23 mar. 2013

Heaven4Books primeste premiul Libster Award


  


Ok,deci nu-mi place sa ma lungesc.Tin sa-i multumesc foarte mult lui Nastya Paun pentru premiu!Imi cer mii de scuze ca nu l-am vazut pana acum...

Regulile sunt: 
  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunta-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
11 lucruri despre mine...

1.Imi place foarte mult sa citesc si sa ma uit la filme.
2.Imi place sa calatoresc si sa vizitez locuri noi.
3.Sunt perfectionist si foarte critic cu mine.
4.Cand pun ochii pe ceva,nu ma las pana nu il obtin.
5.Am o sora.
6.Mi-ar placea sa am mai mult timp liber.
7.Nu-mi place sa ma prefac si mai ales persoanele care se prefac.
8.Am cativa prieteni pe care ma pot baza.
9.Sunt o persoana ambtioasa.
10.Nu-mi pare rau ca am intemeiat acest blog.
11.Cartile mele favorite sunt cele care au cate ceva din fiecare gen.


Intrebarile propuse de Nastya Paun: 

1.Cand ai cumparat sau castigat prima carte?La ce varsta?
       Prima carte pe care am cumparat-o a fost Jurnalele Vampirilor volumul 1-Trezirea.Aveam 12 ani.

2.Parintii iti sustin pasiunea/lectura?
      Da,parintii imi sustin pasiunea pentru lectura si cred ca fac acest lucru pentru ca si ei au avut,de fapt,inca au aceasta pasiune.

3.De cate persoane care citesc esti inconjurat/a?
     Nu foarte multe.Adica,depinde de ce intelegi prin "inconjurat".Pentru ca majoritatea persoanelor din familia mea citesc mult,dar nu si toti prietenii mei.In schimb,grupul We love Books,de ai carui membri m-am atasat foarte mult este plin cu persoane care citesc mult-ca si mine de altfel.

4.Ce meserie ai vrea sa ai?
     Sincer sa fiu,nu m-am gandit inca la nicio meserie.Totusi am cateva variante in minte,dar prefer sa nu le dezvalui pana nu ma decid.

5.O sa transmiti pasiunea ta copiilor tai sau o sa-i lasi sa-si aleaga singuri hobby-urile?
     Nu-i voi obliga sa citeasca pentru ca adevaratele pasiuni se formeaza in momentul in care faci ceea ce-ti place.Cand faci un lucru pentru ca esti obligat,lucrurile nu ies niciodata prea bine.Dar,m-as bucura daca ar avea aceiasi pasiune ca si mine.

6.Paperback sau ebook?
    Paperback.

7.Ce ai lua cu tine pe o insula,pentru o vacanta de o luna?
     Familia,prietenii,cartea favorita,dar mi-as lasa telefonul acasa.Poate si aparatul foto ca sa fac poze.

8.Te consideri egoist/a sau altruist/a?
      Altruista.
9.Ce cadou ai vrea de Craciun?
     Nu stiu inca..sincer,dar imi vin idei cand se apropie evenimentul.
10.Care este cartea clasica preferata?
     Asta e usor"La rascruce de vanturi"de Emiliy Bronte.Pur si simplu m-a lasat fara cuvinte.Si asta inseamna ceva pentru ca sunt tare vorbaret.

11.Ce zodie esti?
     Leu.

Intrebarile propuse de mine:

1.Ce ai alege intre pasiune si ratiune?De ce?
2.Filmul preferat este...
3.Cartea ta clasica preferata este?
4.Ce talente/hobby-uri ascunse ai?
5.Cartea preferata?
6.Care crezi ca este cea mai importanta valoare in viata:candoarea,abnegatia,curajul,prietenia sau eruditia?
7.Visezi la o poveste de dragoste ca in carti?
8.Care este lucrul care te enerveaza cel mai tare?
9.Cartea sau filmul?
10.Crezi ca prietenia are un rol important in viata noastra?
11.Ce carte citesti acum si cum este?

Nominalizari:
Aceasta nominalizare pentru premiu poate fi preluata de oricine.Ma gandesc ca majoritatea ati postat deja.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)