17 nov. 2012

CITY OF BONES MOVIE





Buna,tuturor!

 Ce mai faceti?Eu am o perioada putin mai incarcata decat de obicei pentru ca am inceput tezele ,dar am avut totusi timp sa ma uit la trailerul oficial al filmului City of Bones-The Mortal Instruments.Este pur si simplu!Cand am vazut pozele cu actorii care au fost alesi pentru rolurile principale trebuie sa recunosc ca nu am fost foarte incantat,dar vazandu-i "pielea personajelor",pot sa afirm ca producatorii au facut o alegere extraordinara.














TRAILER:
 Si puteti vedea si cateva poze de la filmari,daca trailerul a reusit sa va capteze atentia.









 Ca sa nu uit...filmul are la baza seria de carti "Instrumente Mortale"de Cassandra Clare,publicata in Romania de editura Leda,parte a Grupului Editorial Corint.Puteti citi recenziile acestor carti cu un simplu click pe copertele lor!



1 comentarii:

I used to be able to find good information from your blog posts.
Here is my web-site pisos embargados

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)