10 sept. 2012

Maine impreuna cu revista Bravo primul volum dintr-o serie fenomen doar de la editura Leda!!!

 
Cand am aflat ca editura Leda va publica aceasta serie si in editie de chiosc,am fost foarte bucuros pentru cei care nu o aveau.De ce?Pentru ca Academia Vampirilor de Richelle Mead nu este doar o serie anosta cu vampiri.Academia Vampirilor,alaturi de Vampirii din Morganville de Rachel Caine si alte serii la fel de bune sunt si vor ramane printre preferatele mele.
In aceasta postare speciala,dedicata unei serii extraordinare,va voi spune cam despre ce este vorba,de ce mi-a placut si de ce trebuie sa o achizitionati.Sa o luam pe rand...
 
Despre ce e vorba:
 
1)Academia Sfantul Vladimir este o scoala obisnuita daca privesti din spatele portilor de fier,dar odata ce ai intrat inauntru.Ha..ha!Lucrurile se schimba.Academia Sfantul Vladimir este de fapt o scoala pentru vampiri.Dar nu orice fel de vampiri.Vampirii se impart in trei rase:
-vampirii buni=moroi;
-vampirii rai=strigoii;
-vampirii pe jumatate oameni=dhvampiri;
In aceasta academie insa,studiaza doar moroi si dhampirii.
 
2)Rose Hathaway este un dhampir.A fugit impreuna cu prietena sa cea mai buna moroi Lisa-ultima printesa din neamul Dragomir-de la Academia Sf.Vladmir.Au crezut ca daca au reusit sa fuga,au reusit si sa scape.Ei bine,s-au inselat,pentru ca membrii academiei i-au gasit dupa cateva luni bune de cautari.Vor fi pedepsite si Rose va trebuie sa-si asume niste responsabilitati pentru a putea ajunge garda de corp a Lisei.Dar cum sa-ti asumi niste responsabilitati cand o forta intunecata unelteste ceva impotriva Lisei si mai ales in timp ce se lasa atrasa intr-o relatie pasionala,dar interzisa?
Va reusi Rose sa faca ordine in viata ei si a Lisei?Dar mai important,va reusi sa faca asta la timp?
 
De ce mi-a placut:
 
1)E simplu pentru ca spune o poveste inrobitoare despre dragoste si prietenie,dar mai ales despre puterea de a trece mai departe si de a lupta pentru a obtine ceea ce iti doresti.Mi-au placut personajele,in special de Rose,Lisa si Dimitri.Imediat dupa ce am citit volumul 6
mi-a parut asa de rau ca povestea a ajuns la sfarsit incat m-am mai apucat sa citesc inca o data seria de la volumul 1.Si o voi face din nou incepand de maine,cand prima cartea apare in editie de chiosc.
2)De asemenea este o poveste originala si o autoare cat o mie.Nu am mai citit pe nimeni asemanator cu Richelle Mead.Mi-a placut atat de mult seria Academia Vampirilor incat am achizitionat si toate volumele din seria Georgina Kincaind.
 
De ce trebuie sa o achizitionezi:
 
1)In primul rand pentru ca este o serie extraordinara,daca nu te-am convins cu ce am spus mai sus,atunci nu stiu cum altcumva sa o fac.
2)Este la un pret mult mai accesibil.10,90 ron pentru o carte si o revista BRAVO.
 
Concluzie:
 
Nu uita sa cumperi revista BRAVO de maine 11 august impreuna cu primul volum din seria omonima de Richelle Mead:Academia Vampirilor la pretul special de 10,90 lei!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)