13 apr. 2012

"Creatura"by Nelly Cab giveaway

 
Am promis mai devreme ca voi da startul acestui concurs si nu mai am rabdare sa va tin in suspans.Sincer,nu-mi vine sa cred ca Nelly Cab a fost de acord sa organizez acest concurs pe blogul meu.Voi posta acest widget si in pagina de concursuri a blogului(dreapta sus)pentru ca in decursul acestei saptamani mai am multe surprize pentru voi!Una dintre cerinte este sa lasati in fiecare zi cate un comentariu la fiecare postare.Comentariile trebuie lasate pe blog si nu pe pagina de Facebook a blogului(aici).


Multa bafta!


a Rafflecopter giveaway

14 comentarii:

misto concurs...dar nu pot participa

Am auzit numai de bine de carte. Multumim pentru concurs si multumim si autoarei. :)

Ah, am si eu o intrebare. Concursul este deschis numai celor din romania, nu?

pantru ca sunt de pe telefon, si nu pot folosi Rafflecopter giveaway

@michikit,nu concursul este deschis si celor din strainatate avand in vedere ca premiul e un ebook!

Foarte interesant concursul

Bun, pentru ca am si followers din strainatate si daca postez pe blog sa stiu ce precizez. merci :)

@Michikit,n-ai pentru ce!

@Rossana,ma bucur ca-ti place!!!

Va invit la un concurs pe blogul meu http://fantasybooks-27.blogspot.com/2012/04/primul-concurs.html

M-as inscrie si eu dar o am deja.E minunata!Felicitari pentru acest minunat concurs.Sa stiti ca aceasta carte chiar merita eforturile voastre!Parca ziceai ceva si de alte concursuri.Nu mai tin eu minte bine?

i'm in too!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)