18 aug. 2012

Foreign Books Challenge #1

Create your own banner at mybannermaker.com!

CARTILE MELE:

Daca ati citit postul anterior din cadrul acestui proiect stiti ca eu trebuie sa aleg cinci carti.Restul le veti alege voi prin comentarii.Doar primele cinci comentarii se iau in considerare si daca nu comentati astazi atunci,eu le voi alege pe toate cele zece.Asa ca nu ezitati si propuneti cat mai repede!!!Eu optez pentru:
Lista finala a selectiei de pe acest blog(din acest moment comentariile cu sugestii cu se iau in considerare):
"Insignia" de S.J.Kincaind;
- "Halo" de Alexandra Adornetto;
- "The Immortal Rules" de Julie Kawaga;
- "Revived" de Cat Patrick;
-  "Sweet Evil" de Wendy Higgins
-"Exit Strategy" de Kelley Armstrong
-"Burn Bright" de Marianne de Pierres
-"Cinder"de Marissa Meyer
-"Somethig Strange and Deadly"de Susan Dennard
-"Under The Never Sky" de Veronica Rossi


Voi?:))

5 comentarii:

Exit Strategy -Kelley Armstrong

seria Night Creatures de Marianne de Pierres. :)

Apropo, ai avut o idee genială, îmi place mult. :)

Ma bucur mult ca-ti place!!!

Vestige-Deb Hanrahan <3

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)