14 iul. 2011

Pactul-capitolul 2

Allison POV
Cand am deschis ochii o puternica lumina m-a lovit si a trebuit sa-I inchid si sa-I deschid treptat pentru a ma obisnui cu lumina.M-am uitat in camera si am recunoscut-o imendiat.Era camera lui Oliver.Dar el unde era?
M-am ridicat din pat si m-am dus la baie.Dupa un mic dus m-am dus in bucatarie si acolo l-am vazut pe Oliver.Nu a patit nimic.Am alergat spre el si l-am sarutat pe toata fata.
“Nu ca nu mi-ar placea sa te am  in brate si sa ma saruti dar ce te-a apucat?”m-a intrebat el razand”Sunt fericita”am raspuns eu simplu.Fata lui a devenit dintr-o data serioasa.Uh..oh ce-am facut acum?”Esti fericita?Mai aveai un pic si mureai azi noapte si tu esti fericita?”a zis el mai mult socat”Ma bucur ca nu ai patit nimic”i-am zis eu.Fata lui s-a relexat,iar ochii lui emanau numai dragoste.S-a apropiat de mine si si-a pus mana pe obrazul meu.Caldura emanata de el mi-a trimis fiori prin tot corpul. ”Scumpo….nu trebuie sa-ti faci griji pentru mine…pot sa am grija de mine”a soptit el.”Stiu”am spus eu incet iar apoi am continuat mai tare”Dar asta nu inseamna ca nu imi fac griji pentru tine…”.M-a luat in brate si am stat asa cateva minute…bucurandu-ne apropierea dintre noi.”Te iubesc,Ingerasule”a soptit el din nou.”Si eu te iubesc…intotdeauna o sa o fac”i-am raspuns eu”Acum hai sa ne asezam…ai o gramada de explicati de dat”si desi parea furios puteam sa-i simt zambetul.
Ne-am asezat si i-am explicat tot.Cum cele trei vrajitoare au dat buzna in camera mea si m-au luat si m-au tarat in acea pestera din munti.I-am sups despre ritual.I-am spus tot ce stiam.Cand am incheiat  povestea era totusi o intrebare pe care muream sa o spun.
“Inainte ca acea vrajitoare,Eve, sa plece a spus ceva.Semana a ruramant dar nu sunt sigura ce a insemnat.Ce a fost defapt?”am intrebat eu nesigura”Oliver s-a ridicat de langa mine si s-a apropiat de geam”Da ai dreptate acela a fost un juramant….un juramant de razbunare.Acum vrajitoarele au declarat un razboi vampiriilor si pare foarte limpede cine va iesi castigator din aceasta batalie”a spus el suparat.Nu-mi placea sa-l vad asa.Si cand te gandesti ca e numai vina mea.”Ce zic ceilati vampirii?”a intrebat dintr-o data speriata”Stai linistita.Sunt de partea noasta.Cand vine vorba de perechea unui vampir ar face orice”a spus el”Orice?”am intrebat eu nesigura.”Da,orice.”a spus el multumit.
Gandul ca nu suntem singuri in tot acest razvoi m-a linistit.N-am crezut niciodata ca sunt atat de devotati unul altuia.Dar la urma urmei cand esti o anormalitate incerci sa stai cu  cei ca tine.
“Ce se va intampla acum?”Aveam in minte o multime de scenarii dar parca niciunul nu se potrivea cu aceasta situatie.A oftat si s-a intors langa mine.M-a luat de mana si apoi mi-a zis singurul lucru de care ma temeam cel mai tare.”Va trebui sa-I convingem pe varcolaci sa ni se alature”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)