18 nov. 2011

Recenzii filme(1)-Twilight Saga:Breaking Dawn part 1


 Tocmai m-am intors de la Cinemacity,unde am fost la premiera in Timisoara a filmului Breaking Dawn.Am citi si cartea,dar sincer filmul mi s-a parut mult mai bine.E foarte interesant si plin de neasteptat.Poate ca o sa vi se para un pic cam ingrozitor,dar mie tot mi-a placut.Finalul nu te lasa foarte in suspans,e ca finalul unui film(de pana acum).La capitolul efecte special se vede ca au investit foarte multi bani pentru ca la luptele dintre varcolaci si filmuletele din interiorul Bellei e nevoie de multa munca.
 E trist,am si plans pot spune.Bella realizeaza ca nu mai e un copil si ca trebuie sa ia o decizie pentru ca altfel cei din jurul ei o vor lua pentru ea.Melodiile de pe coloana sonora sunt extraordinare.Nota 10 pentru acest film de la mine.
 Nu puteti rata acest film,el reuseste sa aduca ceva magic filmelor cu vampiri.Chiar daca ma uit si la The Vampire Diaries si la True Blood,tot Twilight Saga ramane cel mai bun film cu vampiri.Are ceva fermecat.Sper sa-l vedeti si voi in curand si sa va placa la fel de mult ca si mie.

Trailerul filmului:

2 comentarii:

Si mie mi-a placut filmul. Mai ales umorul si muzica. Doar Kristen nu mi-a prea placut cum a interpretat. Parca mi-ar fi placut sa fie mai emotionala. Nunta si nasterea le-a interpretat bine, in rest am asteptat mai mult din partea ei.

Frumoasa recenzie.Eu nu l-am vazut inca:D,insa sper sa-l vad cat de curand

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)