12 feb. 2012

Castigatorii concursului aniversar

 Dragii mei cititori,sunt bucuros sa anunt castigatorii concursului aniversar.Din nefericire,am ales doar 3 compuneri din cele 75 trimise deoarece celelalte fie nu respectau cerintele concursului fie erau rezumate complete ale cartilor.Asa ca fara sa ma lungesc prea mult voi anunta castigatorii.Am dat locul 1,2 si 3,va veti putea alege cartile in ordinea locurilor pana vineri,urmand ca lunea viitoare sa le trimit.Ascultati aceasta melodie inainte de a citii cine a castigat.



Locurile:
Locul I:Danuta Stefania
Locul II: Alchimist Christina
Locul III:Cristina Vasiloiu
Felcitari!!!Va astept cartea dorita printr-un email pe andrei_cumpanas@yahoo.com
Daca nu ati castigat nu fiti suparati!Vor mai fi si alte concursuri!

3 comentarii:

mersi muult! :)

@Crisa,n-ai pentru ce,ai facut o compunere frumoasa si ai meritat sa fi o invingatoare!

deci ai primit e-mailul cu datele mele? daca nu, e la spam... vreau sa stiu daca primesc cartea pe care am cerut-o sau daca locul I o vrea si ea...

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)