6 nov. 2011

SERIALE PE CARE LE PUTEM URMARI IN PAUZA CELOR DE LA THE VAMPIRE DIARIES

Pentru ca ieri v-am dezvaluit cat de trist poate fi un final de an fara The Vampire Diaries,azi vreau sa incheiati weekendul cu bucurie pentru ca avem la ce seriale sa ne mai uitam.Eu am inceput deja sa ma uit la unul si-mi place foarte mult.Se numeste Once upon a time si este o productie originala ABC Family care a fost programata sa aiba un sezon(sigur) cu 22 de episoade.Mai jos aveti trailerul serialului:

Si cel de al doilea se numeste Terra Nova,este un serial plin de actiune care pare a fi un serial de lunga durata,ceva gen Avatar.

2 comentarii:

Stam cam slabut cu lansarile luna asta. Am aflat care sunt serialele lunii noiembrie:
http://aminablack.blogspot.com/2011/11/november-premieres-on-tv.html

Acum am ajuns la sezonul 2 din vampire diaries (recuperez). Dupa ce termin cu aceasta, o sa ma pun cu ochii pe Once Upon a Time. Abia astept sa-l vad

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)