27 apr. 2012

CW a anuntat ce seriale vom mai vedea la toamna intr-un nou sezon


 Buna,dragilor,ce mai faceti?Imi cer scuze ca am fost absent zilele acestea pe blog,dar am fost destul de ocupat cu scoala,avand in vedere ca azi am dat si teza la geografie(repede,nu?).Oricum am revenit cu noutati:

 Potrivit Spoiler TV,unul dintre siteurile cu surse din interiorul CW,aceasta companie a confirmat deja faptul ca Goosip Girl,America's Next Top Model, 90210 si The Vampire Diaries vor mai avea inca un sezon la toamna,dar exista si niste seriale care vor fi anulate:Hart of Dixie, Nikita si Ringer.

Un singur serial va fi pus la incercare si anume The Secret Circle,care nu este inca sigur ca va avea un al doilea sezon,acest lucru depinzand in primul rand de raitinguri si de cate seriale noi vor aduce CW la toamna.Sper totusi sa mai vad un sezon din acest serial!

 THE WINNERS!!!
Gossip Girl - gossip-girl wallpaper

TVD ;) - the-vampire-diaries wallpaper

90210 - 90210 wallpaper

Sper sa pot adauga in curand si aceasta imagine la Winners!!!:
Cassie & Adam - the-secret-circle-tv-show wallpaper

Vreau sa aud ce credeti voi!Ar fi cazul sa le mai acorde un sezon cei de la CW?Nu ezitati!Spuneti-va parerea!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)