12 aug. 2012

Un altfel de post

 O sa incep prin a-mi cere scuze pentru ca am fost absent in ultima vreme pe blog.A fost o perioada destul de aglomerata si sincer nu prea am mai avut chef si inspiratie.Poate ca a fost de vina si gandul plecarii-pentru ca incepand de astazi o sa fiu plecat zilnic.Pentru ca e ziua mea vineri voi organia niste concursuri foarte frumoase si interesante care sper din tot sufletul sa va placa.
 Maine voi incepe cu niste concursuri cu carti pe hartie si in format ebook.Voi organiza cateva concursuri fulger cu aceleasi carti pentru a avea cat mai multi parte de ele.Am pentru voi si un interviu cu o autoare tare draguta,Raine Thomas,care a scris carte Becoming,prima din seria "Daughters of Saraqael.
 In fiecare seara,intre orele 18.00-20.00 voi posta un mic jurnal de calatorie(a carui idee ii rog pe ceilalti bloggeri sa nu o preia inainte ca eu sa postez) in care sa va povestesc ce am mai facut.Deocamdata nu am rabdare sa va povestesc ce s-a intamplat astazi asa ca incep de maine aceasta noua rubrica originala a blogului.
 Poate sunteti curiosi sa aflati unde ma aflu.Ei bine,sunt in Grecia,intr-un orasel foarte intresant despre care va voi povesti maine.Sper sa va placa aceasta rubrica pentru ca eu m-am plictisit sa prezint doar carti asa ca voi incerca sa fiu mai original.
 Bineinteles,pentru ca sunt un adevarat impatimit al lecturii-prefer termenul de"bookworm"01_Smile.png-am luat cu mine cateva carti pe care planuiesc sa le citesc in cele 9 zile in care ma voi afla in Grecia.Despre ce carti este vorba?Ei bine,veti afla in cele ce urmeaza.

 Prima este "Rosu de rubin",primul volum al trilogiei Culorile Dragostei,scrisa de Kerstin Gier.Cartea este in curs de ecranizare,filmul urmand sa apara anul viitor.Am citit multe recenzii pozitive despre aceasta carte si sper sa-mi placa!(Pentru mai multe detalii despre aceasta carte,dati un click pe coperta)


O călătorie în timp este anunţată de obicei cu câteva minute, ore sau chiar zile înainte, prin senzaţii de ameţeală ce afectează capul, stomacul şi/sau picioarele. Primul salt în timp – numit şi saltul de iniţiere – are loc între al șaisprezecelea şi al șaptesprezecelea an de viaţă al purtătorilor genei. (Extras din Cronicile gardienilor, vol. II, Reguli general valabile)
Uneori poate fi o adevărată povară să trăiești într-o familie cu atât de multe secrete. Cel puțin așa gândește Gwendolyn, o adolescentă de șaisprezece ani, până în ziua în care se trezește brusc în Londra secolului trecut. Atunci își dă seama că s-ar putea ca ea însăși să fie cel mai mare secret al familiei sale, căci a moștenit capacitatea de a călători în timp. Ceea ce nu realizează ea este faptul că n-ar trebui să-ți permiți să te îndrăgostești când te afli prins între două epoci... căci asta poate complica lucrurile și mai tare. Mai ales că nici în trecut lucrurile nu mai sunt cum erau odată...
Dragoste eternă este o trilogie palpitantă, amuzantă și plină de romantism. Urmăriți aventurile tinerei Gwendolyn în volumul al doilea, Albastru de safir.
Roman publicat în 19 țări

A doua carte,este tot in curs de ecranizare si a aparut la editura Rao.Este vorba despre "Gazda"de Stephenie Meyer.P.S:M-am ingrozit cand am vazut ca are 700 de pagini.(Pentru mai multe detalii click pe coperta cartii)


Melanie Stryder refuză să se stingă. Lumea noastră a fost invadată de un duşman invizibil. Oamenii devin gazde pentru aceşti invadatori, minţile le sunt luate, în timp ce corpurile lor rămân intacte şi îşi continuă vieţile, aparent neschimbate. O mare parte din omenire a cedat. Când Melanie, unul dintre puţinii oameni sălbatici în viaţă, este capturată, are convingerea ca i-a sosit sfârşitul.Wanderer, sufletul invadator care a intrat în corpul lui Melanie, a fost avertizată despre provocările cauzate de trăirea în corpul unui om: emoţiile covârşitoare, multitudinea de simţuri, memoriile prea clare. Dar mai era ceva dificil, ceva la care Wanderer nu se aştepta: vechiul chiriaş al corpului refuza să renunţe la posesiunile minţii ei. Wanderer îi pune la încercare gândurile lui Melanie, sperând să descopere locurile pe unde se ascund restul de oameni rezistenţi. în schimb, Melanie îi umple mintea lui Wanderer cu viziuni despre bărbatul pe care îl iubeşte Jared, un om care încă îşi duce traiul în clandestinitate. Incapabilă să se despartă de dorinţele corpului lui Melanie,Wanderer începe să tânjească după un om a cărui demascare făcea parte dintre însărcinările ei. Când forţele exterioare le transformă pe Wanderer şi pe Melanie în aliate, ele se pregătesc să plece în căutarea omului pe care ambele îl iubesc, căutare ce se dovedeşte a fi periculoasă şi nesigură. Una dintre cele mai de succes scriitoare din ziua de azi, Stephenie Meyer, autoarea faimoasei serii Amurg, ne oferă un roman de neuitat despre perseverenţa iubirii şi despre ce înseamnă să fii om.

La aceasta carte va pot arata si un trailer:
 Ce parere aveti despre aceste carti?Credeti ca merita ca le-am luat in vacanta?02_Laugh.png
 Si o melodie care mi-a intrat in cap si nu o mai pot scoate:
Initial nu am vrut sa adaug aceasta melodie,dar mi-a placut ca baietii de la One Direcction au cantat-o la festivitatea de inchidere a Jocurilor Olimpice.
Astept comentariile voastre vizavi de aceasta idee.Sper ca v-a placut pentru ca eu m-am simtit foarte bine scriind-o!
Pe maine!01_Smile.png

2 comentarii:

Hey, I just met you and this is crazy \:d/.. Scuze! :)) Acum nu imi mai pot scoate nici eu melodia din cap.
Sunt sigura ca merita cartile, am auzit ca sunt geniale:).

Dee.

Da,exact acelasi lucru mi se intampla si mie.Rosu de rubin e superba si foarte interesanta.Am citit deja jumatate!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)