19 dec. 2011

Am nevoie de ajutorul vostru....

In ultimele zile sunt destul de nehotarat si trebuie sa iau o decizie.Vreau sa-mi cumpar un Kindle si nu stiu daca se merita.Pretul acestuia este de 139 de dolari.Mai jos va voi arata cateva imagini:

Cum vi se pare?Nu ezitati sa-mi raspundeti printr-un simplu comentariu.Marea mea intrebare este daca se merita sa dau mai mult de patru milioana pe acest kindle,cand pot cumpara cartile pe care doresc sa le citesc.Plus ca placerea e mai mare daca ai o carte in mana,dar un avantaj al acestui aparat este ca poti citit mai multe carti pe el.
Cum am mai spus si sus,nu ma pot decide.I need your help!!!Asa ca nu ezitati.Scrieti daca sunteti sau nu de parere ca ar trebui sa-l cumpar.Va astept raspunsul!

Cat timp va ganditit puteti asculta aceasta minunata melodie a Antoniei care mi-a intrat in cap si nu o pot scoate:

15 comentarii:

Părerea mea e că în România nu prea e avansată această tehnologie a e-book-urilor, și nu sunt așa multe cărți românești pe care ți le poți cumpăra în acest format. Plus că dacă te-ai uitat la prețuri la e-book-uri, sunt de obicei la jumătate față de cartea tipărită. Ori sunt promoții multe la edituri și librării în care îți poți comanda cărți tipărite la același preț. Încă un dezavantaj e că nu apar și cărțile noi de obicei în acest format electronic. Și sunt convinsă că ai dori să citești volume noi apărute la Leda, sau Rao, iar ei nu au cărți în acest format.
Dar dacă vrei să citești cărți în engleză, sunt foarte multe pe internet de downloadat gratis, chiar din cărțile noi începute.
Și eu mi-aș dori un Kindle, e logic, dar nu aș face un efort când să mi-l iau, poate dacă aș avea mai mulți bani și nu aș avea pe ce să-i dau.
Îți doresc succes în alegerea ta!

chiar din cărțile nou apărute* nu începute. scz

Buna Dragosh!

Am sa incerc sa te conving sa faci aceasta investitie, care, desi mare, spun eu ca se va dovedi rentabila pe termen lung. Eu mi-am primit kindle-ul acum doi ani, cadou de ziua mea, si de atunci mi-a usurat munca considerabil. Fireste ca detin si o biblioteca considerabila, care imi ocupa suficient spatiu acasa, insa atunci cand plec la facultate, te asigur ca este foarte incomod sa imi iau cu mine teancul de carti pentru lectura. si aici nu vorbesc numai de carat in spate carti grele, ci si de a le depozita intr-o camera de camin fara spatii suplimentare e depozitare...cum e camera mea...momentan dorm cu ele in pat, de-a lungul tabliei patului...e destul de incomod...dar ce nu fac pentru a ma invalui de mirosul cartilor noi, vechi..carti sa fie...

2. citesc foarte mult si in limbi straine si sincer, mi-e greu sa fac rost de carti. se gasesc greu daca nu deloc si costa foarte mult, spre deosebire de o carte electronica pe care, daca nu o gasesti gratuit, o platesti la jumatate de pret.

3... iti poti umple reader-ul cu carti pe toate gusturile. de multe ori m-am trezit ca mi-am luat cu mine o carte...si aveam chef de cu totul altceva.

4... unele carti sunt foarte prost legate...sunt fie legate prea aproape de cotor, fie au scrisul prea mic...fie incomodeaza din alte puncte de vedere...hardcover...cand tu vrei sa ocupe un anumit spatiu...diverse...pe cand la reader, what you see is what you get. e compact, il tii in mana si citesti, dand paginile doar prin apasarea unui buton...pe care il are pe ambele parti..pentru stangaci sau dreptaci..poti mari scrisul, poti vizualiza alte formate...

4. carti electronice pe un monitor vs carti electronice pe kindle.
nu stiu cat esti de familiarizat cu conceptul de cerneala digitala, dar kindle-ul nu are un ecran propriu zis, ci mai degraba un ecran asemanator unei file de carte, iar scrisul se 'adapteaza'de fiecare data..trebuie sa vezi..la versiunea mea, kidle 2 e foarte vizibila schimbarea. cert e ca eu il am de doi ani si nu ma mai dor ochii la citit. am citit sute de carti pe calculator, mioapa fiind...si cred ca acestui fapt ii datorez deteriorarea vederii mele cu trecerea anilor. si nu te gandi ca nu vei putea citi pe intuneric. iti poti achizitina o lampita de reader, pe care o atasezi...de... acea coperta pe care ti-o recomand. trebuie pentru ca un reader e delicat si se zgarie. vrei sa iti protejezi investitia si sa te tina. http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/kindle/tequila/dp/KT-aag-02._V166741203_.jpg

nu stiu unde am ajuns dar... aaa... ceea ce ador la kindle e acel sistem de whisper net. am multe serii de urmarit, BDB, IAD, LOTU...diverse. si nici macar nu sunt traduse in romana, deci ma bazez tot pe originalul in engleza..si cand citesti zeci de carti, vrei sa stii cum se termina povestea..si asteptand un an pentru fiecare volum..vrei sa stii acum... in ziua aparitiei...ei bine...o platesti online si o ai pe kindle in 15 minute...sa nu mai vorbesc de site-urile care ofera carti electronice gratuite. aaaaa...

sincer, sunt multe avantaje. nimeni nu spune ca va trebui sa renunti definitiv la carti. dar daca nu iti mai incap in biblioteca, daca nu le mai poti cara dupa tine, daca citesti mai mult decat iti permiti sa cumperi, daca te deranjeaza sa citesti pe monitor, daca vrei sa iti vizualizezi documentele word, pdf, txt, rtf, epub, personale sau publice, intr-un cu totul alt mod,atunci cumpara-l and never look back. sper sa iti fi oferit o imagine de ansamblu asupra avantajelor. aaaaaaaa...bateria ma tine 2 saptamani, si eu am numai kindle 2... are o autonomie destul de mare..se incarca si de pe comp sau laptop...ai un cablu usb...atat ca va trebui sa iti cumperi si o lampita si o coperta din aceea, sau o husa, ce preferi...ce sa iti mai spun..daca imi mai aduc aminte de ceva. revin cu un comentariu. pupici si lectura placuta

se incarca si la priza si acum cam toate librarile online au o sectiune speciala dedicata cartilor electronice. da o raita sa vezi ce au la capitolul carti in romana. au si carti gratuite tot acolo. daca te decizi sa iti cumperi, iti pot rcomanda site-uri de unde poti descarca clasicii

Va multumesc din tot sufletul amandurora pentru sfaturile pe care mi le-ati dat.Mai astept cateva inainte de a lua o decizie.In orice caz,voi anunta pe blog ce am decis.

@mirugirl, m-ai convins pana si pe mine sa imi iau :)). Am foarte multe carti si deloc spatiu si este o metoda mai mult decat buna de a stoca titluri fara a ocupa loc.
Eu zic ca daca iti poti permite sa faci aceasta investitie sa o faci.

@ mitchikit, ma bucur sa vad ca am mai castigat adepti. nu prea pot impartasi cu nimeni multumirea mea legata de al meu Montgomery (da...m-am atasat serios de el...i-am pus si nume si tot tacamul) cunoscutii mei nu prea citesc de felul lor :)

@mirugirl,sa stii ca incep sa cred ca ar fi posibil si ar si merita sa-mi iau un kindle.Ma bucur ca esti atat de convingatoare.Ai convis-o si pe michikit!Felicitari,in ziua de azi sunt foarte putini oameni care mai stiu sa-si spuna parerea(puncutul de vedere) si este de admirat cand cineva o face.

Gata, mi-am rezervat salariul din ianuarie pentru un Kindle si o tableta. :))
Intrebare: ti-ai facut comanda de pe Amazon? Sunt inca nedumerita in legatura cu taxele postale. (^^)

@ andreiutz1997, multumesc mult si sincer, cred ca o persoana e cu atat mai convingatoare cu cat crede intr-adevar in produsul pe care il lauda. si cum stiu ca si eu, la randul meu a trebuit sa fac o analiza amanuntita a avantajelor si a dezavantajelor utilizarii unui reader, kindle in acest caz, inteleg foarte bine cum e sa fii pus in situatia de a te intreba daca merita cu adevarat.
@michikit, dupa cum am mai spus intr-un comentariu anterior, mi-a fost facut cadou de cineva din canada, asa ca a ales metoda comenzii online de pe amazon, cu livrarea in romania. ideea e urmatoarea, daca imi mai aduc aminte bine, taxele postale se platesc la vama, insa cum eu stateam in piatra, am fost sunata acasa si intrebata daca sunt dispusa sa le platesc curierului, in momentul livrarii. si numai asa poate trece de vama. mai apoi am dat peste un forum unde se discuta problema taxelor postale si a avantajului de a cumpara produsul de pe un site online din romania, unde pretul este cumulat, sau ceva de gen. cred ca veneau si cu o oferta: o husa sau o coperta din aceea cadou. nu imi mai amintesc exact site-ul, cred ca am ajuns la el din pagina in pagina. cert e ca exista informatii ce privesc livrarea in romania. insa, in ciuda taxelor postale, pretul unui kidle a scazut considerabil fata de momentul lansarii, acum ceva ani, cand si cel mai ieftin kindle sarea de 250 de dolari. e momentul potrivit pentru a-l comanda. aaaaaa...daca imi amintesc bine, se poate sa trebuiasca sa trimiti o copie dupa buletin , prin email, persoanei de la vama care se ocupa cu intregul proces de livrare a coletului tau.

Am mai facut comanda de produse din America, dar nu la un pret asa mare. M-am limitat la carti sau accesorii pentru telefon, iar in vama platesti 24% din valoarea produsului daca depaseste 10$. O sa ma mai interesez, dar acum as vrea si eu pentru ca deocamdata chiar nu mai am loc de carti si pare chiar foarte comod sa citesti de pe un Kindle.

@michikit, noi, utilizatorii de kindle simtim cand intalnim un posibil viitor posesor de reader, simtim prea plinul unei biblioteci..simtim teancurile de carti din jurul patului, de pe pat, de pe birou, cartile strecurate pe sub diverse...se simte printre randuri... future kindle user, we happy e-reader consumers, salute you! welcome to the future! :D

@andreyutz1997, I feel a strong vibe coming from you, you've got serious potential

Sunt foarte fericit să împărtășesc această mărturie uimitoare, am fost rănită și am fost frântă când soțul meu m-a lăsat cu copilul nostru, am fost confuză și nu știam ce să fac, l-am iubit atât de mult, am încercat tot ce am putut să aduc el înapoi, dar tot efortul meu a fost în zadar, într-o zi credincioasă i-am explicat prietenei mele problema mea, iar ea mi-a povestit despre un mare vrăjitor de dragoste numit DR WALE, care a lăsat-o și gravidă când căuta un copil, după ce ea mi-a spus că și eu am intrat online, vezi toate veștile bune despre DR WALE, l-am contactat pe DR WALE prin informațiile de contact pe care mi le-a dat prietenul meu, după câteva ore vrăjitorul mi-a răspuns și mi-a spus să rămân și mi-a dat câteva instrucțiuni despre ce să fac și am făcut exact cum mi s-a spus, spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu, care nu m-a sunat de trei ani, m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru toate greșelile pe care mi le-a făcut și m-a rugat că vrea să se întoarcă. acasă cu mine și cu copiii, acum m-a iubit mai mult decât oricând înainte, respectabilii mei spectatori frați si surorile daca treci prin orice fel de problema contactati DR WALE iti dau garantie 100% ca el va rezolva problemele. contactați-l VIA WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU e-mail: drwalespellhome@gmail.com

DR WALE, CEL MAI BUN OM, ADUCE TOATA FERICIREA ÎNAPOI LA TI ÎNCREDEREA LUI ESTE 100%. CONTACTAȚI WHATSAPP: +2347054019402
În viața noastră cu toții avem nevoie de o persoană specială care să ne facă să rămânem fericiți, de multe ori lucrurile nu merg conform planurilor, poate pentru că în mintea noastră ceva serios deranjează și mănâncă în interiorul nostru. Sunt aici să apreciez munca bună a lui DR WALE, care mi-a luat tristețea și tristețea și le-a restabilit cu mai multă fericire. DR WALE este un om de cuvinte și promisiuni. Dacă ai ceva ce vrei să facă pentru tine, motivul pentru care spun asta este că DR WALE a fost bărbatul care a ajutat la restabilirea relației mele și a căsătoriei cu sora mea. îl poți contacta pe WhatsApp/Viber: +2347054019402 SAU pe e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)