20 aug. 2012

Concurs special-100 000 vizitatori


CONCURS INCHEIAT!Emailurile trimise dupa ora 19:32 din 12 septembrie nu se iau in considerare!Imi pare rau...poate alta data:)
 
UPDATE 1!!!Imi cer scuze dar sunt momentan racit si nu ma simt suficient de bine ca sa aleg castigatorii.Concursul se incheie deci pe 13 septembrie.Scuze din nou!:)

Buna,dragilor!

 Ce mai faceti?Stiu ca am cam neglijat blogul in ultima vreme,dar am dat startul unui proiect numit Foreign Books Challenge.Prin acest proiect,noi,blogerii participanti le atragem atentia editurilor din Romania asupra gusturilor cititorilor lor.Sper ca o sa urmariti acele bloguri si ca v-au placut cartile alese de mine.Sa las totusi aceasta campanie si sa ma concentrez asupra scopului acestui concurs.Vreau sa sarbatorim impreuna 100 000 de vizite.Va vine sa credeti?100 000.Nu va puteti inchipui cat de bucuros sunt.
 Pentru a va rasplati pe voi,cititorii fideli,organizez un concurs cu doua carti dintr-o saga extraordinara.Nu prea banuiti despre ce carti vorbesc,nu-i asa?Aceasta saga a fost reeditata anul acesta partial in format hardcover(cand spun partial ma refer ca a fost reeditata doar pe jumatate-3 volume).Este o saga science fiction de referinta in acest tip de literatura si a fost un adevarat succes mondial.
 Vorbesc despre seria Dune de Frank Herbert.Recenzie primului volum va aparea in curand pe blog(mai am 100 de pagini!:) ).Eu va invit la un concurs care are ca premiu primele doua volume in format hardcover:1*Dune;1*Mantuitorul Dunei.

Tin sa multumesc sponsorului blogului,editura Nemira,pentru ca mi-a oferit aceste carti minunate!!!

Acest concurs nu va mai fi unul simplu pentru ca si cartile sunt pe masura.Impreuna valoreaza 106 RON.Nici nu se poate pune problema unui concurs in care sa va scrieti numele si prenumele.Cartile acestea merita un pic mai mult respect.

Si,ceea ce va intereseaza mai mult,cerintele:
Tot ce trebuie sa faceti este foarte simplu.Nimic complicat,nimic ce nu puteti realiza.Stiu ca sunteti convingatori si amuzanti si ca multi vreti sa castigati acest pachet de doua carti uimitoare.Cartile acestea pot fi citite de oricine(ma refer la varsta),asa ca le puteti castiga si face cadou unui prieten,ruda,etc.Sau,puteti sa va bucurati singuri de ele,traind povestea de viata a lui Paul de Arteides.  

Trebuie sa-mi raspundeti la doua intrebari/cerinte printr-un email la adresa andrei_cumpanas@yahoo.com ,care sa aiba subiectul "Concurs special-100 000 vizitatori".In email trebuie sa va scrieti numele si prenumele complet.Raspunsurile la fiecare intrebare trebuie scrise in niste compuneri separate.
Cerintele/intrebarile sunt:
1)Care a fost cel mai frumos moment din aceasta vara?(trebuie sa fiti naturali si sa descrieti totul foarte bine,clar si concis-chiar daca pare usor,sa stiti ca nu e simplu)
2)Fa o recenzie cartii tale preferate.Trebuie sa fii convingator(astfel incat sa-mi doresc sa cumpar cartea) si sa o analizezi din toate punctele de vedere.

Va rog sa nu faceti gresala de a scrie intr-un comentariu raspunsurile la aceste intrebari pentru ca vi-l voi sterge si nu va voi mai lasa sa participati la concurs(va voi vedea numele si prenumele).Nu vreau sa ma puneti in aceasta postura,inainte de a comite aceasta greseala ganditi-va ca alti cititori se pot inspira din raspunsurile voastre.
La finalul concursului va voi arata oricum care sunt cele mai reusite compuneri(daca autorii lor imi dau voie sa le public).

Perioada de inscriere:20.08.2012-08.09.2012
Acesta nu este un concurs cu tragere la sorti,ci unul de jurizare,raspunsul la fiecare intrebare trebuie sa fie detaliat si sa respecte cel mai bine indicatiile din paranteza.Va rog sa cititi cu atentie cerintele si nu va grabiti sa dati raspunsurile pentru ca aveti suficient timp.V-as ruga sa incercati sa scrieti minim o pagina si jumatate pentru ambele cerinte,ca sa nu ma trezesc cu raspunsuri de doar 6 randuri
Cel mai convingator si mai frumos raspuns castiga!!!

Astept cat se poate de multi participanti!!!Ganditi-va la cat de apreciata este aceasta saga de cititorii din intreaga lume.Va astept emailuriele!
Mult succes tuturor!!!
:)


3 comentarii:

m-am inscris si eu.
nu neaparat pt. premii ci pt. ca mi-a facut placere sa rezolv cerintele :)

succes tuturor si multumim pt. concurs! si la cat mai multe vizualizari

xox

@Crisa,ma bucur ca ti-au placut cerintele.Am incercat pe cat se poate sa fiu cat mai original.Cred ca v-ati saturat de concursurile in care sa va scrieti doar numele si prenumele.
Multumesc mult!Sper sa creasca din ce in ce mai repede numarul de vizitatori.

Mie nu imi merge sa trimit emailul.nu e bun !!!!! :((((

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)