5 iul. 2011

Talented in our country(1)

Aceasta este o noua rubrica a blogului in care o sa public povesti scrise de cititorii blogului.Cine doreste imi poate trimite un email pe andrei_cumpanas@yahoo.com.
Prima care a intrat este Ioana Raluca pe care o cunoasteti de pe siteul Destinul Gardianului cu care am scris cateva capitole dintr-o poveste care sper sa va placa.
Pactul
Capitolulu unu


Allison POV
Cate poti indura cand iubesti pe cineva?Va zic eu.Multe.Credeti-ma ca stiu despre ce vorbesc avand in vedere ca stau in fata a trei vrajitoare care nu cred ca ar ezita sa ma omoare daca n-ar fi fost vorba de acel ritual pun pariu ca as fi moarta pana acum.De ce incerc sa rezist si sa supravietuiesc?Din cauza lui.Nu pot sa-l las singur.Nu dupa ce a adus dragoste si lumina in viata mea.Dar nu-l vreau aici.S-ar putea rani.Oliver.Numai gandul ca el va fi ranit ma ingrozeste.
“Mai e putin si rasare luna ” spuse una dintre vrajitoare,Camille parca era numele ei. ”Inca un pic si va fi a noastra”.
Va intrebati despre ce vorbeste nu-i asa?Si eu as face la fel.Este vorba de puterea care se pare exista in familia mea de generatii intregi si care va face vrajitoarele superioare oricarei creaturi mitologice.Habar n-aveam de ea.Si pun pariu ca nici parintii mei nu stiu.De ce vor aceste vrajitoare sa ma omoare?Ei bine…face parte din ritual.Daca nu mor ele nu vor capata puterea.Nu cred ca vor sa le scape printre degete aceasta putere despre care mi-au vorbit timp de 4 ore.
Eu inca sper ca Oliver sa nu apara.Nu vreau sa ii se intample ceva din cauza mea.Magia vrajitoarelor e singurul lucru care il afecteaza .Deoarece din ea a fost crea.Vedeti voi el e un vampir.Greu de crezut nu?Dar asa este.Cu multi,multi ani in urma erau niste vrajitoare care vroiau sa ajute oamenii sa scape de o boala.Dar ceva a mers rau si acea boala s-a extins si s-a inrautatit.Apoi toti acei oameni infectati au murit.Dar acel ritual i-a afectat totusi cumva si i-a renviat.Le-a dat pofta de sange.Le-a dat aversiunea fata de soare.Va intrebati cumva daca toate acele mituri aparut in timp sunt adevarate.Unele sunt….vampirii nu pot iesi in soare sau vor arde.Treaba cu lucrurile sfintite,cu crucea,cu usturoiu’ sau cu dormitu in cosciug este o porcarie.Acele mituri au fost inventate de vampiri pentru a se amuza.Pentru a-i induce in eroare pe oameni.
Acum revenid la ceea  ce se intampla in acest momet…se pare ca luna a rasarit.O pot zari pe cea de-a doua vrajitoare numita Sarah.Avea in mana niste plante care ardeau.Si le tinea deasupra unui vas.Langa ea cea de-a treia vrajitoare,Elle,vorbea intr-o limba veche.Latina poate?
“Vro ultima dorinta?” a intrebat Camille cu un ranjet pe fata.
“Defapt chiar am o ultima dorinta” am spus eu “Si care ar fi aceea?” a intrebat ea curioasa.”Mi-ar placea sa te duci….”n-am mai apucat sa termin deoarece celelalte doua vrajitoare se apropiasera de noi.
“Portiunea e gata” a spus Eve.
“Tot ce lipseste este sangele din trupul mort al detinatoarei puterii”a spus Sarah cu un zambet siret pe fata.
Am vazut-o pe Camille cum se apropie cu un cutit spre mine.Atat mi-a fost…o sa mor.Te iubesc Oliver.Am inchis ochii si am asteptat durerea.Dar nu a mai venit.Am deschis ochii si le-am vazut pe pe Sarah si pe Camille la pamant,cu capul rasucit in alta parte.Uh…urata imagine.Cand am intors capul in cealalta parte am vazut-o pe Eve luptandu-se cu cineva.Si acel cineva era OLIVER.
“NU”am tipat gandindu-ma ca Oliver va fi ranit iar Eve a vazut in asta o oportunitate deoarece s-a dus langa prietenele ei,le-a pus mana pe cap si era pregatita sa faca o vraja sa dispara cand am auzit-o spunand:
“Asta nu s-a terminat inca,vampirule.In numele prietenelor mele moarte de mana ta declar razboi vampirilor”a spus ea”Curand imi voi razbuna semenele mele.Tine minte,vampirule.Curand…curand va fi un razboi in care vrajitoarele vor iesi castigatoare.”
Si asta a fost ultimul lucru pe care l-am auzit inainte ca intunericul sa ma consume.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)