2 iul. 2013

Top Ten Tuesday:Intimidating Books


Top Ten Tuesday este gazduit de blogul The Broke and the Bookish.In aceasta saptamana am fost invitat sa vorbesc despre ce carti consider eu ca sunt intimidante.O carte poate fi intimidanta prin marime(prea multe sau prea putine pagini),continut,tema pe care o abordeaza,genul de carte,limbaj sau orice altceva prin care ai trecut.

E inevitabil...nu ca va fi bine!Cred ca nu sunt singurul(deocamdata sunt alti 238 de bloggeri) care a fost pus in situatia de a fi ingrozit de o carte.In lista ce urmeaza v-am prezentat cartea care m-a ingrozit si motivul pentru care a facut-o.De asemenea,va voi spune si daca am terminat sau nu cartea.Sper sa va placa!

P.S:Nu am fost niciodata ingrozit ca Johnny Depp de o carte,asa ca nu-l bagati in seama!



1)Urzeala Tronurilor de George R.R.Martin


Ceea ce m-a ingrozit a fost faptul ca acest roman face parte dintr-o serie de 7 volume,dintre care doar primul are aproape 1000 de pagini.A fost destul de intimidant la inceput,dar am cumparat-o in cele din urma.Cartea nu s-a ridicat din nefericire la nivelul asteptarilor mele,dar am dus-o pana la final.Totusi,ma simt ciudat ca nu am incercat sa continui seria desi toata lumea pare sa o adore.Am promis ca in aceasta vara o sa-i dau o a doua sansa.Sper sa ma tin de promisiune!
:) - :(


2)Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde


O carte despre care am auzit deopotriva pareri bune si rele.Am zis sa incerc pentru ca pana la urma s-ar fi putut sa-mi placa.Da,pana intr-un anumit punct a fost OK,dar apoi(cam la 3/4 din carte)m-am impotmolit.20 de pagini de descriere a lucrurilor pe care Dorian le colectionase.Am tot sperat ca o sa se termine repede si ca va reveni la ritmul normal pe care il avuse pana atunci.Nu stiu daca a facut-o sau nu,dar eu am renuntat.

:(

3)Tunele de Roderick Gordon si Brian Williams


Am fost atras de aceasta carte din curiozitate.Pe vremea cand aparuse,J.K.Rowling era inca o autoare care publica o carte pe an.Imi amintesc ca era vanduta,spunandu-se ca Tunele a fost descoperita de acelasi editor care a descoperit si seria Harry Potter.Am adorat seria Harry Potter si am fost incantat,dorind sa descopar o lectura la fel de antrenanta si interesanta.Din nefericire,nu prea a fost asa.A avut actiune,dar pur si simplu nu am simtit ca stabilesc o legatura cu personajele si multe lucruri nu mi s-a parut ca se potriveau(prea neclare pentru mine).Mai aveam de citit 100 de pagini,cand m-am oprit,am continuat un an mai tarziu si                       am terminat-o,dar nu prea mi-a placut.Am citit chiar si cartea a doua,dar fara succes.

:(

4)Noua si scurta viata a lui Bree Tanner(O poveste din Eclipsa)de Stephenie Meyer


Am dus-o pana la capat,dar nu m-a facut sa vad mai adanc in personajul Bree.A fost o carte care,cred eu,a fost scoasa doar din interese materiale.Povestea lui Bree-chiar daca nu a aparut prea mult in Eclipsa-a fost suficient de induiosatoare.Cu toate astea,au fost persoane carora le-a placut mai mult.A fost o lectura placuta,dar poate nu mi-a placut ideea acestei scurte povesti de la inceput.

:) - :(

5)Gazda de Stephenie Meyer


O alta carte de Stephenie Meyer care de aceasta data,m-a surprins placut.Initial,am fost intimidat de marimea cartii,dar si de faptul ca multe persoane au considerat-o o carte proasta si o asemanau cu seria Amurg.Gazda nu are nicio legatura cu seria Amurg.E complet diferita.Este o poveste de dragoste superba,care te invata ce inseamna umanitatea.O ador!!!Mult mai buna decat mi-a placut vreodata Amurg.Astept o continuare pe masura.

:) :) :)

6)Delirium de Lauren Oliver


Intimidarea de aceasta carte a venit in timp ce o citeam.Lauren Oliver are un stil minunat de a scrie.Mi-a placut foarte tare de Lena.DAR-si e un dar destul de mare-am citit mai mult de jumatate din carte si nu s-a petrecut nimic care sa ma faca curios.Intr-adevar,mici episoade care reuseau sa mentina putin suspansul au fost,dar actiune in sine nu am prea vazut.In orice caz,vreau sa o termin pentru ca imi place stilul de a scrie al autoarei,seria are mare succes si poate pana la urma o sa am parte de mai multa actiune decat ma asteptam.Imi aminteste de Ally Condie si Maggie Stiefvater.

:) -:)(- nesigur;

7)Dracula de Bram Stoker

 

O carte destul de apreciata in literatura universala.Poate ca a fost ceva interesant la vremea ei,dar pe mine m-a pierdut dupa primele 20 de pagini.Un motiv pentru care cred ca nu mi-a placut este faptul ca am citit atat de multe carti cu vampiri de la diferiti autori,iar cartea asta pare slabuta in comparatie cu ele.Am prieteni care au adorat cartea,dar nu cred ca mi s-a potrivit mie.

:(

8)Shining de Stephen King


Am vrut sa o citesc dar au existat persoane care m-au sfatuit sa nu o fac daca vreau sa nu imi fie frica de fiecare data cand voi inchide becul in camera.Asa ca...indiferent de cat de mult m-ar tenta.Mai bine nu!

NICIO SANSA!!!

9)Darkfever de Karen Marie Mooning


Numarul de volume din serie e cam mare pentru gustul meu.Vreau neaparat sa citesc cartea asta!Sunt atata de curios in legatura cu ea....

:) :) :)

10)Numele vantului de Patrick Rothfuss


Are in jur de 700 de pagini,scris foarte mic.E prima dintr-o serie si a doua carte e si mai mare.Un inceput de Urzeala Tronurilor.A castigat multe premii si e foarte bine vazuta de critica asa ca voi lasa la o parte faptul ca sunt intimidat de numarul de pagini si ii voi pregati in loc in biblioteca.

:) :) :)


Sper sa va fi placut aceasta postare.Ce carte/carti v-au intimidat pe voi,dragilor?

7 comentarii:

In raspar de Huysmams

Colectionarul - J. Fowles

Vantul demonilor - Marco Buticchi, dar am citit-o pana la urma si mi-a placut foarte mult. O recomand.

Burn, Witch, Burn! de Abraham Merritt

Iti recomand "Masina timpului" a lui Wells- o alta lectie despre umanitate. Pe mine m-a intimidat "la rascruce de vanturi", dar cred ca o sa o reiau. A, si "enigma Otiliei"-pe aia sigur nu o sa o reiau :))) norocul meu ca am dat demult Bacul. Si ca nu mi-a picat; ar fi fost o enigma cum as fi trecut

@Ramona,trebuie sa continui "La rascruce de vanturi",este o carte superba!!!

Maestrul si Margareta - am citit cam un sfert si am renuntat ... mi-era frica de sinistrul motan Behemoth (desii mie nici Salem's lot nu mi s-a parut de speriat sau Orasul bantuit , Shining ). Acum am reluat cartea , sa vad cat ma tin puterile , poate acum un an mi s-a parut ...

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)