3 aug. 2012

Book Lovers Challenge(1)

1.Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?


Niciodata sa nu termini o carte doar pentru ca ai inceput-o.

John Witherspoon, citat despre carti

 Pasiunea mea pentru carti a inceput in urma cu doi ani,cand,editura Leda a lansat pe piata de carte din Romania doua carti exceptionale:Trezirea(primul volum din seria Jurnalele Vampirilor)si Academia Vampirilor(primul volum din seria omonima).In momentul in care le citeam am descoperit placerea lecturii.Nu stiu sigur ce a declansat acest lucru,dar stiu ca imediat dupa ce le-am citit am inceput sa fiu din ce in mai mai interesat de carti.Am ajuns chiar sa-mi deschid un blog dedicat faniilor lecturii din Romania.
 Cred insa,ca am mostenit aceasta pasiune pentru carti de la parintii mei.Mama imi povestea cum in vacantele de vara efectiv devora cartile.De fapt,cred ca asta fac si eu citind cam treisute-patrusute de pagini pe zi.
 Fiecare carte pe care o citeam mi se parea interesanta si unica.Nu as fi putut da o nota unei carti,cum fac acum.Pur si simplu,le consideram la fel de bune.Dar cu timpul,am inceput sa devin mai pretentios si sa privesc cartile mai obiectiv.De accea,astept cam trei-patru zile dupa ce am citit o carte,iar mai apoi ii fac recenzia.
 De-a lungul timpului am citit carti extraordinare si poate altele mai putin exceptionale,dar exista cateva pe care as dori sa le mentionez,specificand ce anume m-a impresionat la ele.
-"Se numea Sarah"de Tatiana de Rosnay m-a impresionat prin povestea tragica a micii Sarah,o fetita evreica,care desi a scapat dintr-un lagar nu a putut uit niciodata ce s-a intamplat acolo.O poveste despre consecintele neimplicarii oamenilor in viata celorlalti si a indiferenteii omenesti;
-"Jocurile Foamei"pentru ca avut acel ceva care sa ma faca sa iubesc aceasta carte din toata inima si sa o port in suflet;
-"Spulbera-ma"pentru ca m-a fascinat povara lui Juliette si dragostea dintre ea si Adam;
-"Fata de hartie"pentru ca defineste structura "intorsatura de situatie"si pentru ca m-a invatat ca viata este un roman;
Va provoc!
Acum ca eu am raspuns la aceasta prima intrabare,va provoc si pe voi,cititorii blogului sa raspundeti la aceasta intrebare.Va astept raspunsurile!


                                                                                                                                                    
XoXo
          Andrei-the bookworm from Heaven4books :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)