5 apr. 2012

Recenzie Predestinati de Josephine Angelini


 Predestinati este primul volum din trilogia omonima de Josephine Angelini.
 Tin sa multumesc inca o data editurii Rao pentru minunatele carti pe care mi le ofera.
 Acesta este romanul de debut al autoarei mentionate mai sus este o carte
surprinzator de buna,venind de la un autor neconsacrat.Initial,dupa ce am citit prezentarea de pe spatele copertei nu am fost absolut convins ca este ceva extraordinar,dar dupa ce am vazut un videoclip,care incepea asa:"Ce se intampla daca dragostea ta adevarata este singurul tau dusman?"m-am decis ca trebuie neaparat sa o citesc.
 M-a atras foarte mult faptul ca este o serie cu zeii si mi s-a parut ca ar fi ceva nou,nemaicitit de mine pana acum.
 Cartea chiar merita banii 100% pentru ca nu te plictiseste niciodata,nu exista momente in care sa te gandesti:"Oare mai lungeste mult povestea?".
 Fiind primul volum din aceasta trilogie,care sincer sper sa se extinda,romanul incepe cu prezentarea personajului principal:Helen Hamilton,o fata relativ normala,in varsta de 17 ani,care a fost crescuta de tatal ei toata viata pentru ca mama ii parasise,la putin timp dupa nastere.
 Inceputul unui nou an de liceu nu inseamna doar mai multe teme si mai putin timp,petrecut cu  prietena ei Claire,ci o noua viata.De ce?Pentru ca in oras se muta o noua familie(Delos),venita din Spania,ai caror copii sunt extrem de frumosi.
 Dar in momentul in care Helen il vede pentru prima data pe Luke,cel mai atractiv dintre baietii Delos,ceva extrem de ciudat se intampla:ea incepe sa vada trei femei batrane care plang cu lacrimi de sange(Furiile) si care o indeamna sa-l omoare.Si chiar e pe punctul de a o face,dar in urma unor evenimente bizare ei incep sa se indragosteasca.Dar cu cat relatia lor devine mai profunda,cu atat Helen descopera mai multe secrete.
 Familia Delos crezuse pana atunci ca nu mai existau semizeii din alte Case ramasi pe Pamant,dar aparitia lui Helen aduce asupra ei un pericol urias:moartea.
Si problemele nu se incheie aici.Helen si Luke vor afla ca relatia lor este predestinata esecului,inca din timpul Razboiului Troian.
 Iar picatura care pare sa umple paharul este aparitia in oras a unui asasin(numit Creon),care doreste sa o ucida pe Helen pentru ca familia lui sa poata pune mana pe nemurire si sa deschida portile ferecate ale Atlantidei,dar si a unui personaj pe nume Daphne,care este nu intamplator mama lui Helen,doritoare sa o apere.Dar se mai poate avea increde Helen in ea?
 O iubire interzisa,predestinata esecului poate sa sfideze obstacolele puse in cale de semizeii?Probabil.Dar ce se intampla cand zeii decid sa-i desparta?

"Predestinati"de Josphine Angelini este o carte unica si extraordinara,care ne face sa realizam cat de puternica este iubirea adevarata dar si ce sacrificii trebuie sa facem pentru a ajunge la ea.
 Sper ca v-am facut curiosi in legatura cu aceasta carte si m-as bucura foarte tare daca macar cativa dintre voi ar cumpara-o pentru ca nu veti regreta,Angelini reusind sa combine toate miturile grecesti si povestea razboiului Troian intr-un roman plin de dragoste,actiune,drama si umor.

 Puteti comanda comanda cartea de: aici(editura Rao);
                                                            aici(Libraria online Libris);
                                                            aici(Libria online Elefant)

1 comentarii:

Am terminat de citit cartea, recunosc ca pe alocuri m-a plictisit, apar multe personaje, nume, legaturi incat mi-a fost greu la un momentdat sa tin pasul cu evenimentele, mi-ar fi placut ca actiunea sa nu fie din plin pe ultima suta dee metri, ci sa fie distribuita de-alungul romanului. Eu nu prea stiam legendele din iliada, deci a trebuit sa dau un search pe google si sa imi arunc un ochi si pe cartea iliada. Sunt curioasa ce se va intampla in vol doi, epilogul ma innebuneste!!!! Mi-a starnit curiozitatea

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)