17 dec. 2012

Din ianuarie 2013,o noua editura patrunde in forta pe piata de carte din Romania!






 Ma bucur foarte mult sa va anunt ca incepand cu luna ianuarie 2013 pe piata de carte din Romania va intre o noua editura,si anume Editura Epica,care pana acum are in portofoliul ei cateva carti carea au strarnit interesul publicului peste granitele tarii noastre.
 Singurele date pe care le cunosc este ca editura are deja in portofoliu cartile:"Easy"de Tammara Webber,"Pushing the limits"de Katie McGarry si "Ten things we did(and we probably shouldn't have"de Sarah Mlynowski.
 Pare un inceput promitator pe care il astept cu nerabdare.
Si-au deschis deja si pagina de Facebook de unde am preluat informatiile.Eu le durez mult succes si sper sa ne poata oferi cat mai mult timp carti bune de citit!




 
 
Cartile par foarte interesante si sunt pe lista mea de carti contemporany de ceva timp,dar nu am apucat sa le achizitionez.Bine ca nu voi fi nevoit sa fac acest lucru pentru ca vor aparea anul viitor la noi.
 
Prima carte care va fi publicata de aceasta editura este "Zece lucruri pe care le-am facut si probabil n-ar fi trebuit".
 
zece lucruri pe care le-am facut







2 comentarii:

Tare!
Da-mi si mie linkul paginii lor de facebook, te rog!

http://edituraepica.ro/

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)