Ruby Blue"de July Caesar
 
 
3))"Article 5" de Kristen Simmons
VS.
"Autumn" de David Moody
 
4)"The Perks of Being a Wallflower" de Stephen Chbosky
VS.
Seria BEAUTIFUL DEAD de Eden Maguire – "Eden", volumul 1
 
Perioada de votare:17-21 decembrie ora 22:00
pollurile vor aparea luni la ora 10:00 pe blog
 
 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)