13 aug. 2012

Concurs "Auracle" by Gina Rosati

 For  all my not Romainian Readers!!!You can participate at this giveaway with this prizes(swangs:bookmark,magnet for refrigerator,insignia,sticker+ebook Auracle-if will be 30 people who participate at this contest).All you have to do is to write your name and email in a comment(for 1 entry);link to Facebook or Twitter where you annouced your friends about the contest(1entry);follow by email the blog(1 entry);comments to August's posts(1 entry for normal post comment and 2 entries for review comments)

 UPDATE!!!Pentru ca am vazut ca nu v-a prea placut cerinta concursului,m-a gandit sa schimb putin cerintele.Asa ca tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a castiga este sa va lasati numele si prenumele intr-un comentariu+adresa de email.
Daca vreti mai multe intrari in plus:
link catre blog unde ati scris despre concurs-se accepta si comentarii!!!(1 intrare);link catre Facebook sau Twitter unde v-ati anuntat prietenii despre concurs(1intrare)+urmariti blogul(1 intrare)+comentati la postarile din luna august(1 intrare per comment normal;2 intrari pentru comment intr-un post recenzie)Trebuie sa-mi lasati linkurile in comentariu...
 Cei care au raspuns deja la intrebare primesc 6 intrari in plus din start!!!
 Mult succes!!!
V-am promis de ieri o saptamana plina de concursuri asa ca ma voi tine de cuvant.Despre jurnalul de calatorie vom vorbi mai tarziu.S-ar putea sa postez dupa ora opt!!!Am facut acum cateva momente o scurta recapitulare a tuturor cartilor pe care vi le pot oferi in aceasta luna.Doamne,cate s-au mai strans...

 Sunt in momentul acesta pe plaja si in timp ce valurile lovesc tarmul cu putere eu ma gandesc la cerinta acestui concurs.Sper sa va placa cerinta!Vreau sa fie diferit si voi incerca ca de acum incolo sa va fac sa va folositit imaginatia sau sa dati dovada de o mare rapiditate.Toate premiile sunt foarte frumoase si chiar merita.

  Personajul principal al cartii Ginei Rosati,Ana Rogan,are abilitatea de a se proiecta in afara trupului ei.Ti-ai dorit vreodata sa ai si tu o astfel de putere?Daca da-care si de ce;daca nu,de ce!

 Premiul concursului consta in niste swanguri ale cartii Auracle de Gina Rosati.Probabil ca nu toti cititorii stiu ce e ala un swang.Sincer,nici eu nu am stiut pana acum cateva saptamani,dar cand Gina
s-a hotarat sa mi le ofere,le-am acceptat.Ce contine pachetul cu swanguri?Un semn de carte,o bratara,un abtibild cu coperta cartii,o insigna cu coperta cartii si magnet de frigider cu cartea.

 Castigatorul swangurilor v-a fi ales prin random.org.Atentie!!!In cazul in care reusim sa strangem mai mult de 30 de concurenti va ofer cartea "Auracle" in format electronic.Cartea in ebook va fi atunci castigata de aceasi personaa care castiga swangurile+alte 3 persoane participante.Conditia este sa avem mai mult de 30 de participanti,deci minim 31.Asa ca dati de stire prietenilor vostri,scrieti pe Facebook,Twitter sau trimiteti emailuri la toatat lista voastra de contacte pentru ca faceti asta pentru voi,va mariti sansele sa castigati cartea.Daca numarul participantilor trece de 50,va mai ofer semne de carte semnate de Angella Corbett sau maresc numarul cartilor ebook "Auracle" oferite.

Acum,inainte de a va informa prietenii despre concurs,lasati un comentariu cu numele si prenumele vostru real,adresa de email(ca sa nu raman eu cu swangurile sau cu ebookurile pentru ca uitati ca v-ati inscris la acest concurs)+un raspuns la intrebarea pusa de mine(trebuie sa motivati altfel va descalific:NU CONTEAZA RASPUNSUL).

Perioada de desfasurare:13.08.2012-27.08.2012

 Daca nu ati inteles ceva,sau vreti sa-mi adresati o intrebare,lasati-le intr-un comentariu si in cel mult 24 de ore veti primi un raspuns.

 Ii multumesc enorm Ginei Rosati pentru ca mi-a oferit posibilitatea de a organiza acest concurs.Thank you,Gina!

9 comentarii:

Nume:Ioana Gheordunescu
email: marianegoescu@yahoo.com
Raspuns: Nu m-am gandit niciodata sa am o astfel de putere dar daca as avea cred ca in timpul noptii mi-as lasa trupul sa se odihneasca si spiritul sa zburde liber si sa descopere locuri pe timp de noapte.2 puteri pe care chiar as vrea sa le am ar fi sa pot trece prin orice(fie metal,lmen sau piatra)si sa fiu invizibila...asa nimenni si nimic n-ar stii ca sunt acolo..ar fi ca si cum n-as exista si as putea spiona pe oricine fara sa fiu vazuta.Tare nu?

Nume : Malina Roșca
e-mail : malina.rosca@yahoo.com

Sa am o astfel de abilitate ar fi atât de grozav ,deoarece poți sa fii în atât de multe locuri, oricând.Adică, acum te gândești sa fii în New York și, când deschizi ochii ești acolo , în secunda următoare vrei sa fii la Piramida lui Keops și iți dai seama ca acolo te afli. Sa te poți proiecta in afara trupului iți poate da o mulțime de avantaje , poți descoperi ceva nou ,deoarece nu te temi ca vei muri asfixiat sau din cauza unei bacterii și poți mereu sa știi cele mai stânjenitoare secrete ale apropiaților tai și , de ce nu , ale vedetelor .
Toate lucrurile astea pot fi nemaipomenite dar, un ceva care suna atât de bine are și parți rele . Oare ce se întâmplă dacă cineva te găsește ? pun pariu ca te-ar duce la spital și te-ar crede în coma și cada iți părăsești trupul prea mult timp sar întâmpla ceva ? te mai poți întoarce înapoi?
Fiecare persoana are de ales și dacă as putea alege asa ceva , as risca !

Alexandra Z.
vaire@ymail.com

Nu m-am gandit niciodata sa am o astfel de abilitate, insa cred ca mi-ar placea. As putea ajunge in locuri in care nu as putea ajunge altfel, as vedea lucruri de care nu m-as putea bucura in alt mod. As putea strabate mii de km intr-o clipa si as putea ajunge oriunde.

Monica V.
kaguya2000[at]gmail[dot]com

Nici eu nu pot spune ca m-am gandit la o asemenenea abilitate. Zbor, capacitatea de a controla elementele, poate, dar nu proiectie astrala, desi daca ma gandesc mai bine poate fi chiar foarte utila in multe situatii. As putea vizita locuri fara sa platesc bilete de avion si sa spionez oameni foarte usor. :P

NNume: Andreea Bianca Şerban
email:unforgettable.dreams95@yahoo.com

Nu m-am gandit la asa ceva,insa cred ca ar fi amuzant.As putea sa fac si sa aflu multe lucruri ,pe care as putea sa le folosesc ulterior.

Nume: Troie Monica Alexandra
mail: monica_rebela28@yahoo.com

Mi-as dori sa am abilitatea de a ma proiecta inafara trupului, deoarece ar fi amuzant. As putea sa fac ceea ce vreau, chiar daca nu sunt in corpul meu :)).

Nume- Patrascan Laura
mail- laura.kira@rocketmail.com

Wow! Cum de nu am vazut asta pana acum! Foarte frumos concursul, multumim!

Cristina Buzoianu
christyna_buzoianu@yahoo.com

Iulia Neagoe
iuly_ely_2009@yahoo.com
Merci de concurs !:)

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)