29 nov. 2011

CÂȘTIGĂTORUL CONCURSULUI Rao-Zori de ZI

Imi cer scuze ca a durat atat de mult sa anunt castigatorul,dar am fost bolnav in acest weekend si pe langa asta am avut si mult de invatat pentru teza la matematica(macar m-am descurcat).Asa ca va voi dezvalui castigatorul foarte rapid.
Castigatoarea pachetului de carti Zori de Zi si Noua si scurta viata a lui Bree Tanner,oferit de editura Rao este.........
GEANINA!!!!

Felicitari,Geanina,te rog sa-mi trimiti pana vineri seara datele tale ca editura sa-ti poata expedia cartile.
Multumesc in mod deosebit Editurii Rao pentru ca ma ajutat la realizarea acestui concurs!

2 comentarii:

wow...Atat de multe serii noi!

PS: Foarte frumoasa noua fata a blogului!

ms mult,ma bucur ca-ti place designul de craciun.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)