23 dec. 2011

Personaje din serii celebre(5)

 Nu am mai postat de ceva vreme in cadrul acestei rubrici si am considerat ca este necesar sa o mai fac.Pentru ca v-am tot prezentat pana acum numai personaje masculine,m-am gandit ca ar fi o buna ocazie sa postez ceva si despre un personaj feminin.Este vorba despre Katniss Everdeen,personajul principal al seriei Jocurile Foamei,a carei ecranizare va aparea in anul 2012(mai precis pe 23 martie in SUA).


Katniss Everdeen

Ce cred eu:
Desi am citit doar primele doua volume din seria Jocurile Foamei,Katniss mi-a lasat impresia unui personaj puternic,care chiar daca nu este de o frumusete angelica,e inteligenta si stie ca daca isi pune ceva in minte poate reusi.Ea este admirata de doi tipi:Peeta si Gale.Am citit multe recenzii ale cartilor din serie,in care autorii lor se plangeau ca e nehotarata si ca ar trebui sa aleaga pe unul dintre ei.Eu nu voi face aceasta afirmatie,pentru ca inca nici eu nu am un favorit.Amandoi o iubesc la fel de mult si sunt curios sa vad cum vor evolua lucrurile.

Cateva poze cu actrita care ii va da viata:








Trailerul filmului:


Nu ai citit seria Jocurile Foamei?Ei bine,ce mai astepti,poimaine e Craciunul si iti poti face cadou seria de aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)