22 iul. 2012

Questions Time(1)

 Buna,dragilor,ce mai faceti?Ce mai cititi?Eu nu am mai apucat sa citesc din  "Cele 50 de vici ale domnului Grey"pentru ca ultimele doua zile au fost de-a dreptul oribile.Numai drumetii si iarasi drumetii in Retezat.Cand ajungeam seara acasa nu mai aveam puterea sa-mi verific mailurile,sa ma uit pe Facebook si sa postez pe blog.Astazi seara ma intorc si pana atunci as vrea sa va pun o intrebare la care va rog sa raspundeti cat se poate de sincer:"Cum vi se pare blogul?Ce nu va place?Ca va place?Ce ati vrea sa vedeti mai des?V-ar placea sa continui ficul Cercul Secret sau ar trebui a incep altul?Va place designul blogului?E interesant faptul ca-l schimb destul de frecvent?"
 Va astept raspunsurile la toate ceste intrebari intr-un comentariu la aceasta postare!Va rog sa-mi raspundeti!

7 comentarii:

Eu consider ca un blogger trebuie sa posteze ce simte si in masura in care doreste, nu sa se modeleze dupa preferintele celorlalti.
Totusi, avand in vedere ca e un blog cu si despre carti, probabil ca ai dreptate, parerea cititorilor e foarte importanta.
Mie imi place designul prezent si cred ca se potriveste. Culorile sunt calme, de vara.

`miku

Dragule,eu acum aflu de blogul tau.E genial si se vede ca muncesti si iti place :).Nu te lasa de fic-uri.Asta doar daca nu vrei sa iti incepi propria poveste.Scrie,citeste,bloggereste!
Designul e super ;).
Toate bune !


Emy.

Hei :D mie imi place blogul tau >:D< si postarile de asemenea, dar poate ar trebui sa incepi un alt fic :-? gen TVD sau ceva ce ce place multora. Aduna pareri si vezi ce iasa. In legatura cu designul e ok :* nu trebuie nimic schimbat la el. Btw am primit mailul de la tine. Tks for the books. :*

ce le place* sry >:D<

Multumesc mult!Nici nu stiti cat de mult inseamna cuvintele voastre pentru mine.

Blogul tau mi se pare unul excelent:) dar am o sugestie la design.Ar trebui sa incerci culori noi precum mov sau albastru.Si verdele e dragut dar varietatea in culoare e un bonus .Stirile mi se par foarte bune..fara tine nici n-as fi aflat de continuarea jurnalelor lui stefan:)..poate prea tarziu si iti mutlumesc pentru premii.Sper sa-mi cumpar si eu un ebook ca sa le pot citi:))

Le poti printa si le citesti la un pret mai ieftin!!!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)