20 iul. 2012

POTTERTHON: 15 ani de legenda,15 ani plini de magie(5)


Ultima intrebare de la mine.De fapt,este o vantatoare de litere.Am ingrosat unele litere albastru si rosu in postarile de pe blog si acum este timpul ca voi sa descoperiti cele doua cuvinte care denumesc numele a doua personaje.Scrieti numele personajelor+o parere in 2-3 randuri despre fiecare!!!

Regulile raman aceleasi!!!


 Dupa ce
 strangeti  cele 7 imagini, pe 31 august le putetit trimite pe adresa
laurentzyu.books@gmail.com si puteti primi puncte bonus!

Multumesc pentru timpul acordat!!!
Sper ca am fost o buna gazda a turului Potterthorn si ca veti urmati turul in continuare pe blogul: www.munecachucky.blogspot.com
In mod normal trebuia sa va dau doar un indiciu,dar la cat v-am chinuit astazi,nu mai pot sa fiu misterios!!!

11 comentarii:

1.(albastru) litere formeaza cuv. Dumbledore care dupa parerea mea este unul din personajele cheie ale intregii actiuni.Este un om uimitor si incredibil de talentat si destept(cel putin la batranete),in tinerete(conform cartii hp7) a fost mult mai nesabuit.
2.(rosu)Hagrid care este un personaj asa incredibil.Nu multi ca el dupa ce au fost exmatriculati ar fi putut sa reuseasca chiar daca este vorba de o slubja ca si detinator al cheilor,Hagrid este asa marinimos ,dulce si poate si putin credul

(defapt scuze..era rosu Dumbledore,albastru Hagrid)

Dumbledore - rosu
Hagrid - albastru :D

Dumbledore este personajul care il ajuta cel mai mult pe Harry, cel care gaseste mereu solutii noi.
Hagrid este un personaj foarte haios :)) deoarece este inalt si scos din tipare :D dar este unul dintre putinii care il iubesc pe Harry ca pe un fiu :D

Dumbledore(rosu) cred ca e un batranel simpatic( cred ca m`ar transforma in broasca daca m`ar auzi:)) ) pe care am ajuns sa`l indragesc de`a lungul cartilor si filmelor.
Hagrid (albastru)...nu stiu ce as putea spune despre el..E un urias amuzant si binevoitor care te ajuta sa treci prin intamplarile cartilor cu zambetul pe buze.

Dumbledore și Hagrid.! Yeah, niște personaje minunate. Dumbledore e genul de bătrânel la care aș merge în căutarea unui sfat, sau așa ceva. Am lăcrimat când Snape l-a .. știți voi. Hagrid a fost mereu un uriaș simpatic, și în nici un caz rasist; în fiecare scenă în care apărea el mi se ivea instantaneu zâmbetul pe buze. :)

eu nu zic ca ne-ai chinuit azi.A fost chiar distractiv si zic ca provocarea de azi a fost una mult mai mare si distractiva decat aproape tot ce a fost pana acum.

dar se pare ca blogul de azi nu a postat :-s sincer mi-au placut postarile tale mult si a fost interesant ca ai organizat si un concurs >:D<

Îmi pare sincer rău ca blogul de astăzi nu s-a ocupat de Potterthorn.Nici nu știi cât de mult mă bucur ca ți-a placut...Chiar mi-a placut mult seria Harry Potter si de aceea am vrut sa fac o zi speciala.Îmi pare totuși rău ca sunt unul dintre singurii bloggeri cu adevarat seriosi.Sper sa urmaresti blogul in continuare!!!!

Dumbledore este unul dintre personajele din filme care aproape ca au reusit sa ma faca sa plang.Cred ca m-a afectat moartea sa mai rau decat toate dramele romanice pe care le-am vazut!:))
Hagrid e genial si intr-un fel mi se pare ca e ca un bunic pentru Harry,dar si pentru Ron si Hermione.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)