20 dec. 2011

Autori romani ajunsi peste granita......


 Ce va sugereaza voua titlul acestei postari?Eu cand am aflat am simtit mandrie.Ma mandresc cu faptul ca niste autori romani precum:Oana Stoica Mujea,George Arion si Bogdan Hrib au ajuns sa fie publicati si in alta tara.Unde credeti?In Anglia...cu niste carti care au aparut prima data la noi in tara:Indicii Anatomice,Atacat in librarie si Ucideti generalul.
 E o premiera,intr-adevar,eu nu am aflat pana acum de niste romani care sa publice o carte in Anglia,dar e bine ca putem dovedi ca avem si noi valori,ca nu avem nevoie doar de carti traduse din alte limbi. Acum,revenind la cele spuse mai sus,vreau sa va spun ca cei trei autori si-au publicat cartile la editura Profusion Crime.Va voi arata si un banner cu cei trei,care mie personal imi place foarte mult.

Si un videoclip,foarte misterios,pot spune:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)