9 iul. 2013

Prima poza de pe platoul de filmare Vampire Academy:Bloodsisters+noutati de pe platouri(1)

markrichellesmall

In poza de mai sus este autoarea si regizorul filmului.Mai jos aveti prima parte dintr-o postare scrisa de autoarea care s-a intors inapoi in Seattle dupa o vizita care cred ca a fost memorabila pe platourile de filmare ale Vampire Academy:Bloodsisters.Am tradus articolul,urmeaza imediat continuarea.
Sper sa va placa!


In ultima vreme nu prea am avut chef sa scriu pe blog asa ca mai multe updateuri de la mine au venit prin retelele de socializare.Daca m-ati urmarit pe Twitter probabil stiti toate noutatile:sunt momentan in Londra pentru a vizita platourile de filmare de la filmul  Academia Vampirilor!Calatoria mea a inceput cu un zbor fara somn de 9 ore de la Seattle.Mi s-a parut foarte lung drumul....

Dar nu va intereseaza despre drumul meu.Voi vreti sa stiti daca l-am intalnit pe Danila Kozlovsky si daca e la fel de atragator in realitate ca in poze.Raspunsul este un lung sir de "da".Veti intelege voi mai tarziu.




La Londra am mers insotita de agentul meu literar,Jim McCarthy si directoarea  departamentului de marketing de la Penguin SUA,Erin Dempsey.Am ajuns pe platourile de filmare ale AV seara trecuta,unde filmau la o universitate locala.Producatorii Don Murphy si Susan Montford ne-au asteptat si ne-au dus direct intr-o.....sala de clasa din Academia Sf.Vladimir.Yup,stateam pe marginea unei sali de lectura plina cu Moroi si dhampiri.Nu va pot spune ce anume filmau,dar va voi spune ca era o scena din carte(una dintre favoritele mele).Imi place atat de mult incat dupa ce au filmat 10 duble as mai fi putut privi inca 10.


Au filmat multe duble nu pentru ca au facut greseli ci pentru ca aveau nevoie de multe unghiuri de filmare si pozitionare a microfoanelor.Dureaza aproape o ora sa se filmeze ceea ce apare intr-un minut de film.Dedicatia de care a dat dovada echipa de actori si cameramanii e extraordinara!Ei trebuie sa stea acolo,sub acele lumini puternice,asteptand o groaza de timp si sa fie pregatiti in momentul in care se aude "Actiune!"in sala.De-a lungul clasei erau asezati gardieni seriosi si intimidanti.Purtau niste geci incredibile,pline de stil.Totusi,sunt niste geci foarte grele,si intre duble,saracii actori erau nevoiti sa dea jos gecile pentru ca era prea cald si sa le puna foarte repede inapoi cand se anunta o noua dubla in cateva minute.


Si...actorii.Pe cine am intalnit?Zoey Deutch (Rose), Lucy Fry (Lissa), Cameron Monaghan (Mason), Dominic Sherwood (Christian), Sami Gayle (Mia), Sarah Hyland (Natalie), Ashley Charles (Jesse), Chris Mason (Ray aka Ralf), Bronte Terrell (Camilla aka Camille), si Harry Bradshaw (Bruno aka unul dintre prietenii Miei).A mai aparut si un barbat tanar  care a venit la mine cu Jesse si Ray.S-au prezentat ca  "baietii rai",dar  nu am putut sa  retin numele acelui barbat pentru ca o alta scena a trebuit filmata. Imi cer scuze ca nu i-am retinut numele.Sper sa aflu cum il cheama pentru voi alta data!


Actorii sunt toti atat de draguti!Zoey(Rose) este la fel de energica ca Rose si a vorbit cu mine despre cat de pasionati si incantatori sunt fanii Academiei Vampirilor.Lucy(Lissa),care veti fi bucurosi sa aflati ca avea ochii verzi superbi(presupun ca purta lentile de contact)a fost atat de draguta si a vorbit cu mine despre scris.Cameron(Mason),care din motive bine intelese,a incercat sa ma convinga sa rescriu partea lui Mason din poveste.:)Se intamplau atat de multe incat nu am putut vorbi foarte mult timp cu fiecare,lucru care a fost destul de dezamagitor.Mi-ar fi placut sa pot vorbi mai mult cu ei si sa-i cunosc mai bine.Un lucru mi-a fost clar-toti se simt bine pe platouri.Bineinteles,nu am urmarit niciodata atat de aproape procesul pe care il parcurge un film pana pe marele ecran.Asa ca nu stiu daca e mereu asa,dar toata lumea parea vesela,pozitiva si dornica de distractie.Mi-a placut asta.



Toata lumea a intrebat:cum m-am simtit sa-mi vad cartile aduse la viata?Intr-un singur cuvant:incredibil.Sunt data peste cap de acest proces si de toate detaliile din interiorul lui.Nu va puteti imagina cata munca si devotament presupune un film.Actorii lucreaza din greu si este o intreaga echipa nevazuta care lucreaza din greu pentru ca fiecare detaliu sa fie pus la punct.Poate ca eu mi-am imaginat initial scena,dar e nevoie de persoane care sa se gandeasca la fiecare detaliu-de la gecile grozave ale gardienilor din sala de clasa pana la  foile cu sarcini de pe fiecare banca.Nimic nu e lasat la voia intamplarii.Regizorul  
Mark Waters este foarte priceput in acest proces si  se asigura ca totul este perfect  asa ca m-am simtit prost cand a venit sa ma salute-dar desigur ca a facut-o pentru ca e un tip foarte simpatic si sunt incantata de munca pe care o face.Le-am spus oamenilor de ani de zile:eu scriu carti,nu filme.Filmele sunt specialitatea acestor persoane si m-am convins de acest lucru.Ei s-au gandit la scena pentru marele ecran in moduri in care nici nu as fi putut incerca,si daca te astepti la lucruri incredibile de la acest film...ei bine,vor fi mai incredibile decat iti poti imagina.


Probabil ati observat ca nu am vorbit deloc despre membrii adulti ai echipei de actori.Niciunul dintre ei(in afara de Doamna Meisner)erau pe platoul de filmare al scenei cu sala de clasa.Cativa chiar au terminat filmarile si nu vor mai fi reveni deloc pe platourile de filmare ale acestui film.Dar,in timp ce eu,Jim si Erin plecam pentru cina,am trecut pe langa Danila Kozlovsky(Dimitri)care venea atunci la munca!Ne-am simtit de parca ne-am fi intalnit cu un star,dar este atat de dragut si sociabil incat te face sa te simti confortabil in preajma lui.Mi-a multumit pentru ca am scris acele carti si l-am intrebat in legatura cu experienta sa pe plaoturile de filmare.Mi-a spus ca se distreaza de minune si ca a invata foarte multe.Acesta este primul sau film in engleza,dar va pot spune,ca vorbeste mai bine engleza decat mine.El si Jim au vorbit putin despre Wimbleton.Nu am urmarit conversatia,dar au fost amandoi multumiti de rezultatele din seara precedenta,asa ca a fost OK.Danila mi-a sarutat mana de ramas bun si a mers sa se alature celorlalti pentru inca o seara lunga de munca in acest extraordinar,frumos proiect.


Si asta a fost prima zi.Noi(in special eu,care nu am dormit de doua zile) am fost incantati cand ne-am intors la hotel dupa cina.Ne vom intoarce in aceasta seara pe platouri si s-ar putea sa vedem chiar si niste scene de actiune.Stiu ca multi dintre voi asteapta poze si singurul lucru pe care il pot spune este ca vor veni.Pentru ca nu au fost inca poze oficiale date presei,toate imaginile sunt contorlate.Este o explicatie lunga si complicata pentru asta,dar ce conteaza este ca trebuie sa aveti rabdare pentru ca vor veni!Odata ce primele scene sunt date presei vor aparea foarte multe imagini cu actorii si scenele:profesionale si cele de amator-pe care le-am facut.Stati pe aproape pentru ca lucrurile sunt pe cale sa devina din ce in ce mai grozave.


2 comentarii:

multumim pentru articol..de-abia asteopt filmul, am adora seria

Ma bucur ca ti-a placut.Si eu astept filmul.Sper din tot sufletul sa se ridice la nivelul cartilor.Fingers crossed.=)

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)