4 feb. 2012

Anunturi(1)

Imi cer scuze ca am fost asa de incativ in aceste doua saptamani.Am ratat destul de multe,dar sper sa ma pot revansa.Am de facut cateva anunturi impotante(Nu,nu renunt la blog!)
1.Am hotarat sa mai prelungesc concursul aniversar cu o saptamana deoarece nu am primit decat 50 de compuneri si nu e suficient.Daca ati trimis o compunere,puneti-va pe pagina de Facebook un anunt despre concurs pentru ca mai multe lume sa se inscrie.
2.Voi continua de scris ficul Cercul Secret si am stabilit deja un program de publicare:un capitol pe saptamana(va aparea sambata sau duminica seara).
3.De asemenea,daca sunteti talentati(aveti idei pentru niste povesti sau ficuri dupa o serie incheiata,semne de carte,coperti dupa modelul celor din alte tari mi le puteti trimite prin formularul din dreapta.
4.Sper ca ati observat ca am schimbat lookul blogului,pentru ca pana la urma e luna iubirii,nu-i asa?
Cam atat,deocamdata!!!

1 comentarii:

Da, forte frumos noul look al blogului, chiar in ton cu VDay, cum ai zis si tu :)

P.S.Te rog, poti lasa un comentariu la postarea asta:
http://inabookshelf.wordpress.com/2012/02/07/youll-get-infected/

Ar insemna mult pentru mine. Mersi!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)