4 feb. 2012

Recenzie Fata de Hartie de Guillaume Musso



Titlul original:La fille de papier
Titlu:Fata de Hartie
Autor:Guillaume Musso
Traducator:Liliana Urian
An aparitie:2010
Numar de pagini:440
Disponibila la comanda de la:
Libraria Online Libris(aici)
Elefant.ro(aici)
Editura All(aici)
Nota carte:10/10

Rezumat:
 Tom Boyd este un nimeni,dar lucrurile se schimba repede in viata lui.Dupa debutul sau editorial,cu primul volum din "Trilogia Ingerilor,el devine bogat si se indragosteste de Aurore Valancourt,o foarte talentata artista.Insa,aceasta il paraseste si el intra in pana de inspiratie.
 Se retrage in casa lui luxoasa de pe plaja.Toata lumea asteapta sa-si termine trilogia,numai ca el se afla intr-o stare deplorabila,fiind in continuare indragostit de cea care l-a parasit.
Intr-o noapte furtunoasa,pe terasa lui apare o tanara goala,care este eroina romanelor sale,Billie.Din acel moment,ea ii da viata peste cap,dar mai presus de toate ii trezeste pofta de viata.Va reusi el oare ca pana la final sa termine trilogia,sa-si recupereze dragostea?E oare Aurore dragostea sa?Sau Billie i-a cucerit inima?Cine va invinge:realitatea sau fictiunea?

Ce cred eu despre "Fata de Hartie"?
Subiectul cartii:
Ai fost vreodata atat de trist incat sa simti ca viata nu mai are niciun sens pentru tine?Ei bine,Tom Boys stie sentimentul,dar va reusi el sa ajunga sa iubeasca din nou viata cu ajutorul lui Billie fara a-si pierde mintile.Va reusi el sa se impace cu faptul ca eroina romanelor sale chiar traieste?Puteti afla acest lucru doar citind acest roman extraordinar.

Personajul principal:
Billie,eroina romanelor lui Tom,este un personaj feminin foarte puternic,care sunt sigur ca pe parcusurl romanului va va face sa radeti,sa va inrositi.Mi-a placut foarte mult de ea pentru ca e o persoana care,venind dintr-o alta lume se bucura de tot ceea ce o inconjuara:gusturi,mirosuri,care pe noi de multe ori ne lasa indiferenti.E inteligenta si spirituala,de o frumusete incredibila si are niste replici mai taioase ca lama unui cutit...Ce ai putea vrea mai mult?

Cartea aceasta merita nota 10 din plin.Am savurat fiecare pagina si am plans de multe ori pentru ca viata este chiar cruda."Fata de hartie"este un roman care poate fi incadrat cu greu intr-un gen.Are tot ce-i trebuie si nu este o poveste romantica siropoasa,este un roman in care iubirea si dragostea fata de cel sau cea pe care o iubesti te ajuta sa treci peste toate necazurile.
 Romanul este plin de intorsaturi de situatie,situatii limita si scene coplesitoare,care ar face un film sa ia Oscarul.Pentru mine Guillaume Musso a devenit un foarte apreciat autor si de abia astept sa citesc o noua carte a sa,pentru ca imi mai poate da si de aceasta data o lectie de iubire,prietenie si viata.
Recomand aceasta carte oricarui cititor care doreste sa descopere un univers nou cu personaje fermecatoare!!!

6 comentarii:

Si mie mi-a placut romanul si m-a surprins, ceea ce nu s-a mai intamplat demult la o carte :)
Lecturi placute in continuare!

in sfarsit cineva! ma saturasem sa fiu singura fana a lui Guilliaume pe care o stiu . noroc ca am dat de postarea ta ... pot sa spun ca pur si simplu il iubesc , e scriitorul meu favorit , i-am citit taote cartile traduse in romana . stie sa scrie , sa exprime orice sentiment , si sa te faca sa simti ce simt personajele. sa mai scrii despre cartile lui pe masura ce le citesti. lumea merita sa cunoasca scriitorii adevarati ^.^

@blueroses,intr-adevar,romanul a fost extraordinar.L-am adorat!

@Mary Alice,voi incerca sa-mi fac timp sa mai citesc si cartile lui,numai ca se apropie examenul si am tot mai putin timp.Intr-adevar Guillaume Musso este un autor adevarat.
@blueroses si Mary Alice,daca v-a placut asa de mult cartea,atunci scrieti o recenzie a cartii,mi-o trimiteti pe mail(andrei_cumpanas@yahoo.com),aveti sansa sa castigati de asemenea si cateva carti.Vedeti postul pentru concursul aniversar!!!

Felicitari pentru recenzie! Absolut superba. M-ai determinat sa imi cumpar cartea :)

Foarte frumoasă recenzia. Am făcut și eu o recenzie pentru această carte, pentru cei interesați. https://dianacitesteblog.wordpress.com/blog/

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)