29 iul. 2011

Concurs Vampirii din Morganville volumul 5-Banchetul Nebunilor


Ei bine,stiu ca probabil credeti ca am renuntat la blog,dar n-am facut-o,sunt inca aici pentru voi si vin cu un nou concurs mai incitant decat celelalte.Premiul este volumul cinci din senzationala serie de Rachel Caine-Vampirii din Morganville.
Pentru a castiga aceasta carte trebuie sa raspunzi la urmatoarea intrebare:
Care este numele celui mai tanar vampir din Morganville si care e numele iubitei lui?
pana pe data de 5 august!!!! 2011.Bineinteles ca daca doriti sa intrati de 2 ori in concurs trebuie doar sa publicati pe blogul vostru despre concurs si sa-mi lasati linkul,iar in cazul in care doriti sa intrati de 3 ori in tragerea la sorti dati 1 comentariu la una dintre recenzile cartilor din aceasta serie.
Mult succes participantilor.
Multumesc librariei online Libris pentru sponsorizare!

6 comentarii:

Mai e valabil concursul? Mi-ar placea sa intru sau mi-ar fi placut.

Raspunsul: Michael si Eve.

Apropo, te-am bagat in blog list: http://aminablack.blogspot.com/ (pe stanga) (^_^)

Cel mai tanar vampir:Michael.
Numele iubitei lui:Eve.

Comentariu:http://dragoshangelforabook.blogspot.com/2011/06/recenzie-aleea-intunericului-si.html

Blog:http://booksvvorld.wordpress.com/2011/07/29/concurs-pe-blog-ul-lui-andrei/

Mai e valabil concursul ca 4 iulie a trecut de mult?:)
Cel mai tanar vampir e Michael.
Numele iubitei lui e Eve.

da,mai e valabil,imi cer scuze,va ramane valabil pana pe 5 august.imi cer scuze!!!

raspuns: michel si eve

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)