23 dec. 2011

Recenzie Evermore de Alyson Noel




Când mă gândesc la nemuritori,singurele lucruri care îmi vin în minte sunt frumusețea,misterul.Un nemuritor fiind o persoană de care ești atras poate chiar fără voia ta pentru că e un fel de inger...
"Evermore" este o carte care te atrage dupa ce i-ai citit descrierea și care te înrobește de la primele pagini.Deși am primit această carte de ziua mea,nu am fost convins ca merită.M-am gândit că va fi ceva gen "Amurg".Dar m-am înșelat.Cartea mi-a placut enorm,stilul in care scrie Noel este foarte ușor de citit si reușește să te facă să nu mai vrei să lași cartea din mână.Sincer să vă spun nu prea am avut mari așteptari de la aceasta carte.O colegă de clasă chiar mi-a spus că aceasta carte e total copiată după "Amurg".Ei bine,eu vă pot spune cu mâna pe inimă că nu a fost deloc așa.Cartea e originala și intensă într-un mod unic si pot sa spun ca este una dintre cele mai frumoase carti pe care le-am citit.
 Titlul:"Evemore",este alcătuit din două cuvinte:"ever" si "more".Știu ca pentru cei care încă nu au citit cartea titlul nu are niciun sens,dar pentru cineva care a citit-o,el reușește să încifreze întregul univers al cărții.Ever este numele protagonistei,iar "more" sugerează că Damen va avea mai mult timp parte de Ever decât până acum.
Recenzia propiu-zisă:Ever era o fată normală,ca oricare alta până într-o zi cand are loc un teribil accident de mașină în care sora ei,Riley,părinții ei și câinele familiei,Buttercup mor și ea este singura care supraviețuiește.Mulți s-ar bucura să supraviețuiască unui asemena accident de mașină,dar nu si Ever.Ea se simte vinovata de moartea familiei ei și hotărăște că cel mai bine este să se distanțeze puțin de realitate.Însă accidentul își lasă amprenta și asupra ei:vede oameni morți,citește gândurile și poate să citească aurele.
 Ea este adoptată de sora geamănă a fratelui său,de altfel singura rudă aflată în viață,pe nume Sabinne.Aceasta îi oferă tot ce și-ar putea dorii un adolescent,dar nu și Ever.Singurul lucru pe care îl dorește este să-și aducă părinții înapoi.La școală este genul de fată singuratică,care nu-și împarte suferința decât cu un grup restrâns de prieteni:Miles,un tânăr gay și Haven,o fată goth.
Viața ei tristă și singuratică se schimbă în momentul în care la școală sosește un nou tip pe nume Damen Auguste,care e de o frumusețe angelică,genul de tip,după care orice fată ar fi moartă.Ever simte ceva referitor la Damen,în afară de sentimentele sale pentru el,ceva misterios,imperceptibil,el e pentru ea ca o oază de liniște deoarece nu-i poate citi gândurile.
 Între timp,în viața lui Ever intervine și o altă problemă,sora ei mai mica moarta pe nume,Riley,care pare să fie blocată între cele două lumi pentru ca vrea să o protejeze.De ce sau de cine?Nici măcar ea nu știe.
 Pe zi ce trece Damen pare tot mai interesat de Ever si între cei doi începe să se înfiripe o frumoasă poveste de dragoste.Dar cum niciodată dragostea adevărată nu vine fară niște sacrificii,apar problemele.Relația de prietenie dintre Ever si Haven se răcește pentru că și ea este atrasă de misteriosul Damen.Haven înlocuind-o în scurt timp pe Ever cu o altă prietenă pe nume Drina,care pare să-l cunoască de ceva timp pe Damen si Ever începe să creadă că Damen o înșală.Dar totuși realizează că nu este adevărat și se poate întoarce la frumoasa ei poveste de dragoste.
 Încetul cu încetul realizează că iubitul ei nu este chiar atât de perfect,începe să o mintă,sa dispară misterios și chiar să flirteze cu alte fete.Așa că ea e hotarâtă să afle cine e el cu adevărat și cu ajutorul lui Riley află mai multe detalii șocante despre el.Cumva a reușit să trăiasca mai bine de câteva secole.El recunoaște în final că e un nemuritor și Ever se simte în pericol.Așa că îl alungă pentru ca ea să fie în siguranță,dar nu realizează că trimițându-l departe de ea se condamnă singură la moarte.
Cartea este una promitatoare si pot sa va spun ca imediat dupa ce voi termina de scris recenzia mă voi apuca de volumul 2 ,al acestei serii atât de minunate care se află în portofoliul editurii Rao,Nemuritorii-"Lună albastră"
Cartea o puteți comanda de la Librăria online Libris de AICI.
Mai jos aveți și trailerul cărții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)